9.8.05

דברים שאני לא אוהב לעשות


חברים וחברות אהובים
><*><*><*><*><*><*><

דברים שאני לא אוהב לעשות. ... . 
לכתוב ברכות לחתונה
או ברכות בהזמנה
לעשות כביסה
להחליף מצעים במיטה
לבשל בלי : בצל או שום או פלפלים חתוכים דק או עם כמון או כוסברה או..
כל מה שכבר הכנתי למישהי שבדיוק לא אוהבת את זה.
לאחר
לשקר
למהר
להתעורר באמצע החלום
לשכב עם קונדום
לחפש את המילה המדוייקת שנעלמה לי כדי להשלים את המשפט
לבזבז על דברים מגעילים  כמעט  את כל השבת
להזיע אחרי המקלחת
להכניס חוט למחט
להיות לא מובן
לא מוגן
ופלצן
לשמוע הרצאות מעיקות
להיקלע לסיטואציה של שתיקות
להתווכח על קטנות
בייחוד עם בנות
להתמודד עם טפשות
ועם הפחד למות
בעיקר מתאונת דרכים
או משטות אחרת שלא ממש מוכרחים.

עוד דברים שאני לא אוהב לעשות..
לשחק משחקים בהתחלה של קשר מבטיח
לשפוך את הזבל כשנוזל לו המיץ המסריח
לחפש מברג פיליפס אחרי שקניתי איזה אלפיים
וכמובן ללכת לרופא שיניים
להתמודד עם חוסר אונים
או תסכול שנוגס  בי מבפנים
לחפש משהו שברור לי ששמתי פה אתמול
למצוא רק עטים אדומים כשאני חייב כחול
להיות מעורב בויכוח פוליטי
או ניתוח אופי אנליטי
להוציא חתיכה תקועה בשן בלי עזרת קיסם
להתלהב מלראות מישהו מפורסם
להיתקע בקפה של הבוקר בלי חלב
להתעורר עם שריר תפוס בגב
להישאר בעבודה עד מאוחר כי מישהו החליט שאפשר
ולהזמין שליש ליטר בירה במקום החצי הטוב והמוכר
ובכלל..
אני לא אוהב לעשות דברים שאומרים לי שאני חייב
או שכולם עושים את זה, אז גם אתה עכשיו.

אבל...
 חוץ מזה נראה לי שאני די אוהב את השאר...


בואו מלאים באהבה
הערב בשד' רוטשילד בין בלפור למזא"ה בשעה 21:00 .

אז חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857

הודעות:
0) חשוב מאוד!!! מלכים ונסיכות, אנחנו מגיעים מדי שבוע לשדרה נקייה ופסטורלית, וככה אנחנו רוצים להשאיר אותה אחרי שאנחנו עוזבים..אז בבקשה !! ושוב, זה ברמת חשיבות עליונה !! לפני שכל אחד מכם הולך, שיסרוק את הסביבה הקרובה שלו וישליך לפח את הזבל שלידו.. כן כן גם את הבדלים שהוא עישן כל הלילה...בינתיים ארנון עושה את העבודה השחורה..ואיך לומר ...זה לא ממש פייר. וחוץ מזה הוא בחו"ל( תעשה חיים גבר)..אז סבבה?! סגרנו! באים משחקים מנקים וזזים ( לא ממש סלוגן אבל שיהיה)
1) בקשר לכוסברה: אני יודע שעל השורה הבאה יהיו מקטרגים רבים, אבל שיהיה..אני פשוט חייב להוציא את זה החוצה. לדעתי רוב האנשים שלא אוהבים כוסברה, לא יודעים לזהות אותה בכלל. והם נמנעים מלאכול משהו רק אחרי שאומרים להם שיש בפנים כוסברה... זהו , זה לא היה קשור לכלום אבל כנראה שהייתי חייב להגיד את זה.[ניתן להוכחה].
2)בכל אופן , מה אתם לא אוהבים לעשות?... אני בטוח שהרשימה שלי חלקית..תגיבו...מעניין לדעת...האמת לא ממש מעניין אבל מה אכפת לי להגיד שמעניין..אולי בכל זאת מישהו יגיב פעם...
3)אגב.. עקב ריבוי האנשים ההולך וגובר בשבועות האחרונים אנחנו עוברים לאולם הספורט ביד אליהו ..... סתאאאם אבל באמת שגבר המחסור בשטיחים או לונגים או כל מחצלת שכבר לא משמשת אתכם יותר..נשמח לתגבור בציוד.
4)טוב יאללה ביי..תבלו  ..הנה הקבועים: התמונות  , המיילים  ,  שירים של אחרים  ,  רשימת תפוצה .

