13.7.10

שתהיה לי בריא


חברות וחברים בריאים
ppssppssppssppss

שתהיה בריא
היא משכה את ידה על ראשי
איפה שהיה פעם שיער מתולתל ופרוע
שבצעירותי הייתה חופנת בכפה כמו שוקלת את משקלו
ואט אט פורמת את אצבעותיה ונותנת לו להתקפל חזרה

עיניה המלאות גאווה
מתעגלות פנימה כשאני מחייך אליה מהצד
ומבלי לראותה אני יודע שהיא רווית אהבה
שאין ביכולתה לבטאה בעברית
פרט לליטופיה החמים
ולאותן צמד מילים
"שתהיה בריא"

"אני בריא" סבתא, הייתי מתחכם איתה
ומנשק על לחיה
 אבל היא הייתה פוטרת אותי בברכה בערבית
בשני משפטים שאמורים לשמור עלי מעין הרע
ומשאר צרות המחכות לילדים מתגרים שכמותי
ולבסוף מקנחת ב"שתהיה בריא"

פעם כששפעת ארורה התקיפה אותי לאנחות
חשבתי שזה זמן טוב לזמנה לברכות
אבל היא הקדימה עם עוגה ומתנה
ומלאי "שתהיה בריא" שיכול להספיק לשנה

מאז הבנתי ש"תהיה בריא" זה כמו נקודה בסוף משפט
האירוע הפך להיות משני
טירונות , תואר ראשון , טיול בחו"ל
היו מקבלות את אותו איחול
אמרתי לה לא אחת שהיא יכולה לאחל לי הצלחה
אתה תצליח הייתה אומרת רק "שתהיה לי בריא"
אני אהיה – הבטחתי
מבלי להיות בטוח אם אוכל לקיים
אם יש באפשרותי להתחייב במשהו כזה על חיי

אבל מה שנראה לי תלוש ונטול הקשר באותו זמן
חוזר אל חיי הבוגרים כמו בומרנג ישן
את אותה בריאות מבורכת
שלא טרחתי בעניינה די
אני מאחל בכל יום לילדיי.

+

רוטשילד !!!!  
בין מזא"ה לבלפור

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

עוד מעט :
1.              זה קורה עוד שבועיים בדיוק !!!! 27.7.2010
2.              עכשיו כשהמונדיאל מאחורינו ..והחופש הגדול בעיצומו ( למי שמרגיש אותו ) הגיע הזמן לחגוג.
3.              יומלדת 7 !!!  כן זה לא יאומן עברנו 7 שנים טובות מאוד  ביחד.
4.              האירוע הולך להיות גדול – מלהיב – מעניין – מרהיב – טעים – כייפי  ומצחיק.
5.              הצלחת האירוע – כמו בכל שנה תלוי אך ורק בכם – כמו הצביון של המפגשים השבועיים עצמם – הכל זה אתם – אני רק המודיע – בזכותכם הכל רוקם עור וגידים – וז ימשיך להתרחש בצורה הזו – כי אתם זה הגרעין – הלב הפועם.
6.               אז מה צפוי לנו השנה :  
a.       פריסה טוטאלית של הרחבה בין מזא"ה לבלפור ועשרות לוחות למשחקים.
b.       תחרות זוגות ספונטנית
c.        שולחן ערוך בשלל טובין וטעימין (אלכוהול משובח , פירות העונה , עודות , ניגובים , פיצוחים ומתוקים )
d.       גיטרות וחלילים ( כן כן חלילים !! יש למישהו עוד כלי שמעוניין להביא ?)
e.        עיצוב מצועצע כמיטב המסורת.
7.              הדברים יפורסמו גם בפייסבוק בקבוצה "מלכים ברוטשילד" , מי שרוצה שיצטרף.
8.               חיכיתם , התאפקתם, עכשיו אתם יכולים להגיב. וכל המגיב הרי זה משובח.
9.               היום המפגש כרגיל ! איזה כייף
10.           מלאי הערכה וגאווה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.