30.8.05

נפגשתי עם האושר



חברים וחברות מאושרים
qopoqopoqopoqopoqop

נפגשתי עם האושר
בבית קפה
בצהריו של יום שישי
היה שקט מהנה בתוכי
מן שקט נפשי

כן..
בין מאות אנשים שרצים ורוכשים
בין שינקין, השוק ושינויי התרבות המורגשים
בין תוך דוכני הרוכלים המאומנים
דרך המולה מקומית באגף האומנים
ברעש של התרחשות בנחלה המפוקקת
אצלי בראש שרר לו שקט

התיישבנו בשולחן האחרון בפינה
כמו שאנחנו רגילים..
כמו לא עברה שנה
היא ישבה ליידי
יפה מתמיד
מחייכת בין הנמשים
מזמינה את אותו קפה הפוך קטן
מראה שזה כל כך קל
לסגור מעגל

להסתכל לעומקם של אישונים
להביע געגוע
ואולי רגשות נוספים שנראו משונים
לפני קצת יותר משבוע

אושר אנושית
היא לא ציור בזיכרון
ואינה בתפקיד הראשי
כשמתקרב לו משברון

היא יושבת ליידי
אמיתית וצוחקת
מזכירה לי את עצמה
גם כשהיא שותקת

מציפה אותי מבלי להתכוון
בנוכחותה הכובשת
אני בתוכי מחייך ומתבונן
ונפשי אינה חוששת

מכל הזכרונות שגרמו לי אז להסתחרר
ומהתמונות שהכניסו אותי לסרטים
עכשיו זה לא מפריע לי יותר
הכל מקובל, התנועות, הריחות, המבטים

נפגשתי עם אושר לקפה
והיא יפה כתמיד
נהננו מאוד - באמת היה יפה
ובטח ניפגש שוב בעתיד

ו..
לפני שאמרנו שלום
נפרדנו בנשיקה
היא כבר לא האושר שלי מהיום
אבל אושר היא אושר בכל מקום
גם בארץ רחוקה.



הערב בשד' רוטשילד בין בלפור למזא"ה בשעה 21:15 .
בואו להנות מהאוויר הטוב של השדרה
אולי מתחבא שם איזה אושר
באיזו שהיא צורה

אז חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857

הודעות:
1) הערב – לא אוכל להגיע למפגש הכי כייפי בשבוע – רוני וגל מתחתנים – ואני הולך לחגוג איתם – אז לכל הבנות המאוכזבות... אני אגיע בשבוע הבא.
2) קיבלתי השבוע מספר מחמאות בע"פ ממקומות לא צפויים על המיילים של ימי שלישי.. מאוד מחניף וכייפי ואין תחליף למילים שבורקות החוצה מתוך זוג עיניים מחמיאות, אז תמשיכו להגיב בע"פ בכתב במורס בSMS או m&m או כל  דרך אחרת שתרצו.
3) פה מפורסמים- שירים של אחרים ששולחים לי כתגובה, וכאן מופיעות התמונות של אלו שבאו שבוע שעבר. ולמי שלא קרא את כל  המיילים מתחילת העונה או מהעונה שעברה.
4) וזו סתם רשימת תפוצה שבינתיים ירד ממנה מישהו אחד העונה ועלו במקומו עשרים וחמישה.

תגובה 1:

  1. קארין26.6.11

    אף על פי שמעולם עוד לא ביקרתי בפינתך הקסומה (אבל עוד אעשה זאת)
    ברצוני להביע את ההנאה שלי מהמיילים של יום שלישי
    בכל יום שלישי , בערך בצהריים, מגיע אלי מייל קסום
    מחבר לעבודה לשעבר,
    וכך באמצע של יום עבודה, עמוס ככל שיהיה, אני לוקחת אתנחתא
    וקוראת לי ברוגע ושלווה את קטעי הטקסט הנפלאים
    וכך מדי שבוע, אני זוכה למספר דקות קסומות ורגועות
    ואת הקטעים שממש מרעידים את ליבי, אני שומרת במחיצה, כך שאוכל לחזור ולהתענג עליהם
    המשך עם המיילים המקסימים, ויבוא יום
    ועוד אבוא לראות את המקום
    תודה

    קארין

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.