5 תגובות:

  1. קארין26.6.11

    חולה עלייך שאתה שנון!!! התגעגעתי מאוד נראה לי שאני אצליח להגיע היום חוץ מזה ממש התגעגעתי ואני רוצה שניפגש לקפה תגיד אתה מתי אחרת אני נמרחת עם הזמן. נ.ב חולה על כוסברה וגם שום ובצל. נשיקות ויום כתום במיוחד קארין

    השבמחק
  2. Lior Gal26.6.11

    לדבר שעה עם בחורה רק כדי לגלות שכבר יש לה מישהו...
    לחפש חניה
    לראות את ההודעה - "יתרתך אינך מאפשרת משיכה"
    לשטוף כלים
    למלא דוחות למע"מ
    (או למס הכנסה)
    להפסיק סרטים באמצע
    להיגרר לשיחות ארוכות בסלולרי
    לעבוד ביום שישי
    וגם ביום שבת
    וכל מה שאמרת נכון גם לגבי
    רק עוד דבר אחד
    אני ממש לא אוהב להפסיד בשחמט...

    השבמחק
  3. עידו27.6.11

    Ezymon, we said we do not go to places which sell thirds but not halfs!
    I know cusbara, can eat it, but don’t really like it.
    As the week follows, seems we’ll meet only on Thursday morning

    Todo bien?
    Nice day, ido

    השבמחק
  4. Dani Grossman-Shved27.6.11

    אאח - כמה שאני לא אוהב להיות חייב
    כסף או
    טובה או
    שיר של דקותיים
    והופס - הנה אני מאחר לך כבר בשבועיים..:-(

    בכל אופן, כחבר זכרי גאה
    בצוות המעורב היחידי בחברה
    (לא שאני כזה "גבר", או הייתי מסגול להיות -
    אבל אצלי בצוות יש מה שאין בצוותים אחרים -
    בחורות) - ולעניין עצמו - עיסוקים פיתוחיים רבים
    וישיבות ארוכות גזלו ממני זמן יקר
    לשירים ותגובות
    אבל כאמור - כל זה נעשה לפחות
    עבור מטרה טובה
    (ועם שתי בחורות :-)

    ועכשיו - שאוטוטו הסרבר שלי כובש את העולם
    ואני סופסוף פורש לגן עדן שקט (אתה מוזמן)
    אולי באמת הגיע הזמן
    לשנות חריזה ! (לא, סתם..)
    ללמוד שחמט
    לקחת את הזמן
    לאט לאט
    ולהפתיע בביקור מנצח
    בשדרת הניצחון והנדיב
    להתיישב נונשלאנטלי
    לרכל סביב
    להצטרף לאיזה משחק קטן
    מתחת לעץ שקמה עתיק
    להביס יריב מוערך
    ומלא חשיבות
    לחייך לכולם, ולומר
    "לא... זה רק מקרה, זו בוודאי טעות"..
    ואחר כך, לנסוע רחוק,
    לשכוח את כל אותם הדברים
    שאני לא אהבתי בעבר
    ברכות לחתונה, כביסה גיהוץ
    סיטאציות של שתיקות (להמשיך ?
    או שזה בעצם לא נחוץ...:-)
    ולהתרכז ביופי האלוהי של אותם הדברים ממש -
    החוט במחט,
    התחלות של קשר מבטיח,
    בישול עםבלי שום
    בולגרית ואבטיח,
    התלהבות ממישהו מפורסם,
    הזעה אחרי מקלחת,
    והרשימה עוד ארוכה
    (ומצורפת להלן)
    אבל את זה אתה כבר יודע
    ועדיך שאני אפסיק לעשות את מה שאני באמת לא אוהב
    לשנורר
    חרוזים
    ממשורר
    אחר.

    ד.

    השבמחק
  5. אנונימי27.6.11

    זאת אומרת שעזי כתב את זה??? למה הוא לא מפורסם? למה אין לו תכנית בטלויזיה? למה לא מספרים בחדשות שיש אנשים כאלה בגניוס היהודי, ועוד ישראלי??? אפשר להכיר לו מישהי? (38, רווקה עם תינוקת, שנונה יפה נחמדה מסודרת שאין עליה?)

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.