22.8.06

מילואים



אזרחיות ואזרחים יקרים
‡‰₧őŒœijŊşŧŢǿǾǚΞΦΩΨξωϋ

היום
כשכולם עסוקים בלבקר את כולם
בלשפוך אור על האמת הכואבת
על המציאות הצורבת
לשאול את כל השאלות שדחינו לעכשיו
אני רוצה לנצל את הבמה
ולחזור לרגע למוצב
ללבוש שוב את המדים
כאילו לא עברו שבועיים
ולהנות מאותו רגע שאתה פוגש בעיניים
את החברים המדהימים
המתנדבים הלאומיים
אלה שמשרתים איתך שנים
ומכירים אותך מכל הכיוונים
כל כך טוב כל כך מקרוב
ובשם משפחה שלך הם היחידים שקוראים
אבל ככה זה אצל "החברה מהמילואים"

וגם הפעם כמו באימון
בעצם כמו כל הפעמים
המילואים האלו באו בזמן הכי לא מתאים
אף אחד לא ממש רוצה לבוא
אבל כולם מגיעים כי צריך
כולם עושים פאווז בחיים
לוקחים איזה תיק קבוע מהבוידם
ואורזים בגדים וממתקים לשבועיים
כולם ...אולי...חוץ משניים..
שתמיד מגיעים מפוצצים אידיאולוגיה
עם מוטיבציה פראית בעיניים
וכולם שמחים שהם באים
כי הם אלה שיודעים לענות על כל שאלה נכון
בדיוק מופתי וארשת ביטחון
מלווה בחיוך וקריצה של נינוחות
אל השאר שכרגע מעכלים את נטישת האזרחות.

אם זה צו שמונה או חירום
זה לא ממש משנה
יממה אחרי הבום
וכולם מתייצבים במחנה
מהכנרת ומצפה רמון
מבאר שבע וקריית טבעון
מירושלים, רעננה ומשמר השבעה
וכן גם מהעיר שכולם קוראים לה "הבועה"
עשרות גברים נכנסים לתוך אוהל גדול
ואז
חיבוקים והתרגשויות מהרגע הראשון
ריכוז אדיר של טסטוסטרון
ריאלטי בפול און !
וכולם מתחילים לדבר ביחד
כי יש מלא סיפורים
שכולם רוצים לספר, עכשיו, ובלי תור
ובלי לשים לב מישהו מגיש לך קפה שחור
ואתה מחייך אליו בכבוד
כי ככה זה נהוג
ואתה מרגיש עם זה מצוין
כי בשבועיים הקרובים
הוא יהיה האיש שאחראי על הפינג'אן
ואתה בטח על משהו אחר
וזה כתוב באיזו אמנה שקופה
שאין מה לדאוג ושבסוף הכל מסתדר.

ולמרות שכולם הגיעו כשהיו באמצע !
בלי התראה מוקדמת
מתקופת הבחינות
מניהול מניות
מעבודת משק בשדות
מחדר יולדות
מחופשה שנתית משובשת
ואפילו מאבטלה מייאשת
תוך שלוש דקות יקום מישהו שיספר בדיחה
וזה עם הזקן ידבר על המירוץ שניצח בעונה שעברה
לביישן מהפינה נולדת בת חדשה בשם ענבל
אבל הוא לא יגיד כלום עד שהוא יסדר את הפק"ל
ועד שהפטפטן של החבורה לא יסגור את הפה
כשכולנו כבר איבדנו לגמרי את הנושא
ושוב נצחק כשהמאחר הכרוני יכנס
כאילו זאת הפעם הראשונה
וכשיעלה הסיפור מהפעילות האחרונה
נשתתק לשניה ואולי נבלע דמעה
אבל מיד נגלוש לשגרה
ולשיחות אישיות
ומציאות מקבילה
שמתקיימת כסיפור מסגרת בתוך החיים
בתוך היישות הזו שנקראת מילואים.


+
בואו בהמוניכם חיילים ואזרחים
יום שלישי כ"ח באב 21:00
בשדרות רוטשילד (בין מזא"ה לבלפור)

חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 0523414857


חדשות:
1. חזרתי, לא הייתי רחוק מדי וגם לא באיזורים היותר מסוכנים , אבל כייף לחזור, אל הבית , האישה והספרים הישנים... תודה לכל אלו שהתקשרו\דאגו\שמרו\והתפללו.
2. תודות וכבוד לחיילי המילואים, ובמיוחד לנשותיהם שהיו צריכות לעמוד בנטל של שניים לאורך כל התקופה, ובהזדמנות זו - תודה מיוחדת לאישה הראשונה.
3. היו דיבורים לפני כחודש על חגיגות השנתיים אז בשבוע הבא מתוכנן ערב מיוחד – מלא אלכוהול – פירות – עוגות – גיטרות ועוד כמה הפתעות.
4. תודות לכל הדירקטוריון שהחזיק את הגחלת בעוצמה רבה והנפיק ערבי שח כאילו אין מלחמה.
5. ואם כבר בדירקטוריון עסקינן: השבוע אני ודן נהיה בהקמה(21:00 מתחת לבניין), אלי ואמיר.פ בקיפול.
6. אלו הלינקים הקבועים למי שרוצה להתרפרש אחרי חודש ימים : הקבועים: 2006 , 2005 , 2003-2004 . תגובות שירים ו-רשימת התפוצה .
7. שיהיה שלום עלינו ועל כולם.

2 תגובות:

  1. חושנית10.7.11

    חושן,
    איזה כיף לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לקבל את המייל השבועי זה כבר מרגיש לי בבטן כמו עיתות (עת) של שלום
    כרגיל אתה יודע לגעת בדיוק בנקודה הנכונה ולשפוך עליה אור מיוחד , כמו האורות שמתחלפים בשלל צבעים, לצייר מציאות שלפעמים לא כ"כ כיפית אבל בטוח נחשבת בדיעבד ל"חוויה" ובאותו רגע לסיוט שלא נברא.
    חושנון יקר, תודה על המייל השבועי שמחזיר אותי לשפיות וגורם לי לעצור רגע את הכל, את כל העולם, לחייך חיוך רחב מהבטן, מבפנים , ממקומות כל כך מיוחדים..
    אוהבת
    חושנית.

    והמון נשיקות לאישה האהובה...
    נ.ב אם אתם צריכים איזו שהיא עזרה בהכנות / הפקות/ טיפים וכו' של האירוע של החיים, אני ובן זוגי שיחיה, פה , בשמחה ובכיף ובטוח בהמון אהבה.

    השבמחק
  2. נירית10.7.11

    איך כל פעם אתה גורם לי להסמיק למקרא האשה הראשונה....
    מה גם שבהתחלה חשבתי שאתה מתכוון לאמך היקרה.
    אני בטוחה שלא מעט יחושו הזדהות אמיתית עם חווית המילואים
    בתור אחת שעדה לרגע בו אתה בונה את השיר אני עדיין נפעמת איך בשעת בוקר מוקדמת אתה מוציא כאלו ניסוחים עדינים (וגם תולה כביסה ומסופק מעוד עניינים...)
    בכלל אני חושבת שאם לאדם ממוצע יש X מגרות בראש שלו לעניינים ומחשבות שונות אצלך יש X בריבוע בהקף המחשבות ותשומת הלב שאתה מעניק לכל דבר ועניין
    אהובי – אתה בורכת ! אני זכיתי !
    אוהבת המון המון
    נירי

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.