8.1.04

קווים למחשבה


חברות וחברים יקרים עד מאוד
  *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

לפעמים אני נקלע למצבים
לא קשים ולא מבאסים
אבל כאלה שגם כשלא כל כך רוצים
אז מתברר שחייבים.

ומתוך אינסטינקט מתחיל לעבוד ההגיון
מחפש לו דרך מוצא
טעות מזדמנת או סוג של פירצה
שתוביל לאיזשהו פיתרון

וכשזה נכשל מתעוררות להן רגשות
כאלה אופטימיות וכמה מנחמות
אפילו כאלו שמנסות להתעלות
אך כולן בסופו של דבר מתישות

זה הרי לא היה אמו ר להסתיים במבוכה
יכולתי לחשוב על זה קודם
לעשות איזה צעד מונע או ...
לפחות הצרחה.

נו מילא, אי אפשר לנצח תמיד
לפעמים צריך להתפשר ולהתמיד
לקחת צעד אחורה ולהביט
ולנסות לא לחזור על זה בעתיד.

מקווה לראות את כולכם
ביום שלישי בתשע
רש"י 17 ( על פינת קינג ג'ורג')

אז לא להפסיק לחלום
חיים טובים וניפגש
עזי


והיום בפינת השיר – שיר על קווים ( דווקא לא אדומים) 

הקו הלבן התפתל
קם מולי, עשה לי פרצופים
חבר שלו , אחריו, עשה לי אותו דבר
במהירות, לפני שנדרס גם הוא
כולם עשו את זה, כמעט נרדמתי
אבל ראיתי מה קורה, הם רקדו
כל הקווים הלבנים , הקצרים, רק כשהתקרבנו
בקטע שלא היה מסוכן, אח"כ גם הצהובים
אני חושב או שכבר נרדמתי , למרות ש
היה אסור לי , אז נשארתי ער בכוח
וכשלא שמתי לב גם הצהובים עשו גלים
משני הצדדים. כאילו הם מודיעים שבאנו
לקווים אחרים, בצבעים אחרים , במקום אחר
שאולי בדרך אחרת , עושים פרצופים למישהו אחר.


אפשר ליצור איתי קשר ב: 053414857

.נ.ב
1: מי שמקבל את המייל מיד שנייה או שלישית ומעוניין להצטרף לרשימה שיכתוב לי בקשה להצטרפות למייל הבא : ezylevy@012.net.il    רצוי להוסים גם שם וטלפון , אבל לא חובה.
2. "אני באמת רוצה לשלוח, אבל קצת מתביישת...", "כן כן כבר העתקתי אותו למחשב אבל לא יצא לי לשלוח...מחר..." ..אין מה להתלבט , תשלחו וזהו , ואם תתחרטו אני לא מפרסם, הכל נעשה בחיוך.
3: הפיצו את המייל הזה לכל מי שאוהב להנות מהחיים.
4: למי שלא הבין או לא קלט – השחמט כבר לא בשדרה !!! אלא בבית קפה סגור, במקום שלא נושבת בו רוח, ברחוב רש"י על קינג ג'ורג', וברחוב בצמוד יש חנייה חינם!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.