14.7.09

גילוי מפתיע


חברות וחברים מחונכים
poooooooqoooooopooooq

אל תגעו לי בלפטופ !!
זה לא איום – זו המלצה
ככה זה בחינוך
הכל מחולק לשלבים
לא התקדמת- נשארת מאחור

ומי שנשאר מאחור
יכול בקלות לשקוע בחרא
מה שלא כל כך נכון במקרה שלי
אבל בנבכי המציאות גם לזה ניתן לקרוא - שלב

או בשמו המוכר למדע כ"הגמילה"
ראשית אין מנוס מפרידה כואבת מהשגרה
ואחריה המפגש ההפכפך עם המציאות החדשה
המפחידה, המאיימת ולסירוגין המפתיעה

אז נפרדנו ביחד מהטיטול בטקס אשכבה
ונפנפנו לשלום לצרכיה שליוו אותה בגאווה
צמוד לתחת בעשרים החודשים האחרונים
ועכשיו הם בדרכם לאיפה שקקי ופיפי חיים

אחרי זה בא המפגש הבלתי נמנע עם הסיר
שהיה כמו התהוות יצירת הצרכים
קשה וארוך ולא מסגיר פרטים
עד שביום אחד בהיר הגיע הגילוי המרנין

"אני עושה את זה בעצמי"

אבא ! אמא ! שכנים וכל מי שיושב לייד השולחן כרגע
שימו לב ! המצאה !
זה חום , זה מסריח זה מעוגל בפינה
ואני עשיתי את זה לבד !

מייד כולנו מתפעלים בהמולה
יופי מותק , עכשיו בואי נזרוק את זה לאסלה
לא, לא, לא לשם ...ל א ס ל ה
מאמי תתרחקי מהספה
לאאאאא לששששם.......
רדי מהכסא !
לא להפוך !!
לא על הלפטופ !!!!!

+

שד' רוטשילד  

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 22:00
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

שיט-האפנס :

1.      לפעמים יום חרא הוא יום טוב ! תשאלו כל מי שהיה לו עצירות פעם.
2.      בשבוע הבא יומולדת 6 למלכים ברוטשילד !!!
רבות נכתב ונאמר על האמור לקרות אז כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיע
 ה-21 ליולי  על השדרה ( על כל הרחבה הפעם )
מגיעים ב - 20:00 בערב !
אלכוהול ניגר בערימול   - שלל סוגי בירות – יין – וויסקי
דוכן המתוקים הכי הכי בעיר נשיקה ראשונה
פלטות ניגובים של אבו-אדם
ב- 21:30 משחק סימולטניו של האמן ישראל כספי עם 4 שחקני עלית.
ב- 22:30 תחרות בליצים של 5 דקות בין כל הנרשמים במקום – פרסים ינתנו לזוכים.
מוסיקה - גיטרות וכלי נגינה שונים ייצרו מוסיקה חיה ושמחה
והכל חינם !
3.      יוסי אשף הפייסבוק שולח אתכם בלינק זה להפיץ את הבשורה ולהביא כמה שיותר חברים לאירוע.
4.      ועוד השבוע : סיקור בטיימאאוט על האיכוע הממשמש ובא. לקרוא ולהגיע.
5.      כל מי שרוצה להירתם ולעזור בערב האירוע ולפניו ,בכל נושא (כיבוד, סטים וכלים, תקשורת, רעיונות וכו) מוזמן להתקשר אלי – הטלפון שלי מפורסם כל שבוע קצת לפני ההודעות.
6.      המכביה החלה : ובתוכה גם משחקי שחמט עם שחקנים גדולים ומובילים – להתעדכנות
7.      איזה חום
8.      איזה חופש
9.      איזה כייף.

תגובה 1:

  1. האשה הראשונה14.8.11

    יפה יפה... הצחקת אותי מאד
    הלוואי שיגיע הרגע שנוכל לנפנף גודיי לקקי של הקטנה , חס וחלילה לא על הלפטופ אהובך J
    קיבלת או.קיי מטיים האוט ?
    ראיתי את הפייסבוק עכשיו – בואנה אני נראית שם טוב...
    למה שלא תזמינו גם את מתחרי המכבייה ? נראה לי שעשוי להיות להם מפגש מעניין עם תל אביב הישראלית...

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.