15.3.11

סיירת טיילת


      חברות וחברים נדחקים
ç≤≡ç≤≡ç≤≡ç≤≡ç≤≡ç≤≡ç≤≡ç≤≡

מישהו דוחף אותי מאחור
כנראה מכורח הצפיפות מתחכך בגבי
גורם לי להתקדם בכל פעם פסע נוסף לעבר הקצה
אולי בכוונה ואולי לא
קשה לי לראות אותו מפה
אני מתרגז בתוכי
אבל כל זה רחוק מהמשימה שלי
אין לי כח, חשק או זמן לריב כרגע
הדחיפות נמשכות , אני על סף המדרגה
כמעט מתחיל להתרגז על החוצפן כשאובד לי שיווי המשקל
ורגל אחת באוויר מנסה לבלום את המהלך
עד שמגיעה במפתיע הנפילה
ואני מתעורר ובוהה באפלה

הגוף פחות בהלם מהתודעה
אני יושב על התשבץ שהפלתי לפני שעה
מתחיל להבין את פרטי העלילה הסבוכה
שבראשה עומדת כבר חודש ימים, הנסיכה
באמת שתהיה לי בריאה
בורכה בגנים המשתוללים של הראשונה
המחייבים אותה להתמתח כנינג'ה במהלך השינה
ולהוסיף על כך חדירה סודית וחתרנית
אל שטח המיטה ישירות לגזרה הימנית
אותה חלקת אלוהים שגופי חכר למטרות מנוחה
וגמר אומר לכבוש בחזרה בהצלחה.

מדבקות כבר לא מענייניות את הקטנה
גם לא הבטחות ממומשות למתנה
שיטת השינוע הלילי למיטתה
רק מאתגרת ומעלה את רמת חיילותה
היא פיתחה מיומנות של קצין מרינס מהוקצע
בזחילה אידיאנית, בצבעי הסוואה, כל דרך כשרה
אפילו שלשול חיתולים קשורים מהתקרה
באישון ליל היא מזהה רווח לא מנוצל בין ציפיות
ותוך שניות יש לה תיק מבצע מפורט לדקויות

פעם עוד הייתה מגיעה בעין דולפת ומבקשת עידוד
מניפולציה שמצפוננו לא עמד בה ונפל שדוד
אך לאחר הבהרות מספר שאין זה מקובל
הוסרו מחסומי הרגש והנשק הכבד תופעל.
אמרתי לא עוד
בקנאות סימנתי את גבולות גופי על המצעים
פיזרתי גדרות ונוריות מצוקה מתריעים
התחפשתי למפלצת עם ארבעה ראשים
וחיכיתי בחושך להקת עכבישים
אפילו נרדמתי לא פעם עם עין פקוחה
אבל שום דבר לא מרתיע את הנסיכה.

והטיילת נמשכת
והנינג'ה בועטת
ורק הלילה עלה בראשי רעיון
איך לא חשבתי עד עכשיו על כזה פתרון
במקום לפול על הרצפה בעיוורון
ממחר אני מניח שם מזרון.
+

קפה בוגרשוב     [  בוגרשוב 27  ]
כל יום שלישי ( מתחילים ב - 20:00 )
ומי שמגיע ועדיין לא פוגש אף אחד שיזמין לעצמו משהו לשתות וימתין מעט

אז חיים טובים
וניפגש

עזי לוי : 0544266802

סיירת:
1) עוד מעט זה מגיע , האביב כבר בפינה , והשדרה מצוחצחת כהלכה ומוכנה לקבלתנו לעונה תשיעית ומפתיעה.
2) בשבוע שעבר הגיעו כל אושיות הדירקטוריון, והיה ערב חזק ביותר , כשכולם מגיעים יש אנרגיה אחרת – חזקה יותר – אפילו זוהרת.
3) מזל טוב לטל שזכה בדירוג רב-אמן , ותודה על השיעורים והניתוחים שהוא מעביר לכל החבורה – שאפו !
4) בשבוע האחרון היו הרבה תגובות מגוונות, תודה על השמן והנכונות להגיב , אני יודע שיש עדיין מספר בעיוות טכניות שהאתר מונג מדפדפן אקספלורר להוסיף תגובות אבל אפשר לשלוח לי אותן במייל חוזר ואני אפרסם או להגיב מדפדפן אחר. בכל אופן תודה.
5) ותמשיכו להגיב חברות חברים משפחה וקולגות אהובים. כל מילה עושה מעשה.
6) פורים מגיע – החג הכי שווה בעולם !  - מותר לכם להשתטות , תשות , לעשות מה שבראש שלכם ובעיקר לעשות מעצמכם צחוק, עדיף שאתם תעשו את זה מאשר אחרים
זה כייף זה משחרר וזה פעם בשנה.
7) תזכרו את האימרה : מי שלא עושה מעצמו צחוק בפורים, פשוט עושה מעצמו צחוק.
8) היום קורה דבר משמח נוסף –חוגגים יומולדת לראשונה , לכן אעדר מהמפגש הערב – ונצא לחגוג את המאורע.
9) פורים שמח
10) המון צחוק ואהבה .

4 תגובות:

  1. אילנית15.3.11

    זה פשוט כל כך נכון
    איך לא חשבתי על מזרון :)
    אהבתי

    השבמחק
  2. נפלא! מאסטר משורר.
    נפגשים הערב לחגוג..

    השבמחק
  3. ברק16.3.11

    יפה וכל כך אמיתי ,
    אגב הילדה שלי כל יום בערך ב- 05:20 מגיע אלינו למיטה . בדרך כלל ב- 6 אני איתה כבר בסלון
    משקה אותה בשוקו ומשהו לאכול .

    השבמחק
  4. לירון17.3.11

    העלת לי חיוך על הבוקר :)

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.