24.6.08

הבידה


חברות וחברים נינוחים
ΘΦΘΦΘΦΘΦΘΦΘΦΘΦΘΦ

הבידה , אחחח הבידה
המצאה המעצימה את אפקט החוויה
גולת הכותרת במצעד הפינוקים
שעבורם יוצאים לסופי שבוע טורקיים

יחד עם בריכה אינסופית בצורת תמנון
ארוחות שחיתות בכל זמן שתבחרו
מגלשות ופארקים במיטב השכלול
וצמד המילים האקזוטי "הכל כלול"

זה אומר שאם בא לכם למשל...

בירה ופיצה באמצע צלילה בבריכה – כלול
לדפוק צניחה כשהיורו משודר על מסכי ענק – כלול
לקבל מסאג' על החוף בזמן השקיעה - כלול
ואל תחשבו על עוד דברים – חבל –הכל , אבל הכל, כלול

והפינוקים לא מפסיקים להגיע
לפעמים אתה אף דוחק בהם להרגיע
בכל מבט תועה אני פוגש ים או צמחייה ירוקה
ורוח חמימה מלטפת בעדנה מתוקה

ולפעמים מעירים אותך לאיזו התרחשות בבריכה
מן תחרות מצחיקה שכנראה דורשת מעט טרחה
ויש כדורגל וטניס ושולחנות סנוקר למתאמצים
על אף הלגיטמציה המתירה להשתזף כעציצים

ולהנות ולנוח כמה שהגוף מאפשר
או עד שמתעייפים  - מה שיבוא יותר מהר
בסך הכל חופש של שלושה ימים
אבל הבידה..אחח.. הוא ייזכר לעולמים.
+
שד' רוטשילד
בין מזא"ה לבלפור
החל מ 21:00
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

חזרה לשגרה:

1)      השבוע אשתדל לחזור לשגרה ולהגיע למפגש – הרבה דברים התרחשו לאחרונה – אבל אני חייב לומר שעצם זה שהמפגשים עדיין ממשיכים – זו נקודת האור שנותנת לי הרגשה טובה..שיש מקום מדהים עם אנשים שכייף לבלות איתם ושאפשר להגיע בלי תנאים.
2)      היום הארוך בשנה מאחורינו, כלומר מכאן הקייץ יילך ויתדרדר, ואמרו לי שעוד 3-4 חודשים לא יישאר ממנו כלום . אז תגיעו בהמוניכן...כי אין מספיק זמן להנות.
3)      אין לי מושג אצל מי נמצאים הכלים והשטיחים – אבל אני סומך עליו\עליה\עליהם שיגיעו בזבמן ומודה להם על העזרה J
4)      שינוי זה דבר שצריך לשקול אותו – להלתהב איתו – לבחון אותו - אבל לא להימנע ממנו..
5)      תודה ענקית ליזמי החופשה ולמוציאים לפועל – שמוליק וברכה שיחקתם אותה – ותודה גם לכל המשתתפים שתרו את הקצוות לכדי הרמוניה משפחתית : מיכל, עמנואלה, הארי, ליאורי, האישה הראשונה והנסיכה.
6)      אוהב את המגיבים – כמו שהם אוהבים אותי
7)      בשורות טובות לכולנו.

3 תגובות:

  1. ברכה31.7.11

    תגובה לסעיף 5 .
    חן חן
    העונג כולו שלי ושל שמוליק.
    וכפי שכבר הוחלט וסוכם נציין זאת כמפגש מס' 1
    ובאמתחת אינשאללה יהיו עוד כ – 40 (פלוס מינוס)
    ז"א אחרי גיל 100 חושבתני שאני אנוח בביתי...

    ביג מאמא

    השבמחק
  2. אורית31.7.11

    עזיל'ה בוקר טוב,

    פגשתי בשבוע שעבר את ה"אישה הראשונה" בבזל במקרה וזה הזכיר לי כמה מזמן לא נפגשנו וכמה נשמח להפגש.
    חוצמזה יש לי פרספקטיבה מעט שונה על הקיץ ואני שואבת עידוד רב מהעובדה שבעוד שלושה חודשים כבר לא יישאר ממנו שום דבר...

    נשיקות!
    אורית

    השבמחק
  3. אבא31.7.11

    עזי אתה צודק בקשר לבידה,אז כמו שציינת בלי בלבול הרי הכל כלול יפה, אבא.

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.