16.8.05

הזבל הבלתי מוגבל


חברות וחברים נקיים
0-0-0-0-0-0-0-0-0

עטיפת במבה ריקה מתעופפת מחלון המכונית
פורשת כנפיים מפלסטיק דק של שקית
נפרדת ממכונית שהרגע עמדה ברמזור
נהוגה בידי ניאנדרטל חסר תרבות או חמור

קליפות של גרעינים שאיבדו את התוכן והתחושה
קיבלו צו גירוש מידי חבורת שמינסטים בחופשה
ונשלחו לאחר פיצוח לפיזור לא מבוקר בשטח מסביב
להיזרע בין החולות של אחד מחופי תל אביב

סיגריות בודדות כבר התחילו להתאגד
מייעוד יוקרתי דרך מסע פרסום כבד
הן הולכות להיות זרוקות ברחוב או בטבע במזל
לאחר שיחוסן המעשי יתכנס לגודל בדל

ויש עוד תופעות למכביר שלא מזיזות לבריות
שכוללות צלחות, סכו"ם וכוסות חד פעמיות
בקבוקים ומיכלים וקופסאות שימורים
ובעידן המנגל בעצם כל עטיפות הבשרים

איזור הזבל הבלתי מוגבל של הלא מחונכים
מעלה לי את מד העצבים לכדי פיוזים רותחים
עד שלעיתים קרובות אני משתולל בדמיון
ונוקם בזבלנים בהשתלחות חסרת הגיון

להוא מהרמזור אני תוקע את השקית בגרון
ולמצדדי ה"זבל אורגני" ,אני מפזר אותו בסלון
משליכי הבדלים יפגשו איתם שוב במנה העיקרית
וזורקי הקליפות יחוו הרעלת חול אכזרית

אבל נקמה אי אף פעם לא דרך פעולה
ולמעט סיפוק ריגעי היא לא ממש מועילה
ובעידן האלים בו אנו נמנעים מחיכוך
אני משתדל להציע אלטרנטיבה בחיוך

מגיש לנהג את השקית שעפה לו בטעות חובבנית
לשמינסטים אני נותן שקית לפסולת גרעינית
מראה את הפח למנגליסטים לייד המדורה
ולמעשנים אני מציע מאפרה

מקווה שהזבלן התורן לא שייך למשפחת אלפרון
או שבדיוק השתחרר לחופש מכלא  השרון
ושלעצה החברית שאני אציע בחינם
הוא לא ישב אחרי זה מאסר עולם

ואם בגדול אני מצליח להעביר שורה
ולקבל איזו קריצת הבנה בחזרה
אני מרגיש עשיתי משהו טוב
ואולי יהיה  יותר נקי ברחוב..


כולכם מוזמנים לעוד ערב של שח וכייף
הערב בשד' רוטשילד בין בלפור למזא"ה בשעה 21:00 .

אז חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857

הודעות:
1) נקיון.. אמרנו כבר ? , בואו נשאיר את השדרה נקיים וכייפית כמו שאנחנו מקבלים אותה.
2)כן כן , חלק מכם מגיבים , חלק מחייכים מול המחשב,  חלק שומרים בצד ואומרים נגיב אחר כך, חלק מתרעמים ..אבל הגבתי לפני חודשיים.. איזה קרציה הוא.., וחלק בכלל מוחקים את המייל לפני קריאה ( הם לא יקראו את החלק הזה) איזה חלק אתם ?
3)חברה- שיחקו אותה מי שהביא קצת שטיחים אבל עדיין חסרים מלא כי מספר האנשים גדל מפעם לפעם – אז אני אזכיר את זה רק עוד פעם אחת כי אין לי ממד כל לבקש דברים אבל שוב למי שיש ציוד שהוא לא צריך – נשמח להלאים.
4) יאללה ת'ראות  .ושוב הקבועים: התמונות  , המיילים  ,  שירים של אחרים  ,  רשימת תפוצה .

8 תגובות:

  1. חושנית26.6.11

    חושן, אני בעד לפתוח לך טור שבועי בעיתון... מה שבטוח שאנשים יתחילו לקנות את העיתון רק בשביל לקרא מהפנינים שלךJ
    אתה עושה לי את ימי שלישיJ
    נשיקות
    חושניתJ

    השבמחק
  2. עידו26.6.11

    ומילא בעיר, בה לפיסת לכלוך יש סיכוי להעלם
    לעיתים תאסף על ידי איש עם פח ומטאטא
    או תמצא דרכה לאזור בו פסולת מתרכזת בחן
    אך בטבע, שם אין לה כמעט סיכוי
    השטח גדול (ועדיין יפה), ומנקים כמעט ואין
    והחיות לא יודעות את הניילונים לעכל...

