23.8.05

יחי התחלות חדשות


  חברות וחברים חדשים וישנים
/\/\/\/\/\/\//\/\/\/\//\/\/\//\/\//\/\/\/\/\/

יחי התחלות חדשות !!
      
            +
       
מהלך די סיוטי – שלא נדע
אתמול שיחקתי שחמט עם תת-מודע
כיוונתי שעונים להשכמה
ובבית השתררה הדממה
הוא פתח בלבן
ואני הייתי השחור
על פניו לא היה לי סיכוי כמובן
אבל אני האחראי עליו – יש לזכור

הוא פתח בזיכרון מפתיע של פרידה
השבתי בהכחשה
והפגנתי התמדה
חושב לעצמי בפשטות הגיונית
שפתיחה כזו היא מעט גמלונית
אך הוא זיהה את החולשה
בהיותו מנותק ממחשבה
ותקף באגף מחוסרי האהבה
הוא הציף אותי בריחות של מקלחת
ותלתלים זהובים
מילים שהיא המציאה ושירים אהובים
שלח אלי מלאי של טעמים, קולות ותמונות
וחייך כשנחלשתי והזנחתי הגנות
והוביל אותי דרך החיוך היפה שלה
היישר לפתיון
הוא ידע שאכנע לכמיהה הנוטפת
לזוגיות ופריון
ואז..
עוד לפני שהספקתי איזו תחבולה מהירה
היכה התת מודע ללא הכרה
מכה ועוד מכה
שולח פרשים ורצים
ומכוון אל המלכה
אבל גם אני רוצה אותה
ומגן עליה..
ואולי.. שומר יותר מדי
ודואג יותר מדי
שתמשיף לחיות – שתשמר
שתמשיך להיות פה... שתשאר

אבל...
נראה שמאוחר להציב מולה מאבק
המלכה כבר מחוץ למשחק
זה לא אמיתי – ניסיתי להאחז- זה חלום !!
מחנק וכהות חושים שלטו בי עד תום
שלחו אותי לצלילה חופשית לתהום דמיוני
כשתת-מודע חוגג באופורית ניצחון על חשבוני

רגע..
אני יכול לשנות דברים צעקתי לחלל בכוח
אולי תוכל לשנות – ענה – אבל לא תוכל לשכוח

הוא צודק חשבתי..
הזכרונות הנעימים לא ימחקו לעולם
הם יהיו שם במקום שמור, קטנטנן וחם
מוכיחים שאפשר להרגיש על הגג
שאושר הוא מושג
ש..

חייבים לחזור למשחק...
המלכה איננה – זה שבעה חודשים
אני מתעורר – מזיע - על הקרשים
מתעשת, מתטהר וחוזר למערכה
מנסה לשקם את התדמית אחרי שהלכה
הקרב לא תם אך השתנו הכללים
אני מזהה שיגרה ומחליף את כל הכלים
מארגן מספר חיילים לכדי מחלקה קרבית
חמושים בתקווה ואופטימיות כוכבית

חוזר לתת-מודע וללוח המוכתם והדואב
מרגשות מעורבים של אהבה וכאב

והנה..
תת-מודע מאבד שליטה על כליו
נשק יום הדין מתפרק מידיו
המציאות חזקה מכל התת-מודע עם כוונות
והחיים פורשים בפנינו שלל הזדמנויות
חייל בשורה השביעית מסמן מהפכה
סוף המשחק
סוף למבוכה
עוד צעד אחד
לשיפור ניכר בהרגשה
עוד משבצת אחת
ומוכתרת מלכה חדשה.
             +
יחי התחלות חדשות!

כל ערב של שח –הוא פתח של כייף להזדמנות חדשה
אתם מוזמנים להתחיל ולהמשיך את המשחק
הערב בשד' רוטשילד בין בלפור למזא"ה בשעה 21:00 .

אז חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857

הודעות:
1) בלינק של רשימת תפוצה הייתה טעות בכתובת - אז עכשיו היא התעדכנה –תלחצו עליה ותוכלו לעלות או לרדת מהתפוצה.
2)אז ככה.. בקשר לתגובות.. אלו היו התוצאות : 2.5% מגיבים, 24% אומרים שהם יגיבו ושוכחים את זה בצד, 33.5% מחייכים מול המחשב ו-40% כנראה לא קוראים אותו אפילו ככה שגם התוצאות האלו לא יגיעו אליהם.. נו מילא.
3) מומלץ מאוד לקרוא את שירי התגובה של דני ב- שירים של אחרים , הוא שולח כל שבוע שיר תגובה.
4) ולמציצנים: התמונות משבוע שעבר  , ו- המיילים מכל העונות.


              

4 תגובות:

  1. יפעת27.6.11

    נחמד מאד
    היום אני מתפנה להגיב על האתר , הוא ממש נחמד , קראתי קצת מיילים שלך מההתחלה וזה ממש מרגש אפילו שבכלל לא הייתי שותפה לזה טוב נו הגעתי בפעם האחרונה לפני שזה עבר לבית קפה ,

    נו טוב וגם כתבתי בהתחלה את השלטים .....
    בכל אופן מדליק לראות איך זה התחיל ואיפה זה היום ישר כוח ...
    אהבתי מאד את השיר .....

    השבמחק
  2. נועה27.6.11

    אז אני מבינה שהייתה פגישה טובה.
    יופי, נשיקות,
    נועה

    השבמחק
  3. מאור27.6.11

    בוא'נה, יא חת'כת חרא
    אני חושב שאני צריך הסבר לאושר הזה. לא כל כך הבנתי.

    השבמחק
  4. Kavni27.6.11

    הי עזיקה
    כמה כיף להיות בין המעטים שממש לוקחים חלק בחיים שלך
    ...ויודעים בדיוק על מה השירים מדברים
    אוהבת,נשיקות
    קרן

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.