24.3.09

הרבה זמן לא יצא לנו להינפש


חברות וחברים חופשיים
 Ѡ- Ѡ- Ѡ- Ѡ- Ѡ- Ѡ

כבר הרבה זמן לא יצא לנו להינפש
זרקה אלי הראשונה באגביות דרך דפי העיתון
וירתה את מבט החופשות השמור שלה בכינון ישיר
הזדקפתי לשפר עמדות
חישוב מהיר זיהה זכרונות מהכנרת מלפני רבעון
לא בדיוק דורש דרכון אבל עדיין עם מלון ופנסיון

"דווקא...אני זוכר..." התחלתי בעדינות
אוי שטויות ענתה הראשונה בשליפה
אם אתה מחשיב את טורקיה בקיץ אז תשנה גישה
אני מדברת על התרגשות אמיתית ,מרחבים, גילוי של יבשת חדשה
"או קיי, המצב רציני ומסוכן" סיכמתי לעצמי בקצרה
אנזים הטיסות בגופה התעורר לפעולה
ודבר לא יכול להרגיע אותו מלהתפרע – אפילו לא חיסון מונע

"זה מצחיק שאתה מזכיר חיסונים" חייכה בערמומיות
( כנראה מלמלתי בקול רם (
כי קבעתי לשלושתנו תור למחר בתל השומר
אתה יודע, בכל זאת עולם שלישי, צריך להיזהר
"מה עולם שלישי?" נבהלתי בתוכי עדיין ללא תגובה
העולם היחיד שעלה במוחי כרגע הוא העולם הבא..
והגמגום התמהמה קלות אך מייד פרץ לחלל
מה מה מה.. מה את רוצה.. מה התכנון...מי האויב  ומה המטרה...

"יו אתה כזה מתוק כשאתה משדר איתי על אותו גל"
אמרה במתיקות ונשקה לראשי המפוסל
"אל תדאג" המשיכה, כבר הזמנתי כרטיסים והודעתי בעבודה
והאמת שנשארו רק כמה סידורים אחרונים, איזו התרגשות אה?
"לא שאני דואג" יצאו סוף סוף מילים הגיוניות מפי
רק אפשר לדעת מה היעד , כמה זה עולה וכמה אני צריך להיות מפוחד

כי.. את יודעת.(ניסיתי את הצד הכלכלי).. מיתון עכשיו ומשברים
ויש משכנתא וגנים ואת הקטע הזה באמצע שקוראים לו חיים
שמוריד מהבנק מפלי שקלים, בלי לכלול קנסות ותשלומים
ובכלל איך הנסיכה נכנסת למשוואת החופש במקום נכחד
עולמות קסומים ושלישיים לא הולכים ביחד יד ביד....
ועוד מה עם העבודה שלי..החגים ..המשפחה...

למרות כל סימני השאלה, עיניה נצצו כיהלום מלוטש
האושר קרן מפניה כמטמון מתיבה אבודה בלב ים
"ידעתי שתסכים, אתה אלוף, אין עליך בעולם"
פרצופי לא אמר דבר
נותרתי תלוי באוויר ופי נפער
ובעודי מופתע מתגובתה ומהסכמתי הלא ברורה
התחילה תעצומת נפש לנבוט בליבי ואף חייכתי חזרה

כנראה אני שולט במצב סימנתי בהידוק שפתיים מובהק
עולם שלישי או לא, ייתקים בהסכמתי המלאה בלבד
מניפולציות נסתרות הן נחלת העבר
עכשיו צריך להספיק לסדר את מה שנשאר
להכין רשימות , ויזות, דרכונים...הזמן קצר..
"קדימה...זה לא הזמן לקרוא בעיתון כתבות אבודות"
רוצי לארון ולהתחיל למלא מזוודות.
+

  נפגשים  בלוצ'ה ("כפיות")
  בוגרשוב 33  ביום שלישי משעה 22:00 או יותר מוקדם...מה שתרצו

  אז חיים טובים
  וניפגש

עזי  -: 0544266802

עוד מעט:
1)      עדיין כאן.
2)      המוני התגובות בע"פ ובכתב פורסות יריעה רחבה של קוראים הנהנים ומרגישים שהם חלק מהעניין..ואתם באמת חלק מהעניין...תמשיכו לקראו ולהגיב...
3)      הערב אגיע מאוחר מהרגיל...יש איחוד מהעבודה...קורה פעם ב...
4)      בכמה רמזים....ספארי...ולא ברמת גן.
5)      המון אהבה.

9 תגובות:

  1. עידן13.8.11

    אני מקווה שתקנה הרבה קניות ותחווה חווית קניה שכמוה לא קנית מעולם. קונה?

    השבמחק
  2. ערן לוז13.8.11

    עזי!
    כמה צחקתי
    אתה כותב נפלא
    זה היה הדבר הכי טוב שקרה לי היום
    (פרט לחיבוק עם ג'וליה בעוד כמה שעות)

    מנשק אותך
    ......Dont ever stop
    ערן
    ----- Original Message -----

    השבמחק
  3. שירלי13.8.11

    hi mami
    so did you find a job?
    in what?
    are you happy?
    were are you guys going?
    for how long?
    miss u
    kisses
    s

    השבמחק
  4. עידו13.8.11

    kenya! when?
    i'm happy you could handle with the gibrish, meaning yuo will be able to
    handle also with the lions...

    השבמחק
  5. גילי13.8.11

    גדול!!!
    מעולה!
    האמת שניר ואני בדיוק היינו בסופ"ש זוגי, ולמרבה ההפתעה לקח לי זמן להתרגל....
    כנראה שהשיגרה אפילו יותר סוחפת ממה שהעלתי על דעתי, מה אני?
    אבל כן היה לי קשה להתרגל מחוץ לבית בלי הילדים רק עם בעלי....
    אז סחתיין על היוזמה המקסימה של הגברת אני בהחלט מבינה את ההתמהמהות התגובה,
    בכל מקרה כשמתגברים על ההלם של מה יחזיק את החייים הגדושים שלי אם אני לרגע יזוז מהזווית
    ואיך נראה הזוג מחוץ לבית או לסביבה ה'טבעית'
    וואלה אין על טיולים!
    נתראה בשמחות!
    גילי

    השבמחק
  6. מאור13.8.11

    GADOL

    השבמחק
  7. דביר13.8.11

    אבל לאיפה? לאיפה אתם נוסעים? J

    השבמחק
  8. לאורה13.8.11

    מה העניינים?
    אתמול שמעתי עדכונים מהאישה הראשונה על הנסיעה!! איזה כיף לכם...
    טוב, לגבי שאר העדכונים קבענו פגישה לשבת, אז נתחיל לחשוב מה עושים או לאן, טוב?
    נשיקות בינתיים
    ביי

    השבמחק
  9. Amit Shar13.8.11

    עזי יקר,

    זמן רב לא קראתי את דוא"ליך והם היו חסרים לי. הספקתי רבות בזמן זה: פוטריתי מסיסקו, נסענו לאוסטריה לחופשה מהנה (אפרופו חופש) ומצאתי עבודה חדשה.

    מה שלומך? אנא עדכן את כתובת הדוא"ל שלי במקום זו המצויינת אצלך. מחכה בכיליון עיניים לדוא"ל הבא.

    עמית

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.