3.3.09

העיקר שהכנרת תהיה מלאה

   חברות וחברים רטובים
אגן יציב, דריכות מוגברת ומהירות נמוכה
בתוך חליפת גשם, עם כפפות וראות סבוכה
טיפות מתנפצות לי במאוזן על משקף הקסדה
הנעליים ספוגות ושום מעיל רוח לא משנה את העובדה
שזה פשוט סיוט לרכב בין הפוגה להפוגה

אני מסנן קללה לחה עטופת אדים
שומר מרחק ממשאיות משפריצות
שלוליות עמוקות ומכוניות מלחיצות
ומדמיין בעיני רוחי איך מתקרב יעד ההגעה
וזורק אנחת רווחה ..לפחות הכנרת תהיה מלאה

ואני לא לבד , מסתבר שכולם תורמים
זו מין הרגשת קונצנזוס לאומי
כנראה זה טבוע בנו, חלק מהגנום הישראלי
אתה נולד, מקבל שם , תעודת זהות
וחותם על נאמנות עיוורת לכנרת מלאה.

בעיניים נוצצות ובהתרגשות גואה
פורש כל אזרח כמו ליקט טיפות יקרות בדם ובזיעה
את סיפור ההקרבה הפרטי על היום האבוד
ובכך מגדיל את חלקו המימי בתרומה לזרם הרטוב
ואין מה לעשות ! לכנרת שלנו כל סמטמטר חשוב

יודו הגננות המבכות על ילדים סגורים בגן
ישלימו בעצבים כל עובדי הבניין
השליחים יכולים לכתוב על זה שיר מחאה
ואיתם גם אחיות ועובדי תברואה
אבל כולם יסיימו בהכנעה "העיקר שהכנרת תהיה מלאה"

והאמת חוץ מרומנטיקנים , גננים ומשוררים
כמעט כולם שונאים את תקופת הממטרים
אבל לא תשמעו מהם מילה אחת רעה
"עד שהוא בא" יוסיפו הצדקנים  "אז יאללה בהנאה"
העיקר שהכנרת תהיה מלאה.


+

  נפגשים  בלוצ'ה ("כפיות")
  בוגרשוב 33  ביום שלישי משעה 22:00 או יותר מוקדם...מה שתרצו
  אז חיים טובים
  וניפגש

עזי  -: 0544266802

רטוב פה:
1)      דבר אחד למשל שכן אפשר לעשות בגשם זה לשחק שח ולשתות איזה סיידר חם עם יין...לדוגמא...
2)      ועוד דבר שאפשר בגשם , זה להגיב !! לכתוב לי למשל " בואנה אתם מה זה עושים את זה מאוחר..את המפגש..."  או " לא סובל אותך , אתה מעצבן אותי ...אל תפסיק אף פעם" וגם תגובות כמו " תודה" או "אהבתי" או "תגיד מי אתה חושב שאתה אה?!"  ....פשוט מה שבא לכם.
3)      לשאלות ששאלו אותי לאחרונה:
a.       כן , אנחנו מלמדים גם מי שלא יודע בכלל
b.      כן , באות גם בנות ( למרות שכרם מנסה לשמור על בלעדיות )
c.       כדאי לבוא גם בחורף , ולא רק לשדרה.
4)      שבוע הבא פורים !!! באים מחופשים , קדימה , על תהיו חנונים, זה החג הכי שווה בעולם, אפשר וכדאי לעשות שטויות, אני מכיר כמה כאלה שעושים את זה כל השנה אבל ביום הזה יש אישור פורמלי לדבר. אז לא להתעצל ולעשות משהו.
5)      בדיחות של פורים שאני שונא : בבקשה בואו נוציא אותם מהלקסיקון.
a.       התחפשתי לעצמי
b.      אני רואה ואינו נראה
c.       התחפושת שלי פילוסופית
d.      התחפשתי לחבר שלי וחבר שלי התחפש אלי  ( זו פשוט אחת המגוכחות והלא מצחיקות בעליל)
6)      תבואו מחופשים , נעשה שמח עם תחרות שתייה ומשחקי בליץ מהירים במיוחד.
7)      אוהב אתכם בהנאה
8)      ורק שהכנרת תהיה מלאה.

3 תגובות:

  1. גילי11.8.11

    יום ג' בבוקר....
    בשני החורפים שעברו, גרנו ברעננה ואח"כ בחבצלת.
    ברעננה היה גג ובחבצלת היתה גינה ומרפסת.
    כל טיפה שירדה מהשמיים התקבלה בקריאה גדולה ומיד יציאה החוצה להצלת כל חפץ שנשכח או שפשוט עומד בחוץ וכדאי להציל.
    אני חייבת לאמר שזה יצר אמביוולנטיות לגבי עניין הממטרים.
    איכשהו השנה החלטתי פנימית שסה"כ הכל בסדר והגשם ככה"נר לא יציף אותנו.
    ומה גם שיש פרחים וכאלו וירוק....
    וגם קצת יותר מאורגן והדברים שבחוץ איכשהו מאורגנים
    אז קצת יש את הרוגע...
    ומן המקורות:

    " ברוך הבא הגשם בא !
    דופק בחלונות.
    תודה רבה, תודה רבה!
    אומרים האילנות"

    השבמחק
  2. שני11.8.11

    אהבתי.
    אגב, שכחתי להגיב שבוע שעבר, אבל גם אז: אהבתי.

    השבמחק
  3. האשה הראשונה11.8.11

    גוב יצא חמוד
    אוהבת
    המשך יום נעים וחמים

    מצטערת לא מבריקה בתגובה שנונה – אבל העיקר שהכנרת תהיה מלאה

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.