2.10.12

ריח של שינוי


         חברות וחברים  אהובים
¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø

הראשונה אומרת שהיא מריחה משהו קלוי
אולי סוג של פיצוח מסתובב לו בתנור
אולי חרק שנחת על הלוגן בוער
ומסר את נשמתו לאש הבורא
לאחר דקה היא טוענת שכנראה משהו נחרך
ההרגשה מתעצמת והיא מגבירה לנשרף
ללא ספק היא מוחה בסיכום
מישהו שורף פה משהו
ואצלי במכ"מ הארומה לא רואים כלום !

כך היה שבחסות כיפור והרוח המשתלחת
נאטמו לי כל חיישני ההרחה המשובחת
שברתי את הצום עם גליל טואלט צמוד
נלחם בקינוח מתמיד בהתקפי הנזילות
ואז באחת הכל התגבש ויבש
ונותרתי עם שיממון ריחני על ממש
אפס זיהוי של נדיפות באוויר
והעלמות של עולם שלם שאני כל כך מכיר.

אותו עולם עמוס אסוציאציות ערגתיות
שמביא איתו  הגשם הראשון בין חרכי הסכך
אותן תמונות ילדות שעולות משקית הקישוטים המקומטת
הנמשת מאובקות מהבויידם עם סיפורים מסוכה אחרת
מנוחתו של ענף תמרים בין הדס ואתרוג שריחו עומד שנים
וניחוח החופש המתחבא לאחר ערב חג בנים בין סדינים

ריחו של הרך הנולד שעם שחר פקח את עיניו
וארומת הקפה בזריחה המשתלט על המרחב
עוגות שמרים של השכנה המתכוננת לאירוח
וריח גלי הים המתמזגים עם האוויר המלוח
פרחי היסמין החוצים בסקרנות את סורגי החלון
ויער אקליפטוסים ליד הבית שלא עוזב את הזכרון

בינתיים השרוף מתחלף בריח חריף אחר אומרת הראשונה
בזה אי אפשר לטעות היא מתפלאת ומצביעה על הקטנה
אני מחייך ומבין גם את התועלות בנכותי הקטנה והזמנית
לדבריה נחסכה ממני גם חווית הנשימה בחלל המונית
שלא לדבר על העצירה לתדלוק ואת הפחים בכניסה לשוק
אבל מוחי כליבי הגרגרני, כבר דואגים לארוחת החג השני

עבור הריח בלבד של קציצות הדגים של אימי
אני מוכן למשכן את חצי ממוני
ומה יהא על גלי הברביקיו המשכרים
המושכים אותי בחוטים בלתי נראים
וארומת הוויסקי המושק עם אבי טרם הקידוש
וריחות הרחובות המתרוקנים כשנכנס החג בליטוף

את כל העולמות האלה אני משתוקק לנצור
ואולי קרן שמש אחת תוכל לעזור
להמיס את הקפוא הסורר
לעזור לאף להשתחרר
לתבוע כיוון אחר
אני מריח שזה עומד להשתפר.
  
                   +
 כל יום שלישי ( גם בחגים )
על שד' רוטשילד 
בשעה 21:30
בין מזא"ה לבלפור   

אז חיים טובים וניפגש.

חג שמח:
1. חג שמח לכל אוהבינו חברינו וקרובינו.
2.אנחנו פתוחים גם בחגים, משחקים – מלמדים - מנתחים - משתעשעים - פותרים ובעיקר חווים ..אה וגם מקבלים חדשים וחדשות לבקרים.
3. ציטוט היום: [דברי אלינתנו (יולי 2012)] "בדימיוני הפרוע אני מדמיינת את יום שלישי, שניים באוקטובר, אני באה השדרתה בשמלה כחולה עם אוניות צבעוניות ופוגשת את הגרעין הקשה והאיתן. את אבנר ואת עזי ואת יוסי ואת אייל ואת עמוס ואת אורן ואת כולם כולם כולם. ואני מזמינה את תמי למשחק ובטח מפסידה לה כי תמי כבר מזמן מלכה אלופה. אני כותבת שורות אלה ומתפזרת בחיוך אינסופי"
4. אם כן היום הוא היום , ואנו נחגוג אותו בכל האמצעים המשכרים העומדים לרשותנו. בואו בהמוניכן.
5. אבנרנו היקר מארגן משלחת רבת משתתפים ועתירת שבחים לקיבוץ גלויות בירושלים הבירה – כל מי שמעוניין שיצור איתו או איתי קשר או יתעדכן בפייסבוק...ירושליים הנה אני בא!
6. אחחח טיולים טיולים טיולים...אל תפסיקו – צאו מלא, עוד מעט נגמר החופש, עוד מעט סתיו , עוד מעט נגדל בשנה, הרבה עוד מעטים..צאו לטייל.
7. אשתדל מאוד להגיע הערב
8. חג שמח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.