17.3.09

עוד לא אמא


           חברות וחברים חזקים
bebbebyabbeyabaeybeabyebeabe

אני נורמלית לגמריי
וגם אם תביטו בי בדרך אגב חולפת ברחוב
לא תרימו גבה או תחשבו שמשהו שונה בי
ובאמת אין בי שום דבר שונה
ואולי כל ההקדמה הזו הייתה לא נחוצה בכלל

אני צעירה בנפשי וגם בגילי
אומרים שהשלושים של היום הם העשרים החדשים
אבל מי מתעסק בשטויות האלה כשיש כל כך הרבה עיסוקים
פגישות עסקים, חדר כושר וחיי זוגיות נפלאים
טירוף יומי ושבועי שעושה אותי מלאת חיים

ולמרות ההרגל והעובדה שזה בתוכי כל הזמן
זה מכה בי בלי רחמים בציניות באמצע מעבר חצייה
ומכל העוברים על פני נתקעות עיני על זו עם העגלה
זעופה וקטנה עמוסת תיקים וזיעה וניכר בה שלא חוותה שינה ערבה
הקיבה מתהפכת בקירבי ואני מאפשרת לעצמי לשחרר דמעה

מעבירה כדרכי בקודש ליטוף מהיר על מקום הזריקה האחרונה
ומייד מגרדת את מצפוני מהאספלט ומכניסה חזרה לקופסא
כי אני חזקה ! ואני אמשיך להיות חזקה !
ואפילו שבסוף המעבר מחכה לו השיפוע לאם ולתינוק- אני מלאה איפוק
מעולם לא יחסתי לזה חשיבות -ועכשיו להמשיך ישר- לא לחשוב

כשאני מתארת את עצמי לא ישנה, מחפשת מוצץ, מלבישה סינר
אני בטוחה שאהיה טובה בכך, זה מתאים לי , אני פשוט יכולה
וקשה לומר שאני אחוזת קנאה באחרים , לעיתים זה פשוט קורה
אבל יותר מכל יש בי תשוקה. אני עורגת שזה כבר יקרה
אני רוצה להתמלא בחיים ..בייעוד.. בתכלית

אני רגילה, אמרתי לכם,  אין עלי תווית
אני הולכת ביניכם בין המנשאים ודיוני הגננות
אפילו מזייפת חיוך כשמזכירים את הילד או התאומות
וכמו שרויה בתסמונת לא מצחיקה של המתנה
מחכה שהרכבת שלי תגיע כבר לתחנה
  
אני נשארת זקופה ומאמינה
הדמעה ממקודם התייבשה וודאי יגיעו אחרות כדוגמתה
אבל אני חושבת על המטרה , פחות על הכאב ויותר על התקווה
זה יקרה , זה בטוח, אני מרגישה
אני לא צריכה שיגידו לי את זה , אני פשוט מאמינה.

+

  נפגשים  בלוצ'ה ("כפיות")
  בוגרשוב 33  ביום שלישי משעה 22:00 או יותר מוקדם...מה שתרצו

  אז חיים טובים
  וניפגש

עזי  -: 0544266802

התקווה:
1)      חיכיתי הרבה זמן, עד שכל מי שאני מכיר, השיג את מבוקשו, הגיע לפתרון המיוחל, עם או בלי עזרה, אבל חיכיתי עד עכשיו ואני יכול לומר שלכולם זה קרה. אין אפילו מקרה אחד של אכזבה. למי זה לקח יותר או פחות זמן . בסוף זה קרה.
2)      לחשוב חיובי ואף פעם לא לאבד תקווה.
3)      ונראה שאף אחד לא ממש הרגיש שהמייל השבועי מאחר להגיע – אולי זה שוב תופעות המיתון או שאם אהיה יותר חיובי – כנראה שאתם מאמינים גדולים..
4)      בואו לשחק !! כייף גדול בערבים של המלכים, משחקי זוגות בלבוש מלא , ניתוחים בלי כפפות, ובליצים חותכים אל תוך הלילה...
5)      יש חבורה של אנשים – חלקם קבועים וחלקם משתנים – שמשאירים את הרצון והתקווה שלי בשחקים- אז תודה לכל המגיבים- אל תפסיקו – אתם גדולים...והנה כמה מהשמות מהשבועיים האחרונים: ברק ,גילי, לאורה,עידו, יוסי, ברכה ( חמותי ) ,שני , האישה הראשונה , יהודית, וענת הידועה בשמה האני.
6)      תמשיכו להגיב ,זה חשוב גם בשבילכם וגם בשבילי.
7)      עוד מעט פסח...יש הרבה דברים שצריך לדון לפני פסח אבל עוד נגיע לזה
8)      אהבות ומזל טוב ענקי לאשה הראשונה – שחגגה השבוע שנת חיים חדשה.
9)      לכל אלה שהתחפשו בפורים – שאפו  !! הצטיין במיוחד יקיר הדירקטוריון האבנר הורוד.
10)  השבוע פרשת ויקרא
a.       בפרשה זו דנים בדיני קורבנות, אבל אני רוצה להתמקד באחד כדי למתוח איזה קו לחיינו אנו. מדובר על "קורבן אשם". לא אלאה אתכם בפרשנות יתר, רק אוסיף שמדובר על אדם שעשה איזה חטא, נאמר ( בהקבלה לא מדוייקת )טעות או מקרה לא נאות. חשוב שיודה בכך, שיוודע למעשהו, ועצם ההכרה בחטא היא כמו חצי גאולה......אתם רואים כמה מילות טעם , לא חייבים לחכות לכיפור.
11)  אההההה  ויוסי כמעט יהרוג אותי ...יש גם פייסבוק הנה הלינק ( נראה לי שיש כבר תמונות?)
12)  תחשוב טוב, תחייכו, ותרגישו טוב.

5 תגובות:

  1. שירלי11.8.11

    there are some that are way behind......

    השבמחק
  2. יוסי11.8.11

    זי
    אתה כמעט מת...
    לא הבנתי את 1 - למה בדיוק התכוונת אנא הסבר נמק ופרשן (וכן קראתי את הטקסט השבועי)

    יוסי

    השבמחק
  3. Kavni11.8.11

    למי הצליח הפעם?
    די מדוייק..
    נשיקות ופרפרים

    השבמחק
  4. שני11.8.11

    בנוגע לסעיף שמונה במייל, נא הזכר לנירית שאני ממתינה לרשימת מתנות אותן ניתן לקנות לה (כבר דיברתי איתה בנושא) היא אמרה שהיא תעביר לך רשימה, אז נא עדכן אותי !
    אחלה מייל.

    השבמחק
  5. אביטל11.8.11

    ויש את אלו שמעולם לא הגיעו ולא יודעים שחמט ולא יודעים מה זה ואיפה זה הלוצ'ה, אך כל שבוע מחדש מחכים ונהנים מהמייל השבועי, משחקי המילים השירים המשפטים ושאר הדברים..

    יישר כוח!

    אביטל

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.