31.3.09

תרשום תרשום


חברות וחברים יועצים
?+- ?+- ?+- ?+- ?+- ?

יש לי רעיון מעולה בשבילך
בדיוק אתמול אמרתי לעצמי שמחר בכנס בטח תבוא
ואני חייבת להציע לך לכתוב על זה
אתה יודע..  בזה שלך... של השחמט
אתה חייב לכתוב על בר מצווה
היינו אתמול באחת , היה פשוט זוועה
אתה שומע...הרי זה פאסה וזה..

הי גבר, מה קורה אחי
אני רואה נתקעת עם המשועממת אה?!
קראתי את האחרון שלך, לא הבנתי
אתם נוסעים או לא? מה נסגר איתך
אתה לא כותב ברור בזמן האחרון
תכתוב על מסיבות, כוסיות, טריפים
שיהיה לנו פאן בשורות...שיט הג'ינג'י מתקרב
אני זז לפני שיטחן לי את הראש עם הפילוסופיות שלו

שומע בן אנוש יקר
זה לא שאני מבקר אותך או משהו
אבל... נושאים של מעריב לנוער אתה בוחר
כתוב על קונפליקטים , תתעמת, תוכיח, מה חסרות דילמות?
כתוב על דוסים, על הממשלה, על ימין ושמאל..
בעצם שמאל כבר אין, כתוב על ערבים זה תמיד יש
תוציא את הקרביים בכתיבה
אתה יש לך את זה
אבל אתה שוחה ברדודים
או-וווה קלוט את זאת.....שלווווום לך גבירתי

אני מתעלמת ממנו, באתי בשבילך
באתי במיוחד לומר לך שאני מחוקה על המיילים שלך
אני קוראת ..וחושבת לעצמי..וואוו... הוא כתב עלי
הוא כאילו קורא אותי..אתה כמו חי בתוכי
יושב לי בתוך הראש ומוציא מילים מהחשבות הפרטיות שלי
תסלח לי שאני מתרגשת אבל אתה גורם לי לזה
וגם יש לי רעיון אדיר בשבילך
אתה יכול לכתוב על הגדלת חזה
זה ממש ירגש אותי

"מה הגדלת חזה עכשיו?, לכי תצבעי לבלונד בהיר יותר"
קח בירה גבר, פה כל נקבה חושבת שהיא המציאה את הרגש
אני אומר לך רק אופנועים וגלשנים
גבר שלא כותב על אופנועים הוא לא גבר
מה בעולם הזה יותר כייף מגלשן ובירה
ואולי גם כדורגל...אוקי..ונשים
אבל חוץ מאופנועים גלשנים כדורגל בירה ונשים מה עוד יש ?
אתה מבין – על זה אתה צריך לכתוב
רק אל תחרב לנו את השבוע עם הרגשנות שלך
זה חג, תן לנוח
קח בירה, אני אומר לך, חייך .ותעשה חיים
ואל תעמוד לי בפינה עם פרצוף חציל.

הופפהה קלטתי אותך מהקצה של החדר
אני רואה שאתה מרוכז
אז אני לא אפריע
מהה...אתה חושב על רעיון...?
אז תגיד ... מה דעתך על ...

+

  נפגשים  בלוצ'ה ("כפיות")
  בוגרשוב 33  ביום שלישי משעה 22:00 או יותר מוקדם...מה שתרצו

  אז חיים טובים
  וניפגש

עזי  -: 0544266802

עוד מעט:
1)      מכל הצדדים והכיוונים יש תמיד יועצים, זה מעניין, מצחיק, ממריץ ולפעמים אף מעייף אבל לרוב התחושה היא חיובית...אז תמשיכו לייעץ , להרגיש, לקרוא ולהגיב
2)      חג שמח לכווווולם, חג כייפי וכשר , מלא אוכל משפחה וחופשות לכל העולם...
3)      וכדרכנו בקודש אנחנו והאביב חוזרים לשדר ביחד אז ממש אחרי חופשת פסח ( עוד שלושה שבועות ) אנחנו ברוטשילד במקום הקבוע
4)      מה שמעלה את השאלה המעניינת ..אצל מי נשאר הציוד בשנה שעברה (ישלי חלק מהתשובות אבל אני מחכה לעוד ) בסה"כ כמה מחצלות בגודל גדול מאוד J
5)      בשבוע הבא(7.4)לא יהיה מייל אבל יהיה מפגש ויכול להיות שגם בשבוע שאחריו(14.4).
6)      בשבועיים אחרי כן (21.4\28.4) נופל על יום השואה ויום הזיכרון ולכן לא יהיה מפגש, אבל אחרי זה כרגיל J
7)      אוהב אתכם מאוד – אפילו שאתם חושבים שזה מודבק משבוע שעבר, אני כותב את זה כל שבוע מחדש ומתכוון לזה באמת באמת בכל שבוע מחדש.
8)      אם לא – אני לא כותב את זה סתם
9)      חייכו לאחרים ואז לאחרים יהיה טוב... ומי יודע אולי תרגישו איזה עקצוץ בלב בגלל זה.
10)  השבת, אם אני לא טועה – שבת הגדול.
חג שמח ומהנה.

6 תגובות:

  1. אורית13.8.11

    עזיל'ה - אוהבת אותך הרבה בחזרה. וגם כשאני לא כותבת את זה, אני תמיד מתכוונת...

    נשיקות.

    השבמחק
  2. ערן לוז13.8.11

    אתה מלך המילים!
    נפלא

    נשיקות
    ערן

    השבמחק
  3. יוסי13.8.11

    הי עזי
    אני הולך להביא לך בתגובה

    קודם כל אחד המיילים הטובים אם לא הטוב מכולם שאני קראתי (לפחות מאז שהתחלתי לקרוא את המיילים שלך ולא רק את ההערות בסוף).
    מה קורה שבוע הבא חמה אין מייל?! אתם טסים בסוף?
    לי יש מחצלת אחת גדולה! חשבתי לברוח לחו"ל איתה, אבל עכשיו שאתה כבר יודע שהיא אצלי אני אוותר.
    נקווה שכל הנספחים החדשים שהגיעו לכפיות יבואו גם לשדרה!

    השבמחק
  4. גילי13.8.11

    חמסה עלייך
    תהיה בריא!
    לא הבנתי כלום נראה לי זה הליבלוב.

    בכל מקרה ד"ש לבנות
    ולאריות
    ולנמרים
    ולזברות
    ולקופים
    וד"ש מיוחד לג'ירפה, תאמין לי אני יודעת מה זה להיות גבוה...
    בכל מקרה שיהיה בסבבה
    בהמון אהבה
    גילי

    השבמחק
  5. יגאל13.8.11

    אהלן אזי,

    מפרגן לך על המייל ואין לי עצות בכלל.
    תמשיך ככה, אני מאוד נהנה.
    חג שמח לך, לאישתך ולילדה.

    יגאל.

    נ.ב. ראה תמונה !!!

    השבמחק
  6. רונן13.8.11

    Hi Ezzi
    How r u doing? How was Africa?
    Anyways, I am cc Danny on this email. He will contact you about Israeli music.
    Just a header, he is like our brother, his wife is Sharon’s friend and also met Niri, so feel free to charge him for your services.
    Just kidding… anyways we will catch up in July!
    regards

    Ronen Kurzfeld

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.