    השבמחק
  3. Dani Grossman-Shved27.6.11

    ואו...
    סחתיין על הדקונסטרוקציה
    של הרחובות
    והעצבים,
    הרעיונות
    והמימושים.. ! לרגע היית סלחן,
    ולרגע הבאת להם באבו אבו
    (תוך התעסקות חייכנית בנושא שהוא כמעט טאבו...)

    אז אחרי ששחטת כמה פרות קדושות
    שחיטה כשרה כמובן, ומלאה נימוקים ודוגמאות,
    אני חייב לברך על התוצאה המצויינת,
    אני לא הייתי עושה זאת טוב יותר
    (אולי קצת אחרת)

    *

    נו,... יש נושאים להם יפה השתיקה
    כמו הקשר בין ישראליות ואסתטיקה,
    או - יהדות וחיות בית,
    או - כיבוש ועצי זית,
    ממ.. אז אני בוחר לענות לך
    בלי אותו המקצב הרוקנרולי
    של שתיים שתיים
    (עם דגש קל על ספירת תיבות
    אבל עם תוספת של כמה המצאות
    לא מקוריות במיוחד,
    (טוב - רק אחת
    שגנבתי מעראפת):-
    ובכן - להלן - התיקון האחרון שמוצע להמנון,
    והרי הפזמון:

    לכל המלכלכים בע"מ בעם
    אני מאחל
    להתעורר ליד רווקה בת שלושים ושבע
    בדירה תל אביבית מצחינה
    עם רובה מול הפרצוף
    ומאחוריו אבא ואימא
    שמייחלים לחתונה
    ואחר כך להתעופף
    אל חופי עזה
    לשתות קצת מהים
    ולגלות שגופם קיבל צורה
    קפקאית של ג'וק מיוחס
    יהודי שנראה כמו דניאלה וייס
    באמצע מחנה פליטים פלסטינים אומללים
    בלי מים וביוב
    בלי זכויות
    בלי אוכל
    בלי עבודה

    והכי גרוע

    בלי שירה
    טובה או גרועה
    ערבית קלאסית
    או אם-טי-ווית מסעודיה
    בלי שום השראה או תקווה
    מהסוג שאתה מביא לנו כל שבוע
    לנבחרים
    בעבודה

    (סיום טוב ?
    ממ.. אם לא אכפת לך - תוסיף לרשימה את דוב)

    השבמחק
  4. Lior Gal27.6.11

    אני חייב לספר לך מעשה שקרה לי אי שם בעבר הרחוק בשיעור נהיגה.
    היה לי מורה מופרע מהיסוד
    איש מקסים לכל הדעות. ויום אחד במהלך השיעור הבחנו בנהג לידנו שלקה בשפעת חריפה מוחט את אפו ומשליך מהחלון למען נקיון הסביבה.
    אהרון (הלא הוא מורי ורבי), הורה לי לפנו שמאלה ולהעמד ליד החמור ברמזור.
    הוא פתח את הדלת ליד הנהג ואסף את כל חיידקי האיש, פנה אליו וציין כי כנראה משהו מקולקל במכוניתו שכן הוא פולט זבל מהחלון.
    כמובן שהוסיף מנה גדושה של ממחטות אף מצחינות דרך החלון אל ברכיו של האיש ואמר לי : "זה היה שיעור חשוב בנהיגה נכונה

    השבמחק
  5. שירה27.6.11

    רגיל עזי, כישרון אמיתי !

    כל פעם אני מופתעת מחדש.
    אני במקומך הייתי מתחילה לעשות עם זה משהו פרודוקטיבי.
    כי מהשח לא נראה שיוצא הרבה..:))

    שירה

    השבמחק
  6. דלית27.6.11

    שיר מדהים,
    הדפסתי כדי שאוכל
    לקרוא שוב ושוב,

    בהצלחה עם המלכה החדשה!!!

    השבמחק
  7. נועה27.6.11

    הי עזי מותק,
    מה קורה,
    פגשת אותה בסוף?
    אני חזרה במרסיי עם סדריק ונורא כיף לי.
    תשלח לי מילה מדי פעם ואני מבטיחה לעשות אותו דבר.
    נשיקות, ולחיי התחלות חדשות,
    נועה

    השבמחק
  8. חושנית27.6.11

    חושן, נמאס לי להגיד שאתה... מלך!
    המוח שלך פועל שעות נוספות ,עשה לי טובה, אל תיתן לו לנוח...
    אתה לא צריך מלכה להגן עליה או שתאהב אותך בשביל לדעת שאתה מלך העולם, אין עליך... ויאללה שתבוא כבר הנסיכה הזו לשבת על הכס לצידך:-) ושתעשו הרבה משתים (לפחות 2000- שנה כיאה למלך ולמלכה:-))
    מתה עליך
    חושנית

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.