9.3.10

קופה במבצע


    חברות וחברים בריאים
ϰ ϰ ϰ ϰ ϰ ϰ ϰ ϰ ϰ ϰ ϰ ϰ ϰ

אם היה אפשר לטרוק טלפון נייד
לזו הייתי מנפץ את השיחה בהתחה מסובבת לריצפה
שיחה עשירית השבוע, פשוט אין גבול חוצפה
נימי דם שיגרו מנות כפולות למצחי
וזרקו חוסר נוחות בכתפיי

שמעתי את עצמי ממלמל איומי סרק טיפשיים
ובעיקר איזה משפט שמרגיע אותי ונותן דרור ליצריי
בחיי...אם עוד אחת מתקשרת ..אני...אני....
ופה בדרך כלל אני נתקע
אין דבר שביכולתי לעשות חוץ מלהירגע.

לאחרונה היה דווקא קול טנורי מפתה
אמרה לי שאני סתם מתעקש
שכל המשפחה כבר עברה ושאני מדשדש
תקוע בעבר ופועל מתוך אמוציות לא מציאותיות
ושהיא מוסיפה לי שני ניתוחים חינם לסל התרופות

אני בריא !!! זעקתי כאחרון השפויים
אין לי חפץ בניתוח או תחבושת או זריקות אינסולין...
זה זמני , מחתה בזלזול , זה יכול להשתנות בכל דקה
ורק בגלל מצבך המעורער אני מוסיפה גם אפשרות הטסה
בקופה שלנו אנחנו לא משאירים בשטח פצוע לגסיסה

הסברתי לה בתחנונים שאני לא פצוע ושאני מודה על הכרטיסים
ושאשמח אם יפסיקו להטריד אותי באופן סידרתי
אני מבינה המשיכה הסולנית, המצב מחייב פסיכולוג אישי
ואצלנו לא תשלם על זה שקל פרט לתשלום החודשי
ובגלל שאתה חינני אני מוסיפה לך דיקור חינם ושיננית

ל א     ע ו ב ר     ק ו פ ה !!! צרחתי בדמעות אל המכשיר
סחרחורת קלה תקפני כשניסיתי להמשיך להסביר
עיני  לקו בטשטוש זמני וקולי בגד בי במפגיע
ליבי האיץ דופקו ואחריו שיעול מוזר הופיע
"ורופא עד הבית במקרה שאתה לא יכול להגיע..."

נשרתי על כורסא בסלון וניסיתי לנשום נכון
בצד השני הוסיפו לי משאף עם מנגנון חיסכון
צנטרפוגה ושלושה ניתוחי לב חינם בטווח של עשור
הטלפון נשמט ברכות מרגיעה וגופי צנח לאחור
על סף איבוד הכרה הוסיפה הזמרת גם שני סי.טי בלי תור.






+

אתנחתא -  בשעה 21:00
(דיזנגוף 190 על פינת יודפת)

אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

שתהיו לי בריאים:
1)     איכלו נכון , היו שמחים, התרגזו פחות והבריאות בכיס.
2)     כבר יצא לי לשמוע רבים מכם אומרים "הערב אני מגיע" , לא באמת , אני כבר באיזור , יש לי זמן , אני בא . ובסוף אתם מסיימים בשקיעה רפוסה על הכורסא התורנית. קדימה, לא להבטיח לי כלום , פשוט להרים את התחת ולהגיע.
3)     יש לי רעיון מהפכני...הערב ננסה להגיע בתשע.
4)      שאל אותי אדם חבר לא מזמן "מדוע אתה מביא אותנו לגבהים ופסגות במילותיך ולרוב מסיים בסוג של אימפוטנציה לא ממומשת, בנימה של קול ענות חרישי?" , אז תשובתי אליך היא שהחיים שלנו מלאים בנסיונות, מלאים בבדיקות וחוויות שיש בהן מן הטעימה, מן הלמידה ומן מיצוי הסקרנות. רבות מהחוויות מסתיימות ללא השגת פיק ומצטמצמות לכדי זיכרון כזה או אחר , נעים יותר או פחות.  מעטים המקרים בהם ניצת לו ניצוץ המבעיר מדורת הצלחה המפתיעה אותנו מעבר לכל ציפיה ... גם על מקרים אלה נאותתי לכתוב אך בעיקר על אותם מקרים שהם  הרוב.
5)     עקב ידיעה שהגיעה זה עתה , נמסר לי מגורמים יודעי דבר שכראה ואאחר הערב באופן קיצוני.
6)      תגיבו תגיבו תגיבו 
7)      הקיץ מאיים לחתוך את האביב מאחור – שימו לב, אחרי פסח מסתמנת חזרה מתוקשרת לשדרה.
8)      אסיים במלא אהבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.