29.7.09

מפתחות


חברות וחברים אהובים
♥+♥+♥+♥+♥+♥+♥+♥

הנה המוצץ השקוף
אני אוסף אותו ונזכר איך אמש
קיללתי את זה שהמציא מוצץ שקוף
אגב את זה שהמציא את המוצצ בכלל
אני מוכן לנשק , אבל זה לא קשור עכשיו

אני גוחן על הרצפה מתחת למיטת הנסיכה
כי בסלון כבר חיפשתי וגם בחדר השינה
ברור שבמתלה לייד הכניסה
בכוורת , בין הספות , במאחורי המאוורר
ותאמינו לי אפילו במקרר

אתם יודעים...אתה לוקח חלב לקפה
ומניח שם לרגע את הטלפון, המשקפיים
או את המפתחות הארורים
שאני נשבע שכשאמצא אותם
אני עושה מהם איזה שבעים שכפולים

עברתי לסל הכביסה – חופר במלוכלכים
שולה מיני מכנסיים עם כיסים
על הדרך הרווחתי מאתיים שקל אבודים
אבל שום זכר מצלצל או מבריק
לאותו צרור שרתים

השעון נגדי ובעקבותיו הזכרון
לא עולה לי אף תמונה מוכרת באוב
התחלתי לפזול לתיקים חשודים
כמו מאבטח שהזריק קפה לוריד
אבל זה רק הפך ונהיה יותר מטריד

ויתרתי
ודווקא אז נשמעו מהדלת דפיקות
מזיע ומפוזר פניתי בעצבים אל הטרדה
כן ? מה ? למה עכשיו ? אין לכם חיים? - זה היה השכן ממול
הוא רק רצה להגיד לי שהמפתחות שלי נשארו במנעול.

+

שד' רוטשילד  

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 21:00
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

הודעות:
1)      תודה ענקית לכל מי שהיה , ביקר, שיחק, נהנה ונתן כבוד למלכים ! היה ערב מדהים , מלא אנרגיה ואנשים טובים , משחקים עד הבוקר, חברויות ישנות, הכרויות חדשות וביניהם שמחה גדולה ואושר צרוף.
2)      ההנאה והפידברקים היו גדולים ומחממים את הלב, את התודות אני מעביר למנהלי הדירקטוריון שעמלו רבות  להוציא את הערב הזה לפועל: יוסי , אבנר,וכרם. שאפו !
3)      קצת נתונים: ביומולדת ביקרו בין 70-80 איש בתחלופה , כאשר בכל שעות הערב היו פעילים תריסר לוחות במקביל. כיבדו אותנו בהשתתפותם חמישה שחקנים ברמות של אמן ורב-אמן, עשרות עוברי אורח, ארבעה צלמים , שני כתבים, המוני חברים, הורי שיחיו, האישה הראשונה ופמלייתה וכמובן הנסיכה .
4)      את הערב סיקר בחווייתיות מדהימה העיתון מעריב בכתבה נרחבת בניצוחו של יאיר. והנה הלינק לכתבה שהועלתה לnrg   מלכים חוגגים   .
5)      בעקבות הכתבות ועבודת השטח הנפלאה הצטרפו אלינו יותר מ-35 מכותבים ושחקנים חדשים.
6)      אז לכל החובבים הנה גם הלינק לקבוצת הפייסבוק מלכים ברוטשילד.
7)      העונה השביעית התחילה ! שימו לב – חזרנו ל-21:00 , נא להגיע מוקדם יותר.
8)      המון אהבה ותודה ( גם למגיבים וגם למבקרים )
9)      עד יומולדת 7 נתראה בכל שבוע בשדרה.

5 תגובות:

  1. עידו14.8.11

    עזיקה, כתבה חמודה, יפה מאוד
    איזה קיטנה מצאת לך בדיוק שיצאתי לכמה ימי חופש
    אני קופץ כל יום לים בשעות הבוקר...

    השבמחק
  2. נועם14.8.11

    סחתיין על הכתבה!

    לגבי המפתחות – מתלה למפתחות על הקיר ליד הראי בכניסה לבית (יש לכם כניסה וראי, כן? J ) ועקביות – תמיד לתלות את המפתח באותו המקום – יחסוך לך שעות אבודות של חיפושים.
    לגבי המוצץ – אבוד לך. מה שכן – אנחנו התחלנו "בלשכפל את המוצץ" – מראש קנינו כמה מאותו הסוג והחלפנו ביניהם כל הזמן, כך ה-down time היה קטן מאוד.

    נועם

    השבמחק
  3. גילת14.8.11

    המורה,
    איך עושים לבבות כמו שלך?
    J

    השבמחק
  4. Amit Shar14.8.11

    אין עליך! ברכות על הגדילה, כן ירבו (:

    עמית

    השבמחק
  5. סיגל14.8.11

    היי,

    מחכה לטור שלך כל יום שלישי וכבר חודשיים שאני לא מקבלת כלום L ככה פתאום ירדתי מרשימת התפוצה שלך.

    שני שלחה אלי את ה- 3 האחרונים.

    זה עם הלפטופ ע-נ-ק!!!!

    תוסיף אותי לרשימה...

    סיגל.

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.