27.3.07

ליל הסדר

חברים אהובים
nooleyloenlylloeenyoly

בליל הסדר זה הכי חזק
כלומר בנסיעה חזרה הבייתה
למשכן הרווקים הבודד בעיר בגדולה
או איך שההורים מכנים אותו : "הדירה"
"כי זה לא בית, וזה במילא לא רציני, כמו כל החיים שלך
כמו העבודה והתחביבים והחברים
הכל זמני וחסר משמעות - עד שתתחתן"
אתה בד"כ מהנהן כי אתה שומע את זה כל השנה
אבל בנסיעה המסורתית הזו אחרי החד-גדיא
זה מכה כמו סנוקרת שחותכת בעוצמה
חוסם את הסרעפת
ומייבש את הנשמה.

אתה מנשק לשלום את המשפחה
מודה בהסכמה שהייתה אחלה ארוחה
וחולם על הנסיעה חזרה
עם רוח אביב חזקה
ומוסיקת גיטרות שמחה
משהו חי, מעניין, מושך
משהו שיחליף את הדממה
שלא אצטרך לחשוב על החברה האחרונה
ואעשה איזה מעשה פתאטי
כמו.. שיחת לילה מפתיעה.

חתכתי את הצומת האחרון ופנית לכביש המהיר
אולי המהירות תעשה משהו או לפחות האוויר
בודק את הסלולרי הדלוק בתקווה
אולי תהיה איזו שיחה שלא נענתה
אבל נוסף לאכזבה הברורה
אני קולט לפני מחסום משטרה
והודעה כמו של מאיר אריאל
"שחוליית אויב אחת הסתננה..."
אני מודה להם ומפתח התנהגות של מודאג
נו..לפחות אני לא עובד בערב החג..
ואז נבלע בתוך הפקק בהכנעה
מזמזם באירוניה..
"ש..אם כבר לבד – אז שיהיה בתנועה"
ומחפש מכוניות עם גורל דומה לשלי
כי לרגע זה נראה שנחמת טיפשים
עדיפה לפעמים על מאזן שלילי.

אבל כמו לתיבת נח גם לפקק הנוכחי
מכל גוש דן נכנסו זוגות זוגות ואנוכי
מימין זחלו ליידי זוג אחרי מריבה
וורידי המצח שלו בלטו והיא כמעט בכתה
בוהה קדימה ומעמיקה את השתיקה
אגב..מעניין למי יש פקק יותר נורא..
משמאלי נהגו זוג קשישים מלאי אהבה
משתדלים להילחם בעייפות הגואה
וסוקרים כמוני את הפקק בפעם המאה
במכונית שלפני ישבה משפחה דוממת
שני ילדים רדומים מאחור והאמא מנקרת
רק האבא על ההגה, משתעמם ומעשן סיגריות בשרשרת
מאחורי זוג צעירים חרמנים ניצלו כל הפוגה בהתקדמות
להשתלחות מינית מהירה בלי בושה ובלי רחמנות
השתדלתי לא לבהות בפרחחים
והתחלתי להציץ מבין הרווחים
והנה בשורה השלישית נהגת בפונטו חבוטה
מסיעה כנראה חזרה את סבה או סבתה
משועממת שולחת מבטים נואשים מהחלון
מחפשים מסביבה איזה נחמה...פתרון
איזה זוג עיניים לחלוק איתן את ההבעה
וכמעט שנפגשו עינינו..אבל..
שוב התחילה התנועה.
+

לוצ'ה – בוגרשוב 33 –
חג שמח....
נראה לי שזו פעם אחרונה לפני השדרה...

