2.11.10

הבלוג


חברות וחברים תמימים
O O O O O O O O O O

מה זאת אומרת בשביל הכייף
חילו ! איפה אתה חי
היום אם מישהו כותב איך ללעוס מסטיק
מבלי לאבד שיווי משקל
הוא ישר דוחף את זה לבאנר
משייך תמונה (רצוי לא קשורה)
ומפיץ לכל העולם ואישתו
מה אישתו
אפילו לכלב שלו הוא שולח פקס
איך אתה מצפה להגיע למשהו בעולם הזה ?

תראה , אני בסך הכל די נהנה כי...

מה נהנה – יא תמים
כתבת כמעט שלוש מאות טורים
יש כאלה שמוכנים למכור את סבתא שלהם
לארגוני טרור עויינים בלי משא ומתן
בשביל לשים יד על חצי מהחומר הזה

אתה משגע אותי,
מה אתה לא קורא אינטרנט
אם תלמד את השוק היום תבין שאין מתנות חינם
היום מים מוכרים בהמון כסף
מספרים לך שזה ממעיין איטלקי
ומבקבקים לך את הכיס במנוי שנתי
אפילו על אוויר עושים קופות
ותודות לאורנג' בהזדנות זאת
מה אני אגיד לך מזל גדול שהגעת אלי בזמן...

אבל אתה פנית אלי...אני לא....

בקיצור אני שמח שאנחנו באותו ראש
ממחר אתה עושה קורס מזורז ברשתות חברתיות
מחבר את האתר עם לפחות שלוש תוכניות
כך שאחת סוקרת את השנייה
שמאבטחת את השלישית
שדוגמת את הראשונה
וכל זה תוך שאתה שולח תגובות לעצמך
באנונימיות וללא הפסקה
אתה מבין ?
זה לא שבאת פה להנות
זו עבודה !

אבל....

בדיוק ! זו הרוח הנכונה
אם תעשה מה שאני אומר
אתה מתחיל לראות רווחים תוך כמעט שנה
ואז כשיגיע הכסף הגדול תוכל סוף סוף להרגע
לשבת עם לפטופ רגל על רגל מול השקיעה
ופשוט לכתוב סתם להנאתך.


+

רוטשילד !!!!  
בין מזא"ה לבלפור   שעה 21:00 – 21:30

אז חיים טובים
וניפגש
עזי לוי : 0544266802

שחור על גבי לבן :
  1. עשו לנו בית ספר החזאים האלה – קר בלילה חם ביום עם גרעינים של אבטיח..מה נסגר ? אנחנו עוד ברוטשילד.
  2. אז כמו ששמתם לב – היום הייתם צריכים להקליק כדי לקרוא, אני בטוח שחלק לא אהבו את הרעיון שגבה מהם עוד שלוש שניות וצורך לעזוב את שטף המיילים, אבל תתיחסו אל זה כשובר שגרה, כשינוי, תנו לזה צ'אנס ואולי זה יתקבל בהבנה בעתיד.
  3. הערך המוסף הוא שאתם יכולים ממש להגיב – לא רק לי אלא לכל מי שקורא, הפלטפורמה מאפשרת – אז אל תחששו.
  4. אפרופו השקעה – הציעו לי ולכן אני מרים את הכפפה, בקיצור:
    דרושה מאיירת בהתנדבות שתצרף איור אומנותי תחת שמה לכל טור שבועי, אני מבטיח סיפוק ארוך טווח ופרסום בינלאומי.
  5. תודה לקרנית האהובה שחנכה את הבלוג בתגובה ראשונית מתוקה.
  6. לבינתיים אני מתכוון להמשיך לכתוב למרות שמפברואר 07 לא לקחתי הפסקה, וזה די הרבה זמן. הראש צריך קצת מנוחה ופיתויים חדשים..אז אולי בראשית השנה האזרחית אתבע חל"ת אך עוד יש חזון למועד.
  7. אני אוהב תגובות כשם שאני אוהב לכתוב, ומי שנח לו להגיב בצורה הישנה ולא לעיעי כולם יכול להמשיך ולעשות זאת , אני קורא הכל , גם אם אני לא תמיד מחזיר תגובה.
  8. זה בסדר לשנות דרך – נסו ותיווכחו בעצמכם.
  9. חותם באהבה אמיתית.

9 תגובות:

  1. ברכה2.11.10

    יקירי
    מאיירת - מה דעתך על ליאור ? כן כן גיסתך החסודה...

    השבמחק
  2. צלי2.11.10

    מה אני אגיד לך, באמת מזל גדול שהגעת אליו בזמן.

    השבמחק
  3. שירלי2.11.10

    מברוק על הבלוג!

    השבמחק
  4. אנונימי2.11.10

    סחטיין על המעבר לפורמט בלוג!

    השבמחק
  5. רבקה2.11.10

    עזי יקר ונערץ
    אתה הולך ומשתכלל
    ואנו לא מפסיקים להתפעל.
    "נלחץ" כמה שתרצה
    רק אל תצא...
    מזל טוב, מברוק, בהצלחה!
    לבלוג המוסיף לנו המון שמחה:)

    השבמחק
  6. לוי ישראל3.11.10

    hartk48עזי
    מברוק על הבלוג ,יפה וקליל


    אבא

    השבמחק
  7. אנונימי5.11.10

    לא אוהבת שינויים!
    מה לעשות? פשוט ככה, אני אתן צ'אנס והכל, הדף נחמד וזה סה"כ נראה טוב,
    אבל,
    לא אוהבת שינויים.
    טוב יהיה בסדר.

    השבמחק
  8. גילי5.11.10

    זו גילי לא מסתדרת עפ הפורמט...

    השבמחק
  9. זוהר7.11.10

    אחינו היקר
    מזל טוב על הבלוג. רשימה מצויינת
    והעתיד נראה עוד יותר מצויין.
    אולי עכשיו נדע איך לקרוא להגיגך אלו, בלוגים,פוסטים,ציוצים ?!?.
    אוהבים אותך תמשיך כך.

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.