30.11.10

מתמטיקה

                ח172ת   1ח72ים מת01כלים

⅜‰‼⅛℅∏⅞∞√ℓ⅔℅⅓⅍⁞⅝∑

כל מה שאני רואה זה אחוזים וסימנים ביוונית
חגים במערבולת מעל ראשי המותש סופית
אני מרגישה שסוגריים בלתי נראים פוערים לי בור
המזמין לקפוץ בסגנון חופשי אל תוך ריק קר ושחור
הכל מצטמצם לי מול העיניים לכדי שבר מדומה
והשאיפות  המשתנקות שלי שואפות לאפס
כמו הציון הסופי שמתממש ומתגבש

תעשה אתה את החשבון זעקה
ואל תגיד לי לחשוב מחוץ למרובע
להזכירך אני לא זו שהשיקה שם את מעגל האימה
שמוריד את גובה המורל
חותך את צלע הגורל
ומוכיח את המשפט ההפוך והסותר
לא מוצאת עם זה מכנה משותף ולו הקטן ביותר

ובכלל למה אתם הזכרים
ובמיוחד היוונים הארורים
חייבים לראות כל החיים במספרים
כשביקשתי תואר במשפטים
התכוונתי להתמודד עם מערכת חוקים
ולא להיות אסירת עולם במערכת צירים
שמוציאה אותי עקומה עם נקודות פיתול
ואינסוף נקודות מינימום של תיסכול

אולי אני ילדותית ,באמת מצטערת
אבל זה לא אחד מתחביבי להתכנס בעצרת
בשביל להוציא שורש יש לי רופא שיניים מקצוען
וסדרות אני מעדיפה לראות על המסך הקטן
וממתי לעזאזל פירמידות מגדלות פאות
למה הכל קשור לדת בארץ הזאת

אין פה כלל עניין של דמיון
אני לרוב שומרת על פרופורציה וקורטוב הגיון
גם כשזה לא נוגע למשולשים דומים במרחב
או לאירועים בלתי תלויים מתחת לאיזה קו
יש לי אפילו כמה מעלות טובות
מסודרות בזווית היקפית
ראייה תלת גופית
וחשיבה יצירתית

אבל יש את הנקודה הזו שהכלים נשברים
ושיווי המשקל יוצא מאיזון שברירי
החושים כולם משתתקים לי כליל
וכל חזקה במציאות מופרכת בעליל
קווים מקבילים נכרכים סביב גרוני
ומונעים מעבר של אוויר חמצני
שעון החול מורה על גרגירים אחרונים
ומכריז באין אונים על נשק יום הדין
אני שולפת מטבע ומטילה את נפשי לחלל
בלי לחשב הסתברות או לחשב בכלל
בלי פתרון עקלקל
וחישוב מפותל
פשוט וקל
מ.ש.ל
                      + 
                           

רוטשילד !!!!   סוגרים עונה !!!   מפגש אחרון באמת על השדרה
בין מזא"ה לבלפור   
כל יום שלישי
נפגשים בין השעות 21:00 – 21:30 עד שנגמר הכח

עזי לוי : 0544266802

תוצאה:
1)
 הנסיונות האחרונים שהיו למצוא מקום לחורף ( שעוד לא הגיע ( נתקלו במעט קשיים, אנחנו עדיין עובדים על זה , לכן המפגש הערב הוא עדיין בשדרה.
2) זה אומר שאנחנו עדיין מצפים לרעיונות למקומות חברים – תשאלו – תרחרחו ותציעו , אנחנו נלך לבדוק.
3) מכיוון שזה עדיין ערב סגירת עונה, גם הערב נביא יינות אדומים ושאר מתוקים – בשבוע שעבר הייתה אווירה מקסימה ומשכרת למדי , כן ירבו ערבים כאלה.
4) לא לשכוח להביא משהו חמים לערב.
5) הגיבו
6) חייכו
7) אהבו.
8) חג שמח.

3 תגובות:

  1. עזי, אתה משור רב פעלים! אם אוכל, אשמח לקפוץ לשדרה הערב. נשיקות ואהבה

    השבמחק
  2. אנונימי30.11.10

    נשיקות תמיד
    שירלי

    השבמחק
  3. אבישי אושרי30.11.10

    כל שבוע מתפעם מחדש.
    אתה גדול !!!

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.