24.1.06

מגיע לך


חברות וחברים אמיתיים
☼☼☼☼☼☼☼☼

מגיע לך
סיננתי לעצמי בקולי הפנימי
בעודי מביט על זוג משולשי פיצה בחלון
והטעם שלה כבר מורגש בחך העליון
למה מגיע לך ?  התעורר השני
לא עשית כלום !
זהו בדיוק – קפצתי כמוכה – לא עשיתי כלום !
פשוט עמדתי מהצד ולא עשיתי כלום
נתתי לו לקחת לי אותה מבין הידיים
אפשרתי לו לדבר חלקות
נתתי לה לצחוק
וכאילו ידעתי מה הולך לקרות
אבל לא האמנתי שגם הפעם...

די , די, ושתי פיצות יעזרו – חקרתי אותי כנגד
ועוד איך יעזרו , קיללתי בשקט
זה פתרון עלוב , עניתי, ברור לך אה..
יש לך הרי דרכים אחרות לפיצוי והנאה
תרוץ , לך לים, אתה יודע מה –תשתכר
שתה ויסקי עד אובדן – זה תמיד עוזר
חשבתי על זה כשחזרתי בלי תשובות מהים
שקר לרוץ הערב ומאלכוהול אני נרדם
אז תעשן ג'וינט ! זה שובר שגרה
נרתעתי - סאטלה עכשיו רק תעשה לי רע
הפתרון הזה לא נראה לי אפשרי
וחוץ מזה, זה לא בריא

אה כן ושתי פיצות זה בריא ? עונה השני בעצבים
הרי אתה תאכל , תצטער ותרגיש בחילה
ותוך כמה דקות אתה בנקודת ההתחלה
לא חבל על שבועות של גזר ומלפפון
שיירדו עם שני המשולשים האלה לטמיון
וכל זה בגלל איזו פוסטמה?
היא לא פוסטמה- קפצתי להגנתה
טוב – אז בשביל הזבל הזה?
הוא לא זבל – הופתעתי מעצמי
הוא חבר שלי – האמנתי בתמים
הוא רק...מפשל לפעמים...
אם הוא רק היה יודע
כמה זה מכאיב ופוגע

אז דבר איתו , הציע האמיץ בתוכי וסגר את עיניי
ניסיתי – וזו לא הפעם הראשונה בחיי
פתחתי את העיניים בכניעה ממושמעת
והחזרתי את המבט לפיצה המבעבעת
אז מה ...ויתרת על העמדות?
תנו לו שתי פיצות עם תוספות!
לא יודע..מלמלתי ועמדו לי בפרץ דמעות
אני כל כך שונא את ההרגשה הזאת
שונא , שונא, שונא שזה יכול להטריף
חייב להיות פיצוי – איזה פתרון עקיף
איזה צדק נסתר איפשהו בעולם
דברים כאלו לא קורים סתם

עכשיו אתה כבר עצבני...
התריע השני
ונכנס לפיצריה כאילו במקומי
הזמין ושילם כהכרח קיומי
והוסיף בעוקצנות כלא מוותר
עכשיו אתה תקיא ותתיסר
אני שתקתי במבוכה
"קח" אמר , תאכל !
מגיע לך.

+

יאללה תגיעו..
הערב יום שלישי 24.01.06 כ"ד בטבת.
קפה לוצ'ה    בוגרשוב 33    מ-  21:00 עד  1:00 בלילה או 2:00 אולי אפילו 2:30 אבל לא עד 3:00.

אז חיים טובים וניפגש
עזי.

מעכשיו אפשר ליצור איתי קשר רק ב: 0523414857 

האחרונים:
1.      אין על חברים אמיתיים, מי שיש לו כאלו שיעריך עד מאוד, ומי שאין לו – שימצא ! כי אחרי ככלות הכל – "לא טוב היות האדם לבדו" (בראשית ב' י"ח )
2.      לכל המגיעים עם מכוניות : אומרים שיש חניון חינם ברחוב שלום עליכם בחיבור מבן-יהודה לבוגרשוב, אבל אם לא מצאתם אז למזלנו משפצים שם את כל האזור אז אפשר להחנות כמעט בכל חור.
3.      התמונות משבוע שעבר נמצאות כאן.  ומי שרוצה לשלוח תמונות שהוא צילם בערבי המלכים מוזמן בהחלט.
4.      התקבלו תגובות מרגשות וכמה שירים בשבוע שעבר ובכלל, תודה רבה, וכן יירבו. ( משחק אותה מאור שהתחיל לשורר יותר ויותר ). ואה....אלו האתרים הקבועים : 2005, 2006.
5.      ומי שמעוניין לקבל את המיילים באופן ישר שילחץ על המילה הצטרפות , זה לא עד כדי כך אוטומטי, תכתבו צרף\הורד אותי ותלחצו send.
6.      תבלו – ותשמרו על עצמכם.

תגובה 1:

  1. Kavni7.7.11

    ??!!מילא שתי פיצות, אבל אחד ועוד אחד
    ...?את זה אתה לא מספר, הא

    ?מי זה החבר הזה
    ..אני רוצה שמות, וכתובת
    ..ניכנס בו

    נשיקות
    קרן

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.