29.8.06

התלבטות

  חברים וחברות חוגגים וחוגגות
jcrho ujcru, juddho ujuddu,

איך זה כל כך קל לכם
הכל נורא ברור
אתם נכנסים לסופר
לוקחים את החלב הראשון שאתם רואים
קולה או ספרייט או מיץ תפוזים
וזה ממש לא אכפת לכם אם תפסתם
את הדיאט או את השלושה אחוז
הראשון שיגיע לכם ליד
נורא פשוט
כל התשובות ידועות לכם מראש
בלי רגע אחד של התלבטות
הגיון !
חד וחלק
טענה מול הוכחה.

ואני בסערת החלטות לא מתוכננת
עומדת מול 17 סוגי יוגורט
וצריכה להחליט מה יותר ביוטי
ומה יכול לעצב גוף במצב כאוטי
ומה תהיה ההפשעה על השיער
שכרגע חצי נושר וחצי נשבר
ומה תורם לעור הפנים
ומכיל יותר ויטמינים בפנים
סופרת סיבים תזונתיים מול אחוזי שומן
כמות קלוריות מול חתיכות דובדבן
ומוצאת שהתיסכול שבבחירה
גזל ממני רבע שעה ארורה

לכם יש מנגנון אחר
אתם מחפשים מה שאתם רוצים
מגיעים למדף ובתום משאל פנימי קטן
נגמר המשא ומתן
זה נראה כמו מה שאני מחפש ?
זה מספיק גדול?
זה זול?
והופ זה נופל מהמדף לעגלה
ואתם עוד מרגישים הקלה.

גבר יכול להיכנס לספריית וידאו
ופחות מהזמן שלוקח לקומקום לרתוח
יוצא עם סרט בידיים
מאושר עד השמיים
אבל איזה קומקום ואיזה סרט
אצלי יכולה לרתוח הכנרת
כי ההחלטה צריכה להיות מקורית בכל פעם
אני חייבת משהו עם הרבה טעם
איזה סרט פעולה מתוחכם נטול מכות
דרמה סוחטת רק בלי יותר מדי לבכות
כי בא לי לצחוק מאיזה קטע מבדח
ואין לי עצבים לגלות את הרוצח
או להיתקע עם סרט שטותי
שלא לדבר על אימתי
או דוקומנטרי רחמנא ליצלן
ובטוח לא סרט פולחן
וכך עובר זמן ועוד זמן ועוד...

זהו משהו פיסיקלי אצלנו הבנות
כימי אולי
בוער במיצי קיבתנו המתהפכת
מזרים גלי חרטה עתידית
בוורידים, במצפון, במנגנוני ההשרדות הפנימית
בכל פעם שיש בפנינו החלטה גורלית
ובעצם..כל אחת היא כזאת
כי הרי אין לנו בעיה מהותית להנות
להסתפק במה שיש לנו ביד
לוותר על הרבה אפשרויות
ולבחור רק אחת
אבל מה אם בחרנו את הלא נכונה
מה אם אשאר לא מרוצה
תמיד מנקרת בנו בלי שליטה
ההרגשה הזאת של ההחמצה.

פעם אחת אני רוצה להיות כמו גבר
לקבל טלפון לא מתוכנן מחבר
לדבר שלושים וחמש שניות
ללכת לארון
לזרוק עלי איזו חולצה
בלי להסתכל במראה !!!
לדחוף ארנק בלי כלום בכיס האחורי
לצאת מהבית לפגישה מקרית
איפה? איפה שיצא !
אני רוצה לפתוח את הטלויזיה על תוכנית שאני אוהבת
אני רוצה לקנות את השמלה הראשונה שראיתי בחלון ראווה
אני רוצה להיכנס לגלידריה להסתכל למוכרת בפנים ולומר פעם אחת ולתמיד בהחלטתיות מוחצנת
פיסטוק ושוקולד פצפוצים!!
או בעצם וניל אוכמניות?
או דומדמניות?
אולי ....עוגיות
רגע, מה זה הטעם הזה שם.. באדום ?
+

בלי התלבטויות ,בנים ובנות
בואו בהמוניכם לחגוג ולהנות
הערב בשד' רוטשילד בין בלפור למזא"ה בשעה 21:00 .
יהיה שמייח... עד השעות הקטנות

