13.3.07

הזכות ליצור

חברים יצירתיים
♀∕○≈▲◦☺☻☼♂♥♫

זה לא משנה מה זה
זה יכול להיות אפילו סנדוויצ'ים
העיקר שתיצור !
תעשה את הסנדוויצ'ים הכי שווים בעיר
אתה יודע מה עזוב עיר- בשכונה
אפילו בחברה – הסנדוויצ'ן של החברה
צור משהו.

צור שולחנות , אלבומים, מיטות תינוק
צור אווירה
אנשים מתים על אווירה
לא משנה איפה ומתי
העיקר שתהיה אווירה
ואם אפשר שתתאים להם למצב רוח
ואם לא להם – אז לפחות לך
אבל תרגיש שעשית משהו
ששינית לטובה את המצב הקיים
שלפיסת חיים אחת שלך על האדמה
אפשר להצמיד את התואר , לפני ואחרי.

תקים מועדון שש-בש, קבוצת כדורגל, חוג לסיפור בדיחות
תארגן מסיבה, תחרות , טיול עם נושא בטבע
אולי זו לא תהיה הצלחה מזהירה
אבל תתפלא לכמה אנשים זה חסר
וכמה כבר יתעניינו בהתארגנות הבאה.

תכתוב סיפורים קצרים, לחנים, שירים
ובעצם כל מה שעולה על דעתך
ולעזאזל תוציא אותם כבר מהמגירה
פרסם אותם כאילו אין מחר
ואם תקבל ביקורות
דע שיצרת משהו – שגרם לאנשים אחרים ליצור דעה.

צור הזדמנויות!
שינויי כיוון, דרך חדשה, שוברי שיגרה
משהו שישרה הרגשה טובה, שיעלה חיוך
אצלך - בחברה הקרובה - במשפחה
אל תתבייש בכשלון או בהצלחה
פשוט תתפרץ בעשייה טהורה
צור מציאות מחודשת
מלאה בסיפוק עצמי
ויצירה.

+

לוצ'ה – בוגרשוב 33 – 21:15
עוד 3 מפגשים למנאייק.

אז - חיים טובים וניפגש....
עזי - 0523414857

תוצר העבר:
1) השיר כתוב בגוף זכר – אך מכוון לנשים וגברים כאחד.
2) היצירה החשובה והקשה ביותר מאלו שהוזכרו היא יצירת הזדמנויות. זה נראה מסובך אבל זה בעצם פשוט, שינוי כיוון בדרך חזרה הביתה, קניות בסופר אחר, ללכת במקום לנסוע בנסיעה קצרה, להירשם לחוג כלשהו, לשנות חוג קיים, לשנות מסלול ריצה או הליכה. כל הדברים האלו פותחים הזדמנויות להכיר אנשים חדשים, נופים חדשים, מקומות מעניינים, שיחות לא צפויות, וניצוצות של אהבה שרק מחכה שנצא מהמסלול הקבוע שלנו ונחלוף לידה.
3) לא ליצור !!!! שנאה ,קנאה, פחד, עצב, סכסוך, ניצול וכל מיני דברים רעים .
4) כסף לא יוצרים !
5) חיים כן ! ליצור ילדים זו היצירה של החיים !! ובהזדמנות זו מזל טוב מהלב לקרן ועידו זלמן האהובים ולזלמניות המתוקות והחדשות שהתחילו השבוע את מסע היצירות שלהן בעולם שלנו.
6) עוד שלושה מפגשים בלוצ'ה החל מהיום – השדרה נושפת באביביות בעורפינו.
7) שבוע שעבר היה כייף לאללה – הגיעו מלא אנשים שלא ראינו הרבה זמן- תמשיכו להגיע ולהנות איתנו.
8) עוד מילה קטנה על הטבע..... כל כך ירוק שם בחוץ שאתם לא קולטים !!! צאו לגלבוע, לגליל, לפארקים בסביבות ירושליים , הפריחה בעיצומה. ואלו רק דוגמאות על קצה המזלג .

3 תגובות:

  1. האשה הראשונה15.7.11

    מעלה חיוך ענק !
    ובדיוק אתמול ביטלתי את המשך הרישום לציור )-:
    אבל כבר מחפשת את היצירה הבאה.... שלי לא שלנו (-:

    השבמחק
  2. חושנית15.7.11

    חושן אהוב,
    ליד המושג "יצירה" במילון צריכה להופיע תמונתך. (עם חיוך גדול בעיניים וגוון שזוף).
    אתה יוצר יצירות מתוך יצר יצירתי במיוחד (סתם רציתי להשתמש הרבה בפועל הזה ).
    למרות שאנחנו רחוקים מרחק ערים שלמות אתה יוצר אצלי (מרחוק) חיוך על השפתיים, ואני בטוחה שלעוד רבים מאנשי ההיטק המשועממים.
    בקיצור מתה עליך ועל היצירות שלך 
    חושנית.

    השבמחק
  3. איתן15.7.11

    הי עזי!
    אתה לא ממש מכיר אותי - הגעתי אליך דרך אבישי אושרי (איש יקר).
    קודם כל - אני מאוד אוהב את הכתיבה שלך - אתה פוגע בול ואולי גם אני אפרסם פעם את הסיפורים שלי (היה לי פעם טור בעיתון - אם אתה רוצה, אני כותב מדי פעם לחבר'ה-אני אשלח גם לך).
    יש לי ידידה טובה בתל אביב שמעוניינת לשחק שח מט והבנתי שזה מה שאתם עושים, היא טוענת שהיא לא ברמה גבוהה אבל רוצה לנסות.
    מה היא צריכה לעשות כדי להצטרף אליכם?
    תודה גבר
    א

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.