7.9.10

מחובקים בשק שינה


חברות וחברים מתוקים
[][][][][][][
"על הכנרת בשקיע-ע-ע-ע-ה"
שרתי בעיניים מזוגגות וראש מנוענע
סוף החופש דגדג את אצבעותי כמו הדשא  
כולם היו ליידי , מחוייכים צעירים
מסודרים זוגות זוגות
כמו בתיבת נח של החיים
לא לקחנו כלום
אבל הכל היה שלנו
האושר המושלם היה במרחק נגיעה
הכספרים הקפיצו אותנו לשמיים
שלום זרק אותנו למחוזות רוק מפתיעים
גופינו עמדו בשינויי הקצב האדירים
כמו נבנו לרגע זה בלבד
ואז הגיע שלמה וסחט כל רגש שנשאר מתחת לזיעה
וליהט בנו כקוסם המניע את בובותיו.

בלילות ההם בצמח המוסיקה הייתה הדלק האלמותי
אלפי תיכוניסטים שופעי תשוקה חופש ואנדרנלין
חיפשו באופן טבעי ריגושים אהבה ומין
ושם על הדשא בין שקי שינה מחוברים
אחרי הריקודים המחובקים
הלכתי לישון בגפי

חוויה לא מלאה חשבתי בזמנו
אז למדתי את המילים של כל השירים
הייתי קופסת נגינה מהלכת
שרתי
זו הייתה נחמתי

והנה התאווה למילים ולשירים התחזקה
מלאה אותי והחלה להתפרץ החוצה
לצאת ממני ולגעת באחרים
באחרות
באחדות
ואז באחת מיוחדת
והמיוחדת הפכה ליחידה
והמילים שלי הם היום גם המילים שלה
והמילים שלה בונות את המילים שלי
ואנחנו ישנים יחד באותו שק שינה

ומתחבקים עם רייכל כשהוא מלטף ממעמקים
סוחף כמו רוח דרומית את זכרונותינו הצפים
מנבא את העתיד המתוק של שנות השלושים
ומוצא אותנו ברגע מזוקק של אמת-מרוגשים
רגלינו היחפות נטועות בחול הרך
ידינו עוטפות את כל מה שנכרך
ראשה שעון לאחור בדממה
ועל פני חיוך..
של השלמה.

+

רוטשילד !!!!  
בין מזא"ה לבלפור   שעה 21:00 - 21:30 - 22:00 - 23:00  ( במשמרות )

אז חיים טובים
וניפגש

עזי לוי : 0544266802

רק טוב :
1.       איזו הזדמנות נעימה לחלוק חוויה, שנייה לפני שאני מברך אתכם בשנה טובה וכל הבלאגן, סוף סוף יצא לי לראות את עידן רייכל בהופעה, והבן אדם וירטואוז , סוחף עם כל הלהקה למסיבה שנעה בין ריקודים קצביים לשירים סוחטי רגש, בשליטה טוטאלית על המופע ועל מושלמותו. המלצת הבית.
2.       גם אם מצאתם לכם נחמה, חוויה משנית, התעסקות צדדית, תחביב, דבקו בו. כל עוד אתם נהנים וטוב לכם, אל תחשבו אפילו על המושג "בזבוז זמן" , הכל חוזר אלינו בסופו של דבר. תעשו מה שאתם אוהבים.
3.       ועכשיו ...מה אומר לכם. כל שנה אני אוהב אתכם יותר ויותר..וכבר אין לי מילים לתאר את הקשר המיוחד הזה אז אני פשוט אצטט את האחיינית המדהימה שלי עמנואלה, כשאני אומר לה שאני אוהב אותה כל כך  היא אומרת לי "עזי אתה לא צריך להוכיח לי , אני מאמינה לך".
4.       אז בכל זאת שתהיה לכם שנה של השלמה, שתגשימו לפחות אחד מהרצונות המשמעותיים שלכם ( תשאירו קצת לשנים הבאות – אחד זה מספיק ) ובגדול תהיו חיוביים, העדיפו הסבר על צעקה, הבלגה על הסלמה, איפוק על התפרצות, ערכים על דברי ערך, רעות על רוע  וסבלנות על גרימת סבל.
5.       ותמיד כדאי לחזור קצת לטבע: לצפות בכוכב נופל מאשר בכוכב נולד, לטפס על הר במקום על העצבים, להשתכשך במקום להסתכסך,לשחות בקצף במקום לסחוט בכסף.
6.       ושתהיה שנה טובה באמת.
7.       ואני מאחל לכם זוגיות טובה - גם לאלה שיש להם וגם לאלה שכמהים לה שתבוא – היא תבוא !
8.       לפי דיווחים מיוסי אמורה להיות כתבה על מלכים ברוטשילד, בזמן תל אביב כחלק מפרוייקט קהילות.- קראו ותבלו.
9.       הערב חגיגת ראש השנה בשדרה : יהיו תפוחים בדבש , יינות , מתוקים ועוגות. כל מי שחפץ להביא משהו משלו מוזמן לכבד את הכלל – תבואו אל תגידו חבל.
10.   בפרוץ שנת תשע"א אני מרגיש כייף גדול לומר תודה לכל המגיבים והמגיבות ששיתפו אותי , שהחמיאו, ביקרו, תיקנו ושטחו את מילותיהם לפניי – אתם עושים לי את השבוע, ובהזדמנות זו גם להעלות על נס את המגיבים הכמעט קבועים : ענת-האני-לונדון המקסימה, רבקה סלם המשוררת , גילינקה המשתפת ,עידול'ה , טוני לוי , מיכל גיסתי האהובה, מאור הקורע, ברק המפתיע, דורון הנוקב, דיויד המתמיד  ועוד רבים שחולקים כבוד ומילים חדשות לבקרים – אוהב אתכם הרבה.
11.   ספירת מלאי : השנה נשלחו 49 מיילים לרשימת התפוצה המונה 505 נמענים , לשדרה מגיעים בממוצע 20-30 כל ערב, רובם מגיעים בין 22:00-23:00 ומתוכם חצי הם גרעין עתיק וחצי חדשים.
12.   אין זמן טוב מלהחליט החלטות חדשות כמו ...מהשנה אני מגיעה לשדרה אפילו לשתות בירה ולהיפגש עם אנשים , מהשנה אני לומדת שח מט מאפס ומתמידה, השנה אני נכנסת לליגה, אף פעם לא מאוחר להחלטות כאלה.
13.   זהו – אוהב אתכם מאוד.
14.   וזה לא אמונה תפלה ( כי אין לי ) אלא משהו שהגיע עוד מהבית, כדי לא לסיים ב-13 אז שתהיה לכם שנה של מזל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.