אז חיים טובים וניפגש

עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857

הודעות:
1) המלך בן שלוש , עוד בלי איזה כתר על הראש אבל ברוך השם אלכוהוליסט מושבע, נהנתן חסר תקנה בכל מקום ובכל עונה, אז בואו לדפוק את הראש ולתת בידיים על הגיטרות ןעל התופים, ננגן ונשתה לחיים. – החגיגות נפתחות - יאללה הילולה.
2) השבוע אין התלבטויות – כולם מחוייבים לבוא, כי יהיו לנו ברחבה המון הפתעות:
a. קישוטים מקומיים ואווירה של חג
b. יינות ובירות ופירות העונה עם נישנושים ומתוקים מכל הבא ליד(כל אחד מוזמן לתרום גם מהסטוק הפרטי)
c. גיטרות וטרבוקות לאווירה ממלכתית
d. קרבות שחמט עיוורים בין הטובים שבטובים
e. והמון כייף ןשמחת חיים* כולם מוזמנים להביא כלי נגינה, לוחות שחמט וכל דבר אחר שירים את האווירה
3) על ההקמה היום אחראיים: אמיר ואמיר .ס. וגם אני אבוא לעזור ( נסו להגיע לפני 21:00 הפעם)ועל הפירוק אחראיים : אמיר .פ. ודן. – אבנר אתה אחראי על הלוחות ( משימה לא קלה בשביל מנהיג)
4) "מלכים ברוטשילד" – כבר לא צריך להרחיב את הדיבור
a. עונה רביעית מתחילה
b. דירקטוריון שלם שהתהווה
c. מאות אנשים קוראים ומשוררים שמגיבים מדי יום שלישי
d. ומסורת שתמשיך גם אחרי וכנראה עוד שנים
5) קצת נוסטלגיה(לקוח משנה שעברה): המפגש הראשון של "מלכים ברוטשילד" (שם שניתן רק אחרי חודש של פעילות) התרחש ב - 22/07/03 במפתיע, והגיעו אליו 6 אנשים בלבד, שלושה חברים שלי, ילדה בת 8 שרק התחילה לשחק, קשיש שחיפש מקום לשבת בכייף ואני.
6) אתר התמונות http://chessman.pic.co.il/ והאתרים האחרים : 2006 , 2005 , 2003-2004 . תגובות שירים ו-רשימת התפוצה .
7) בואו לבלות , לשחק לשמוח ולהנות, כי בשביל זה באנו לעולם...

4 תגובות:

  1. Mirel26.6.11

    Ezyle!!!
    Guys just write you something simple and quick..
    while I want to write you something with chic,
    have to think of something funny and cool,
    edit it again and again till it is bool
    just looking for something with pilpel
    hoo.. you see.. being me, is not that simple.. ;-)

    Kisses, Mirelit.

    השבמחק
  2. חושנית26.6.11

    חושן.. כמה שזה נכון.... ... אני לא מאמינה שאתה כתבת את זה... זה היה אמיתי מידי, נכון מידי, אולי אפילו מתלבט מידי בשביל שגבר יעלה על הדעת שזו באמת המציאות היומיומית של רב הנשים...הקטע הכי מטורף זה שאין בעיה לקבל החלטות הרות גורל שקשורות לעבודה, אבל שזה מגיע לדברים הקטנים והשווים באמת... שם זה נעשה כואב... ההתלבטות כ"כ קשה עד שלפעמים מחליטים פשוט לוותר... או ללכת על הדבר הראשון שעולה בראש והוא כמה שיותר רחוק מההתלבטות התורנית... מתלבטת בין שניצל לקציצות לארוחת צהרים? בכדי למנוע מלחמת התשה פנימית אחליט- פיצה (גם אם לא סובלת פיצות) ההחלטה חייבת להיות לא קשורה , אפילו לא דומה להתלבטות המקורית....

    חושנון יקר.. שיהיה שבוע נפלא

    אוהבת

    חושנית....

    השבמחק
  3. ניר26.6.11

    עזי אתה גדול!
    מדהים כמה שזה נכון... יש לי עדויות מיום שבת האחרון!
    תמשיך לבדר אותנו ואותי.
    המון תודה לך על 30 שניות של בידור ועוד 30 שניות של התאפסות וחזרה לעבודה.

    השבמחק
  4. שירלי26.6.11

    כמו בכל שבוע
    הפעם נראה לי שאני באמת אקפוץ להגיד שלום
    נשיקות
    שירלי

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.