16.3.10

המעיין הנעלם


חברות וחברים מטיילים
ԅԆԇԄԅԆԇԄԅԆԇԄԅԆԇԄ

זו אולי כבר הפעם השישית שאני מגיע לשביל הזה
אותו עץ מסתורי , אותה התפצלות מוכרת ואותה הרגשת תסכול
יש פה כבר סנאים שמסתכלים עלי בעין מסוקרנת
שועלים שמתחילים להרגיש אי נוחות
עשיתי הכל כמו שאמרו לי ...
עברתי את הכתובת על הסלע
שברתי ימינה ברוג'ום
ספרתי כמו טירון שבעים מטר
אז איפה לעזאזל המעיין הזה שכולם מדברים עליו
הגן עדן  - הארץ המובטחת – המקום שממנו לא תרצה לחזור
מה כבר ביקשתי?
פעם אחת לצלול למי הקודש הבלתי נלאים.

"מקום רומנטי" ביקשתי מחבר טייל
פינת צל עלומה עם קצת מים ברקע
לשים את הראש על כר דשא, להריח פרפרים
לשמוע פכפוכים, אתה יודע...לצפור ציפורים נודדות

"קבל" ענה החבר
יש לי עבורך את "המקום"
ענק , לא רשום במפות,
תזכור את ההסבר- זה קל מאוד.

"אחרי הסלע והרוג'ום שאתה עוקף מסביב
מתחיל הקטע המגניב...
תוך שבעים מטר יש מערה
תזחל פנימה ואל תדאג שהראות לקויה
בסוף המערה יש חור ברצפה
אתה יורד עם חבל לתחתית
ושם קולט גולגולת של חמור
אתה עוקף אותה משמאל....
חשוב מאוד שזה יהיה משמאל אתה יודע ..אמונות ...
שם תזהר לא להתדרדר לתהום ותמשיך צמוד לגדה
עד שאחרי שני עצי אלון וצפצפה תראה ערסל
מתחתיו יש גשר מקרשים שבורים
תחצה אותו עד לנקודה שתראה מדרגות
אל תרד בהן! - דלג שלוש טרסות בכיוון השמש
חפש מסביבך סימנים של מדורה ישנה
כשתמצא פנה שמאלה ושם הוא נמצא..."
קלטת ?

כן כן.. לא נראה לי שתהיה בעיה.
טרסות...שמש...גולגולת..מערה...
ערסל....חבלים....מדורות...

נשמע פשוט מאוד.




+

אתנחתא -  בשעה 21:00
(דיזנגוף 190 על פינת יודפת)

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

כמעין המסתתר:
1)     אם אני אספור את כמות הפעמים שלא מצאתי מעין ....
2)     אבל זה לא אומר שלא מצאתי מקום טוב לשים את הראש...להריח פרפרים...לשמוע פכפוכים
3)     גם אם לא מוצאים מה שמחפשים – מוצאים אלף דברים אחרים לא פחות יפים. העיקר לצאת אל הטבע – לנשום את האוויר – לתת לעיניים מנת ירוק הגונה – ולהנות מהאווירה הנכונה.
4)     כל פעם שאני יוצא לטיול – אני אומר לעצמי שאני חייב לעשות את זה יותר...לצערי אני שומע את עצמי אומר את זה מעט בכל שנה...חייבים לשנות את המציאות העגומה.
5)     לא לשכוח לנקות אחריכם כדי שיהיה נעים לכולם.
6)     הערב יש כנס משחקי חשיבה במכון וייצמן – יכול להיות מעניין למי שאוהב את התחום, אני אהיה שם, ולכן ודאי אאחר למפגשנו הערב.
7)     אחרי חופשת פסח ועם פרוץ האביב אנו מתכוננים לחזרה מתוקשרת לשדרות רוטשילד – על אף האירוח החביב והנעים מקפה אתנחתא.
8)     היו מוכנים
9)     השבוע חגגו יומולדת האישה הראשונה ואלברט איינשטיין, שני אנשים שאני מאוד אוהב.
10)תגיבו כל עוד נפשכם בכם - תגיבו כי עדיין נותרה נשמה באפכם- תגיבו  כי מה יש לכם כבר לעשות בזמנכם ?
11)  ואסיים באקורד סיום A

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.