25.9.12

חתימה טובה


חברות וחברים יקרים
לקראת יום כיפור החלטתי להודות בהכל.

אני יודע שאני אשם.
בהרבה דברים שקרו עד היום
למשל בזה שלא הגיע עדיין שלום
שכדור הארץ מתפוצץ מחום
שהמחירים רק עולים וחוצים קווים
שחצי מדינה גזענית לחרדים וערבים
שהכבישים סתומים בפקקים
שבעיר יש מכת מקקים
שמכל המכוניות בשכונה רק שלנו נוחה לחריון ציפורים
ולנשירה חופשית של פירות בונגלך סוררים

אני לגמרי לוקח אחריות
על זה שיש ניתוקים באינטרנט בבקרים של שבת
ושמכונת הכביסה מטפטפת מעט
שלגבינות של תנובה יש תוקף פיקטיבי
ושמאוורר התקרה דורש עידוד מאסיבי
וגם שבבר של נביעות המים יותר מדי קפואים
ושהמנורות לא מאירות והזרמים איטיים
ושהאביטיחים יצאו כל כך לא מתוקים השנה
ואפילו שהטמפרטורות גבוהות יחסית לעונה

אך למרות קיתונות האשמה
שאני מעמיס על גבי בערימה
אני עומד פה לפניכם לאחר שכבר קיבלתי חתימה טובה
לקראת חגי תשרי וראש השנה בראשם
הראשונה פינקה אותי בעיסוי שמנים לגב
ותעודת משוב\הוקרה לסיום תשע"ב.

אמיתי ! קבלו מבית היוצר של הראשונה.

 הודעה

הערב לא ניפגשים פיסית בשדרה
אבל אני ממליץ שכל אחד ימצא לעצמו איזו שדרה בקרבת מקום
ויערוך חשבון נפש עם עצמו...אני מאמין שסליחות צריך לבקש בכל מקרה בכל יום בשנה.
אבל מה עם הבקשה מעצמי? מה עם המבט הפנימי ? חשוב לעצור לרגע ולפנות זמן חשוב להערכות אישיות. איפה הייתי ? האם יצרתי משהו חשוב ? האם שימרתי את הגחלת ? האם יש למעשיי תוחלת ? האם אני מרוצה מעצמי השנה ? על מה אני מתחרט ? על מה לא ? אתם יודעים, חשבון נפש קטנטן – אתם לא צריכים יותר משעה של הקשבה..אם יש לכם יותר נצלו את השקט וחוסר הפעילות והציצו פנימה כמה שאפשר.

חתימה טובה.
עזי לוי

תגובה 1:

  1. היושב במרומים25.9.12

    לא אופתע אם בן בסט יהיה בשדרה עם סיגריה והסט שחמט האישי שלו (לא רק ביום כיפור, בכלל בכל יום ובכל שעה)

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.