3.1.06

אז אתה בא ?


 חברות וחברים מהססים

  V   A  V   A  V   A  V  A  V   A  V   A  V   A  V 

אתה בא הערב ..
יכול להיות ... מי יהיה ?
באים מלא אנשים בסבבה , אנשים ברמה גבוהה
כאלה שאפשר להעביר איתם כל ערב בפנאן,אפילו בלי שום קשר לשחמט
באמת העילית של השכבה התל-אביבית
            מישהו שאני מכיר?
האמת... לא ממש יודע את מי אתה מכיר..אבל תבוא בטוח תכיר מישהו
או תפגוש מישהו שאתה מכיר ..זה תמיד קורה
            מישהו מוכר ?
מה זאת אומרת מוכר?! מפורסם? סלב כזה ...בוא נאמר שאם אתה מחשיב את
ההופעה שלי בשער של ווג בשנה שעברה כפרסום אז כן ! יהיה מישהו מפורסם
            אז מה עושים שם בתכלס?
בית קפה ! מה עושים כבר בבית קפה?! נפגשים ..יושבים על איזה מרק חמים ,
מגלגלים שיחה על השבוע שחלף מרביצים איזה משחק מקנחים בבירה וחוזרים הבייתה
בית קפה ! מכיר לא?
            מצחיק מאוד, את לא חייב את הציניות הזו.
בסדר, בסדר , אתה פשוט מגניב אותי עם כל השאלות האלה – בסך הכל בית קפה.
            איך לבוא?
אני אקח אותך, יש לי רכב, תבוא איתי.
            לא , אני מתכוון אם אני יכול לבוא ככה, בבגדים האלה?
ברור, מה הזה השאלות האלו, תבוא איך שבא לך, אתה כבר בן 30, דחילק , לא צריך לדפוק הופעה או משהו כזה, לא יהיו שם צלמי פאפראצ'י אם זה מה שמטריד אותך, תבוא ככה, אתה נראה מצויין
            אז לא יהיו בנות אה?
למה לא?! באות שם אחלה בנות, לא הרבה אמנם אבל מגיעות בנות ברמה, וחמודות לאללה, יאללה בוא אולי גם יצא לך משהו מי יודע.
            נראה לך שאני נפגש עם בנות בבגדים האלו?
אתה עם פאקינג ג'ינס וחולצה, מה רע לך בחיים!, אני אומר לך אלו בנות בקלאסה אבל הגדולה שלהן שהן מעריכות פשטות.. ולא ! אני לא אומר שאתה פשוט, אתה מיוחד, הכי מיוחד שאני מכיר, אבל הנה, אני הולך ככה, ואלי הן מתיחסות בכייף – אין שום סיבה שהן לא ינהגו אותו דבר כלפיך.
            טוב.. אותך הן מכירות כבר... לא יודע?
גבר ! אל תשגע אותי ! אני מדבר איתך על שעתיים לצאת מהבית, ערב אחד בשנה, יש לך יותר משלוש מאות ערבים פנויים , תשקיע אחד, רבאק!! תהמר, תהיה ספונטני! אתה יודע מה בזבז אותו, אתה מטריף אותי.
            וואוו , תרגע , אני בסך הכל רוצה לסדר את התמונה בראש.
בסדר בסדר...הנה אני רגוע , רגוע, הנה... כמו חדש !
            מתי זה מתחיל?
בעקרון בתשע אבל החברה הראשונים מתחילים להגיע בערך בתשע ורבע, ובסביבות עשר כבר מלא שם.
            זה מאוד מוקדם לא?
נראה לי סביר, זו לא מסיבת טרנס, אנשים באים בשעות הערב ומסיימים סביבות אחת שתיים
            אחת שתיים?! זה כבר ממש לילה, מה עושים שם עד השעות האלו, מה אנשים לא עובדים?
הוו שלום לך שר הרווחה, ממתי אכפת לך אם אנשים עובדים או לא, אתה בעצמך מובטל כבר חודשיים,
שתיים בלילה, מי ישמע איזה חינגות הולכות שם, אורגיות מטורפות, אנשים חוזרים סחוטים ולא זזים יומיים!!! שחמט גבר ! מי שנשאר עד הסוף משחק שח, אני יודע, קצת קשה להאמין אבל כן!
            אתה נהיה עצבני וקצת בלתי נסבל, בסך הכל שאלתי כמה שאלות
אני .!!!! אני בלתי נסבל?! אתה שואל איזה שבע מאות שאלות ואני עונה על כולם, עד לא מזמן אפילו בסבלנות, אבל מה בסך הכל הצעתי לך.. לבוא איתי לבית קפה?! להתקבל למוסד יותר פשוט מלשכנע אותך לצאת מהבית, אתה מתיש אותי עם השאלות האלו, אפילו השב"כ יותר עדינים.
            אני לא מדבר איתך עד שאתה לא יושב ונרגע ועד שהעין שלך מפסיקה לרעוד.
או קיי...או קיי, אני נרגע.... ו.....יושב. הנה,  נשימה ארוכה....יושב.... רגוע לגמריי... שים לב...רגליים שלוחות קדימה...ממש סטאלבט...רגוע לחלוטין.....תשאל אנשים ברחוב מה אני ? יגידו לך אדם רגוע.
            ב-ס-ד-ר , עכשיו עם הרוגע הזה ....כמה כסף צריך להביא?
כלום, אל תביא כלום. הכל עלי! כל מה שתרצה, הערב אני מזמין, הכל עלי !!
            מממ...לא יודע אם בא לי....
ח-ר-ר-ר-ר
            יש כוכב נולד 9 בשידור חוזר....
(נושם עמוק...מחרחר....כמעט נחנק...הווריד מתנפח ...וזעה קרה צצה על המצח)
            אני ממש מתלבט....מה אתה אומר?
אללללללל תבווווווווווא !!! בבקשה ! אני מתחנן! אל תגיע ! יהיה מגעיל, תאמין לי, זה ג'יפה נוראית מה שהולך שם, זה גם לא האנשים מהגיל שלך, לא בראש שלך, מבחינתך זה ערב מבוזבז! גם קר שם נורא, והיחס משפיל. ובכלל היום נראה לי שהולך להיות ריק, המלצריות לא באות מתוך ייאוש, ואפילו בעלת הבית חשבה לסגור, אין לך מה לבוא! בחיי ! רווח נקי להישאר עם כוכב נולד.
            סבבה, נרא לי שאני בא – נראה אותך שם.

