29.3.11

רעשינה


    חברררררות וחבררררררים
רר-ר-ר-ר-ר-ר-ר-ר-ר-ר-ר-ר-ר-ר

אין סיכוי !
ביטלתי את דבריה בבוז קליל
אני ישן כמו תינוק על "מיוט"
כמו נוצה מעורסלת ביום אביבי
נוחת כפתיתי שלג חרישים על מצע חלבי
אז אל תמציאי עלילות שווא כדי לנפנף בהן כעדות על המצב

דילגתי לחדר המקלחת לטיפול היומי
מוטרד משהו מדבריה האחרונים
מנסה להזים כל היבט אפשרי בעיני רוחי
ומפלבל לראי בגיחוך ניצחון זמני
זה רק קנטור ! אני מסכם להוא השני
אין לה הוכחות שזה באמת אני

אולי חרחורים חמודים קטנים כאלה
אני מנסה איתה על קפה במטבח
של גור כלבים מתוק שמצטנף בפינה
היא מגלגלת עיניה כמאבדת עניין וזורקת
"יותר כמו חזיר בר שתקעו לו חנית בריאה"

זעפתי בלי לומר מילה
זו כבר עילה אמיתי שבחובה התרסה
זכרונות קשים צפו ממלחמת המפרץ
כל המשפחה יחד בחדר אטום אחד
ואותו ניסור גנטי התחיל סוגר עלי לאט

האם הפכתי גם אני לאותם סוכנים כפולים
שביום הם מלאכים ובלילה מטרד שכונתי?
וכבר זכרונות קשים יותר עלו מהאוהל במוצב
איך רצינו לרגום את ההוא שהרעיד את החד"ב
באותו רגע, זה אש בעיניים , אין חמלה, פה עובר הקו

שקט התוכחה היכה בי
אותם יצורים רועשים מחככי השינים ומגודלי השפם
העניקו לי הסמכה רישמית ואספו אותי לחיקם
המציאות הצורמת בצבצה כזיעה קרה בגבי
התחלתי מדמיין מבטים מצביעים מסביבי
מעבדות חשוכות ואלקטרודות באונה
ומרגלים והקלטות ו...
רק לא שינה
+

קפה בוגרשוב     [  בוגרשוב 27  ]
כל יום שלישי ( מתחילים ב - 20:00 )
XX עוד מפגש או שניים חוזרים לשדרה XX
אז חיים טובים
וניפגש

עזי לוי : 0544266802

ככתוב:
1) אם זה ימשיך ככה, אז אולי נדחה בעוד שבוע, אבל בעקרון אנחנו רוצים לחזור עם שעון הקיץ ועם האביב לשדרה, אז תשארו מעודכנים.
1) שני אירועי שחמט מתיעדים להתרחש בחודש הקרוב, בשניהם יהיה נחמד מאוד אם תהיה לנו נציגות.
       -  מפגש שחמט פנים אל פנים ( נראה לי בכיכר רבין ) בתאריך 16.4.11
       -  תחרות זוגות שוודי בפסטבל צ'רניאק  14.4.11
2) הרגתם אותי עם התגובות בשבוע שעבר, תמשיכו להגיב , לתת עצות , לצחוק ולשתף , זה פשוט כייף גדול.
3)האביב בפתח, בואו למפגשי הסיום של הקפה
5) כל הנעלמים ואנשי הדרקטוריון הנשכחים, קדימה, אנחנו רוצים להיפגש במפגשים אחרונים בקפה בוגרשוב ולתכנן את החזרה לשדרה בתרועה גדולה.
8)דה חארררררט : "אם אני לא שומע משמע אני לא נוחר"
13) יוליוס :" אט –  טו  -  חררררררררווטווווס"
21) בואו בהמון אהבה.

3 תגובות:

  1. נציג הנוער של הדירקטוריון שמח לבשר באופן רשמי על מציאת ספר עקרונות על שח הזוגות:

    http://www.amazon.com/Bughouse-Chess-Tandem-Exchange-Hungarian/dp/3833468114/ref=sr_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1301382596&sr=1-2




    כל הנוכחים מתבקשים לעמוד לדקת דומיה.

    השבמחק
  2. וולקום טו דה קלאב של הנוחרים
    דייויד (לשעבר v-dakon)

    השבמחק
  3. לפעמים זה מדלג על דור...

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.