2.1.04

יומולדת


חברים יקרים
-----------------
או קי אז גם אני בן שלושים
עוד כמה ימים
כן כן , מזל גדי מילידי החורף הקר
אותו חורף שיש עליו שיר
שאין מי שלא מכיר

אני אהיה בן שלושים בשבת
אז נשאר לי להיות בן 29 רק קצת
יחד עם חבורה של חברים שתוך שבועיים
משנים קידומת ונפרדים מתחילית של שתיים.

יש משהו מעניין בהחלפת עשור
זה גורם לך להתייחס לרגע לגיל ולעצור
להביט אחורה ולהביע איזו התייחסות
ולצפות קדימה בקורטוב של סקרנות
ולמרות שכלום בעצם לא משתנה ביומולדת
עדיין יש בו הרגשה מיוחדת
מן יחודיות משונה
התרגשות קטנטנה
ותקווה שאולי השנה ...


אני לא יודע אם הספקתי את כל מה שרציתי
עד עכשיו ?
אבל טוב לי בחיים
וזה מה שנחשב

אז מזל טוב לכל מי שאני מכיר
 שחוגג מלפני מאחורי ומצדדי
שזה :
גילי , עדי, רון , ניר אפרת וחגי.


מקווה לראות את כולכם
ביום שלישי בתשע
רש"י 17 ( על פינת קינג ג'ורג')

אז חיים טובים וניפגש
עזי

אפשר ליצור איתי קשר ב: 053414857

.נ.ב
1: מי שמקבל את המייל מיד שנייה או שלישית ומעוניין להצטרף לרשימה שיכתוב לי בקשה להצטרפות למייל הבא : ezylevy@012.net.il    רצוי להוסים גם שם וטלפון , אבל לא חובה.
2: לכל הכותבים למגירה, צאו מהשגרה, זה פשוט נורא, תפתחו את המחשב ותנו לו בשירה.
3: הפיצו את המייל הזה לכל מי שאוהב להנות מהחיים.
4:. למי שלא ידע או פחד להגיע עם אוטו לתל אביב, ברחוב המקביל לרש"י יש חניון חינם !!


תגובה 1:

  1. Dana zaydel26.6.11

    עזי הי
    אתה לא מכיר אותי ואני לא מכירה אותך אבל אני ידידה של עמית והוא שלח אליי את המייל הזה,
    אז ממש התרגשתי לקרוא דברים שתמיד הרגשתי לפני יום הולדת,
    אז שיהיה הרבה מזל טוב ועשור חדש ומלא הפתעות כיף וריגושים.
    דנה

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.