6.7.10

מוחה במחאה


חברות וחברים צודקים
#X#X#X#X#X#X#X#X#

יכולתי לומר בגאווה תקשורתית
שצעדתי יחד עם האלפים
שהייתי חלק מגל תמיכה אנטי פוליטי מוצדק
שגם אני רוצה את גלעד בבית
יכולתי לספר שזעקתי אל מעבר להולכים מלפני
את שצעקו ההולכים מאחורי בהרמוניה שקטה
יכולתי להצטלם כחלק מהמון התומכים
להראות עייף, כועס, עצבני , מותש וזועם
לדבר בדיפלומטיות טלוויזיונית עוברת מסך
המראה נחישות ורגישות ופשושיות
מבלי לעצבן אף אחד ועדיין להיות רלוונטי
כי אני צודק בדיוק כמו שכולם חושבים.

יכולתי לעשות את כל אלה
אבל בפועל  - למרות שידעתי על הצעדה
ליבי לא עמד בלהצטרף לכברת דרך ארוכה
עברתי עם האופניים וליוויתי בקטע יצוגי קצר
ליבי לא עמד לי משום שאני חושב שזה לא מספיק
שלא די בצעדת מחאה או הזדהות או שירים עם דמעות
לצערי צריך לעלות על בריקדות בתוקפנות
להפוך עולמות – שולחנות – סדר יום ועדיפויות
להצית את הפתיל - לגרום למשק לרצות לשבות
לא לאפשר לאש המכרסמת את האדישות לכבות

מאז שחזרתי מאותם מילואים באותה תקופה
מלוח השנה שלי נתלשו 48 דפים עם עיגולים על תאריכים
בארבע השנים שלי היו מאורעות
היו מעברי דירות
הייתה חתונה
היו לידות
היו ימי הולדת
היו טיולים ושמחות
לא היו אוהלים לייד המשכן
לא פגישות עם מנהיגים מעבר לים
שום התיעצויות עם מתווך גרמני מסוים

הצל של אותו חייל בודד שלא חזר מהמערכה
שנמצא בבור – בחוסר ידיעה – בפחד – בחשכה
מלווה אותי – את כולנו – את העם שעושה כיום צעדיו
את הטירון הלובש לראשונה את מדיו
את הלוחם הנכנס לטנק
את הטייס במבנה
את החי"רניק
והג'ובניק
בפחד גלוי שאולי...
אם אני ...האם עלי....
ומשפחתי..האם תהיה חזקה מספיק
האם כח ההתמדה ..הרצון.. השפיות... יחזיק.

 ועד היום אין לכך תשובה.

+

רוטשילד !!!!  
בין מזא"ה לבלפור

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

בפנים :
1.              קשה לומר מה עוד ניתן לעשות – ידי , רגלי וליבי עם המשפחה שאת סיבלה ואת החיים-לא-חיים שהם עוברים לא ניתן לתאר במילים.
2.              אני אישית מצטער שאני לא עושה מספיק – ואומר את האמת, יש מרווח עצום בין המחשבות שלי על מה שצריך לעשות לבין האמונה שאכן דברים כאלה יכולים לעזור.
3.              שימו לב ! בעוד שלושה שבועות חוגגים יומולדת 7 !!!  אין לי כח להכביר בפרומו כתמיד - אני אעשה כך בשבוע הבא.
4.              אין צורך להגיב היום.
5.              חצי גמר בערב – לכן כצפוי יתרחש איחור ספונטני.
6.              מיצאו נחמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.