16.12.03

שפעת החמישים מליון


הי חברים
ooooooooooooooo 

ביומיים האחרונים אני במין חופשת מחלה
לא משהו מיוחד, סתם התחלה של שפעת
מה שלא עוצר אותי מלהתכונן להגרלה
שכולם אומרים שהיא הכי משוגעת

כי זה לא העניין אם אתה בריא או חולה
חמישים מליון לפני תרומות ומיסי מדינה
צריך להיות משוגע אמיתי כדי לא למלא
אחרי הכל נשארת ביד קופה לא קטנה

אם כן נפשית אני מוכן לשליפת הכדורים
אך בינתיים אסתפק באופטלגין ואקמול
כי כסף לא יעשה אותנו מאושרים
אבל הרבה כסף בהחלט יכול

בכל אופן עם ג'ינס קרוע או חליפת יהלומים ותחרה
מחר בערב  אני מגיע לרש"י למפגש הקבוע
כדי לשחק עם החברים, ולספוג את האוירה
כי יש דברים שפשוט עושים לי את השבוע


מקווה לראות את כולכם
ביום שלישי בתשע
רש"י 17 ( על פינת קינג ג'ורג')

אז  באמת חיים טובים וניפגש
עזי


אפשר ליצור איתי קשר ב: 053414857

.נ.ב
1: כמו  שודאי ראיתם אפשר לכתוב על הכל , אז תמשיכו לשלוח שירים. ותודה לשולחים.
2: כבר שמעתי שמדברים על"מלכים ברוטשילד", בשיחות עם חברים, במקומות עבודה, במועדונים ,מתנ"סים , בסיני על השטיחים וכן הגענו אפילו להודו. אז כל הכבוד ותמשיכו להזמין עוד חברים.
3: אפשר ורצוי להפיץ את המייל הזה לכל מי שאוהב להנות מהחיים.
4: מישהו בכלל מגיע עד מספר 4 או קורא את הכל עד הסוף?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.