+

כולכם מוזמנים...
המהססים , השמרנים, הקבועים והידועים
אלו שלא מכירים ולא יודעים לשחק
ואפילו אלו שנהנים לפקפק
כולם יכולים להגיע בכייף
גם אלו המפחדים להחשף

הערב יום שלישי 03.01.06  ג' בטבת.

קפה לוצ'ה    בוגרשוב 33    מ-  21:00 עד  1:00 בלילה.

אז חיים טובים וניפגש
עזי.

אפשר וכדאי ליצור איתי קשר ב: 0523414857 

הודעות,הערות, ביאורים, סיפורים ואחרים:
1.      אני יודע שהמייל הזה הוא תזכורת להגיע לערב שחמט, אבל רשימת התפוצה המורחבת הפכה אותו כבר למשהו יותר מסתם תזכורת, ולכן התגובות שמגיעות הן מבורכות ביותר.
כן גם את, שקיבלת את המייל ממישהי מהמשרד שקיבלה אותו מבן דוד של החבר של מישהו שפעם ראה אותי ברחוב, גם את יכולה להגיב, ואם זה מנחם אז אני לא מכיר 90% מהמגיבים, וזהה מה שכייף, גם אתם לא מכירים אותי. אז תשלתחו חופשי...
2.      אפרופו תגובות -  ממגוון התגובות המתקבלות כאן לעיתים ,אהובים עלי במיוחד התגובות של דורון שנותן לי בראש בביקורות חוצבות ללא כחל וסרק, והתגובות של ענבל (חושנית) שבכל פעם מחדש נראה מופתעת מרמת ההזדהות. תודה לכם.
3.      מומלץ לקרוא שיר נוסף של יעל שכתבה בתגובה למייל של שבוע שעבר – מוצלח ביותר ! לחצו כאן.
4.      אם הזדהתם עם השואל או העונה – חבל מאוד.
5.      היכונו לדרבי ביום חמישי – נערים מול מייסדים J בהצלחה לשתי הקבוצות.
6.      מותר לפעמים להתעצבן, להרים את הקול, לצעוק, לתת אגרוף בקיר, לשחרר קצת קיטור, לדפוק קללה לשמיים, ללכת הלוך חזור בלי מטרה...לא כל הזמן...אבל לפעמים מותר...זו לא בושה.
7.      שיהיה יום טוב(שלישי) שבוע טוב (אפשר לברך עד הצהריים) חודש טוב פעמיים (טבת וינואר) ושנה אזרחית טובה מוצלחת לכולכם.
8.      הקבועים: 2006, 2005, הצטרפות, התמונות, התגובות  .
9.      תבלו.

4 תגובות:

  1. אורנה26.6.11

    ממש כוכב נולד
    כל הכבוד
    אני חושבת שכל אחד באיזשהו שלב בחיים נתקל ביצור כזה
    בהחלט מרענן לדעת שאתה לא לבד

    תמשיך כך ... חזק ואמץ

    השבמחק
  2. סבריאל7.7.11

    נפלתי מצחוק !!

    השבמחק
  3. שני7.7.11

    4. אם הזדהתם עם השואל או העונה – חבל מאוד." אוהו כמה הזדהות עם השואל...המהססת האולטימטיבית אנוכי, שלא לדבר על יפעת מלכת המהססות, אז לא היה נראה לי מוזר או משונה כל ההיסוסים וההתלבטויות, עניין של מה בכך, שיגרה יומיומית, מבינה לליבו של המתלבט, ובכל זאת היה משעשע ומצחיק לראות את עצמי מהעבר השני...נו מילא...אלו אחיותך ולא מהיום....

    השבמחק
  4. Assaf7.7.11

    Hey Ezy,
    u put a smile on my face.
    just wanted to tell u that I am enjoying your emails and thinking of u here in the far continent.
    Happy new year
    Love, Assaf

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.