11.4.06

לפני 9 שנים

חברות וחברים שמחים
0=░=░=░=░=░=░=░=░=0

לפני תשע שנים
שאלתי את עצמי
מה את עושה עכשיו ?
איפה את מטיילת..
עם מי את שותה
מי הם החברים שלך
והאם עוד תשע שנים
הם יהיו גם החברים שלי?

שכבתי על הגב במעונות
וראיתי אותך מסיימת משמרת
בבית קפה במרכז
עולה על הקטנוע
וקורעת את רחובות העיר
שנפרשו כמפה פתוחה בידך
מחייכת לעצמך בסיפוק יומי,
חוזרת בלילה לדירה השכורה
שוכבת על המיטה - לבד
וחושבת מחשבות סימטריות
על מישהו שמאוד דומה לי
שלומד בטכניון או אי שם
במרחק כמה שנים ונגיעה
ולא יודע שאת פה
מחכה שישאל איזו שאלה.

ארבע שנים אחרי
עברה בי אותה מחשבה
את טיילת בטרק מפורסם
עם תואר בכיס ומעט מזומן
שהרווחת בעבודה קשה
רצית לכבוש את המזרח הישן
ולתבוע את החוויה
דמיינתי אותך מסתבכת במחשבות
מהמרת על הבחירה השגויה
מתלבטת לעייפה
נופלת – ולפעמים גם בוכה
וחשבתי לעצמי
איזה מתוקה
היא עדיין לא יודעת
שבעוד כמה שנים
אני איתה.

ואז לפני חצי שנה
איבדתי את הקשר איתה
חשבתי שנעלמה
שאולי איבדה את האמונה
ושכחה שהיא צריכה
להיפגש איתי באקראי
בעוד חודש או חודשיים מעכשיו
ואולי...לא לשים לב אלי
או להתאהב בי במבט ראשון
מה שיבוא קודם
מה שתמצא לנכון
כי הקשת חוצת השנים
התקצרה לכדי מטרים ספורים
דמיונית ככל שתהיה
היא מורגשת למחוברים
וכך באותו צהריים נעים
עברתי לידה בלי משים
ושאלתי אם היא מחליפה ספרים.

היום..
אני מכיר את כל החברים
שלא הכרתי לפני תשע שנים
ומבלי להעזר בדמיון
אני יודע מה היא עושה בלילות
עם מי היא מטיילת או שותה
ועם מה היא ממלאת חלומות
היכן קשה לה להגיע להחלטה
להמר נכון
ולמנוע נפילה
ואפילו שהקשת התקצרה לכדי נשיקה
שנינו עוד מאמינים בה
ואוחזים בה בשקיקה.

+

בואו הערב - יום שלישי י"ג בניסן.
לקפה לוצ'ה בוגרשוב 33 מ- 21:00
אז חיים טובים וניפגש
עזי.

תאמיני או לא תאמין – אבל לרוב אני זמין ב: 0523414857

המלצות שמורות:
1. חג שמייח לכל הקוראים והכותבים, העונים בשירה, החורזים למגירה, המהנהנים בהסכמה והשרויים בהדממה. שיהיה לכולנו פסח כשר וחופש כייפי לאללה.
2. חברים וחברות – בעוד שני מפגשים אנחנו בחזרה בשדרה , מי שיש לו רעיון לפתרון בעיית אכסון הציוד ( קרי: כריות ושטיחים ) שיחזור אלי בתשובה J כל רעיון יקל על הדירקטוריון..ויה שעה אחת קודם.
3. עדיין באותו עניין.. בשני המפגשים הבאים שיהיו ודאי האחרונים לתוקפת החורף בקפה לוצ'ה הנהדר, אני מזמין את כולם להרמת כוסית ופרידה מכובדת ממושב החורף שהיה הכי כייפי עד לעכשיו. בואו בהמוניכן.
4. הפלייאוף עוד מעט מתחיל, אז הגיע הזמן לשנס מתניים ולחדד תאים אפורים – ושיהיה בהצלחה לשתי קבוצות רוטשילד בכל המשחקים.
5. הנה הן גם השבוע התגובות מהשבועות האחרונים – פסח זו הזדמנות להיות בין המפורסמים או סתם להגיב – להגיד שכייף לך בחיים... (ואם מציינים אני לא מעלה לאתר דברים אישיים)
6. הקבועים : שירים של אחרים -2006 , 2005 , 2003-2004 .ו-רשימת התפוצה .
7. לא לשכוח להיות בני חורין – גם במחשבה וגם בחיים.
8. מאחל לכולכם המון חופש ואהבה.
9. תחייכו.

5 תגובות:

  1. אבישי26.6.11

    אהלן עזי ,
    אז קודם כל חג שמח איש יקר.
    ככה....רק רציתי להגיד לך תודה.
    תחשוב על זה ( בטח כבר חשבת)
    אתה גורם לכל כך הרבה אנשים לקרוא את אותן מילים באותו זמן ולחשוב את אותן מחשבות והכי חשוב , אתה גורם לכולם לחייך.
    מהקשרים שלי למעלה גונבה אליי שמועה ששמור לך מקום מדוגם שם .
    לפעמים נדמה שאתה פשוט נכנס אליי ולשכמותי לתוך המחשבות ומספר לכולם מה יש שם , על מה אנחנו חושבים.
    בכל מקרה , אני כבר מכור לימי השלישי אז שוב
    תודה.
    באהבה
    אבישי.

    השבמחק
  2. יפעת26.6.11

    עזי אחי היקר ....
    רק עכשיו מצאתי את הזמן הרגוע ביותר בשבועיים האחרונים לקרוא את המיילים שלי , ולרגע הבנתי שכבר עוד מלפני הבחירות לא קראתי ....
    אז קראתי את שני השירים האחרונים , והרשה לי לומר שהם מצויינים , עסיסיים ומעניניים .
    אני מבטיחה לחזור למוטב ולהגיב לשיריך כנדרש ... באמת שחיפשתי חרוז אבל לקח לי שעה רק לחשוב וכבר התחלתי לשנות את המשפט .........
    אוי , אני לא מבינה איך אתה מוצא חרוזים ממש בשניה

    השבמחק
  3. שני26.6.11

    וואי וואי וואי מ-ד-ה-י-ם
    על כל מייל שאתה כותב ואני נהנית אני כותבת לך "אחד הטובים...", אז זה אחד מאלה J
    אני לרוב קוראת את המיילים שלך פעמיים ולפעמים שלוש וההנאה מרובה.
    סחטיקה. וחג שמייח גם לך. נתראה בע"ה מחר

    השבמחק
  4. הדסי26.6.11

    ממש יפה אהבתי!!!!!!! יש לך את זה בחיי איך אתה חושב על הדברים האלו..?..
    טוב שאלה רטורית.. בקיצור ממש יפה!
    -הדס-

    השבמחק
  5. רן דולב7.7.11

    Wow, beautiful poem!!

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.