10.6.08

אוטובוס החלומות


חברות וחברים אהובים
#***#***#***#***#***#***#

האמת שכבר ייחלתי שזה יקרה
ציירתי את זה במו עיני
עשרים דקות של שלווה נסיעתית
במקום להיות חלק מהטירוף על הכביש
הראש מוטה אחורה בנינוחות
והגוף מוטל ברפיון בוקרי על הריפוד
אלכס אנסקי ברקע מבשר שהתחיל לו עוד יום
ושלוש נערות בית-ספר בתלבושת אחידה ותיק אדום
מחייכות לי וכמו מסמנות לי בהסכמה
שאוכל לנמנם מבלי לפספס את התחנה

בחלון יחלוף לו נוף כפרי
ורדימות הלילה תחל לפוג מעל אפי
קרן שמש תלטף את גבותי
וריח יסמין יפלס דרכו מהמושבים הראשונים
וייתפזר עם המזגן למחוזות מושבי
בו במקביל הסבא החביב ממולי
יגיש לי את עיתון הספורט
ואני אעלעל בו כי נותרו לי כמה דקות
אחייך בסיפוק ואסכם  שאין כמו קו תשעים
הקו שלוקח אותך לחיים חדשים.

כמו שאמרתי הכל כבר סגור בראש כתמונה
מהקפה בבוקר עד התחנה האחרונה
והיום זו הפעם הראשונה

העמסתי את התיק על הצוואר
ויצאתי לכיוון התחנה בכיכר
ואז זה קרה...
החמצתי אותו בשלוש דקות
עדיין לא עצבני – אבל מתחיל להיות
אחרי עשר דקות הליכה
אני נוטף כאילו יצאתי מבריכה
והאוטובוס הבא מגיע עוד חצי שעה
הלך החלום והתנפצה הבועה

עצרתי מונית ספישל מיידית
יקר פי שבעים
אבל הי ! זו איכות חיים

+
שד' רוטשילד
בין מזא"ה לבלפור
החל מ 21:00
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802


היום אין הודעות – גם זה קורה לפעמים J

2 תגובות:

  1. Amit Shar31.7.11

    התחלת עבודה חדשה? כנראה שלא כי אתה עדיין כותב מ – micsoroft.com, אז מה יש בכיכר?

    השבמחק
  2. ארנון31.7.11

    מלך, פשוט מלך!!!

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.