10.3.09

סופרמן באגס וקזבלן


חברות         וחברים     עליזים
 3⌂≈ᴽᴓᴔ͏̿\4=9\ן4אפȻȺɃﻣﻚ=192י345%@#$םל/E$R#$%@#$%@#$%@#$&*)ימ\



חמש דקות לפני שקיעה תבוסתנית על הספה
בחיפוש עקר אחר בייבי-סיטר לנסיכה
הפתיעו אותי זוג חברים עם מצוקה דומה
בפתרון של ערב גברים בבר עם מופע במה

הסתובבתי בדלת הסיבובית וטסתי עם היד והגלימה
נפגשתי עם באגס וקזבלן שבחנו בקפידה את כיפה אדומה
לא בזבזנו זמן מיותר ומסרנו לפופאי בכניסה איזה שם מוכר
איתנו נכנסו שופט מהמאה החמישית שני סנאים ופרפר

את הבירות מזגה לנו חיפושית ואת התשלום גבה השטן
במועדון מרתפי שכמו נלקח מתפאורה של סרט ישן
שתי אינדיאניות פיתו שריף מתחת לאפו של אלוהים
ודבורה אחת ליקקה לפו את הדבש לייד השירותים

צוות של אחיות בלונדיניות טיפלו בשוטר עם בעיות באבזם
ממש כשהג'וקר הוריד שוטים עם שועל ואסיר עולם
בצד השני ניסה שייך סעודי לרכוש לעצמו מלאכית
בזמן שגורילה עכביש ונחש ירדו לעומקה של לכלוכית

היה קשה להתרכז שרקדנית בלט התנשקה עם שלגיה
ויעידו כל הגמדים שנעצו עיניים בתאווה ובלסת רפוייה
ניסינו לפזז בין ג'סיקה רביט למרלין מונרו למרות הכל
אבל איזה רובוט אחד רקד בטרנס שהעיף לנו את האלכוהול

חתכנו לצד והתמקמנו בין מלכת הלילה לנזירה
עם מוסיקה ברגליים וסבב חדש של בירה קרה
מבחינים בחיות ובדמויות מתחילות להעביר הילוך
כנפיים ושביסים מעופפים חושפים  באחת את החיוך

ובדיוק בשיא הלילה כשבאט-מן ובילבי התחילו לגעת
וקצת לפני שהקטנוע שלי הופך חזרה לדלעת
הרגשתי שהכוחות שלי נדרשים במקום אחר בעיירה
וטסתי הבייתה בול בזמן להציל את הנסיכה מחלום רע.

איזו מסיבה....
  
+

  נפגשים  בלוצ'ה ("כפיות")
  בוגרשוב 33  ביום שלישי משעה 22:00 או יותר מוקדם...מה שתרצו
 חג שמח ...אהה
 אז חיים טובים
  וניפגש

עזי  -: 0544266802

ווווואווווווו:
1)      אין על פורים !! איזה חג , אפשר להשתולל , להשתובב , להשתגע , להשתטות והכל חוקי, וכל המרבה הרי זה משובח...
2)      אל תהיו פרשים ! תתחפשו , תבלו , תהנו !!! כמה הזדמניות יש לכם בחיים לעשות את זה , אני עד היום שר "למה לא יחול פורים פעמיים בשבוע "....תחשבו על זה , יש לכם 364 ימים בהם אתם רציניים, רשמיים, פורמליים, שירותיים, אחראיים, ועוד כל מיני מילים עם ייים .לא נמאס לכם ? יום אחד בשנה אומרים לכם תשתטו !!! יאללה צאו מהכבדות ושימו תחתונים על הראש...יאללה פורים.
3)      שיחקו אותה באגס וקזבלן הלו הם חגי ועידו שמשכו אותי מעייפות כורסתית מגעילה אל תוך תוהו ובבוהו של פורים אמיתי.
4)      ועוד שיחקו אותה בגדול אלו כל המגיבים שתרמו מילים וחיממו את האווירה – כבוד למפרנסים האהובים שלי :  ברק , גילי, שני, הראשונה, ברכה, יוסי, עידו ולאורה.
5)      חובה משבוע שעבר ביחד עם חובה מהשבוע הזה : כבוד והערכה גדולים לאישה הכי ראשונה במזרח התיכון !!! בריא עלייך - ראשונה שלי.
6)      היום מגיעים מחופשים , אני חוזר אל תהיו חנונים, שימו מצידי בגדים שלא מתאימים לכם, איפור, מסיכה,  משהו, העיקר שנצחק קצת.
7)      תבואו מחופשים , נעשה שמח עם תחרות שתייה ומשחקי בליץ מהירים במיוחד.
8)      אוהב אתכם בהנאה
9)      תהיו שמחים !!! זה הכי חשוב....

2 תגובות:

  1. האשה הראשונה11.8.11

    יו איזה כיף לכם גם אני הייתי רוצה להיות שם!
    לא היתה חסרה לך נערת צ'רלסטון ?!
    לא יאומן כמה אמיתי וקרוב היה הערב שלך וכמה אשלייתי ורחוק זה נשמע...
    אהבתי את הכותרת
    אוהבת את סופר גובי נומרו שלי

    השבמחק
  2. יהודית11.8.11

    שלום עזי,
    אהבתי,
    אותם
    ובמיוחד את הכנרת והטלפון.
    אין לי כרגע סבלנות לזרום ולפרט
    אבל אגלה לך סוד, אני מתה על גשם וקור
    הכיף הכי הכי ללכת בגשם ללא מטריה ולחוות בכל החושים
    את הטיפות הדוקרות והריח הנקי.
    אז יש גם אנשים הפוכים.
    לילה
    יהודית

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.