חיים טובים וניפגש....
עזי - 0523414857

הודעות כשרות:
1) פסח זה ביחד – אם יש לכם חברים שאין להם – מכרים שחסר להם – אנשים שבדיוק רחוקים מיקריהם - תזמינו אותם אליכם, תקרבו , תחלקו את שלכם וחבקו אותם חזק . אל תשכחו - פסח זה ביחד !!
2) נראה לי שזה מפגש אחרון בלוצ'ה לפני האביב –שאפו לאלי שהתחיל כבר לעסוק בנושאי הארגון לשדרה, כל מי שרוצה לעזור מוזמן ליצור איתי או איתו קשר.
3) מהמגיבים של שבוע שעבר – אדי,איתן פרקש, ג'וליה , דורון, יפעת, האשה הראשונה, עידו, שירלי ומור שהפליאה לכתוב מכתב נוסטלגי מאלף על הזכרונות שעלו בה.
4) חג שמח וכשר לכולם
5) בשבוע הבא זה יום החג – מייל לא יישלח אבל יכול להיות שיהיה מפגש בלוצ'ה – אין לדעת כרגע !
6) אוהב אתכם הרבה
7) ואל דאגה...אחרי קצת זמן הנסיעה הספציפית הזו משתנה – אל תוותרו- וקחו אותה באהבה.

2 תגובות:

  1. אבישי15.7.11

    אני לא זוכר שנסענו ביחד חזרה מארוחת החג....:)
    מוזר.
    זה כמו שמישהו נכנס לך למחשבות......הכי יפה שיש.
    תודה.

    השבמחק
  2. Dani Grossman-Shved15.7.11

    פפ... אתה פשוט לא מפסיק להפתיע !

    *

    אני יבש יבש מאז הרכישה,.. ולמעשה - מתבייש
    לענות לך
    בלחישת
    חרוזים
    כ ה ק מ ל י ם ו מ י ל י ם כ ה ב נ א ל י ו ת , . . 
    ממש בושה ליכולות האוראליות
    של ארכיטקסט ה-אן-סי (כוי לשיר טוב בזמן הקרוב.)

    *

    בכל אופן –

    יום שלישי הדאבל-טוב
    הפך ליום הבושה והחוב
    והניסיונות האומללים שלי
    מביאים אותי בדרך כלל לאותו מבוי סתום
    של חיבור עמום
    בין שירה ועבודה,
    שמוציא ממני פרוזה מחורבנת
    ועבודה מושתנת

    חרא של שיר מאוס
    במעטפת פיפי סי-פלוס-פלוס

    וזה מבלבל !!

    פעם אחר פעם - אני חוזר
    לשגרת טקסט קאריר-קומפסח
    וכל אנקדוטה משפחתית על מניירה
    נהיית ל"אקספריינס" בקריירה

    אז אני שם קצת מוזיקה של ארסטד-דבלופמנט-פלאן
    ומנסה בכל כוחי למצוא חן
    בעיני עוד אפס-שלימזל
    בן חורג של הראזל
    שתקע לי באגים
    בעברית קלוקלת חסרת השראה
    שעשתה רילוקיישן, - -
    לו רק היה לי יותר קרוס גרופ קולבוריישן.. ?..

    אפילו הגדרתי קומיטמנטס של אינוביישן
    -יצירתיות יענו -
    אבל הדף לא עלה,
    ומצאתי סרט מוזיקלי של אלן פארקר במקומו..

    עכשיו – אני תקוע כמו שמוק,
    ופשוט לא מבין
    איך אתה מאזן לייפ ו –וורק !?

    ממ.. מנסה לחזור למקורות -
    שנות השמונים :
    לחטא הקדמון,
    כשתאגיד פול וביל
    עוד היה בתחתונים
    הלהקה הייתה יוריתמיקס
    והזמרת אינ-לי-לינוקס

    משהו בוודאי נעשה אז לא נכון !
    מישהו איגד מדיניות ניהול חפוזה
    ומוזה חרוזה..

    ומאז – דורות של עבדים
    מנסים לברוח ממכרה הזהב
    דרך מנהרת הבריחה
    אם אס ספירלה
    שמחברת סוף פרויקט אחד
    לתחילתו של משנהו,
    עכבר מירוץ אחד – לרעהו,
    ולא מבינים שבסוף כל אור
    יש מנהרה חשוכה
    ובסוף כל קריירה
    משפחה או
    חברה.

    *

    ד.

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.