22.12.03

אצל שירי -1


   חברים אלופים שלי
***********************
אתמול ביומולדת של שירי
פגשתי כמה חברה  שלא ראיתי מהתיכון
מן נוסטלגיה כזו מצחיקה שמענגת את הזכרון
זה מדהים לראות איך כולנו חיילים באותו משחק
שהחיים מזיזים אותם בזמן ובמרחק

כשעשינו בגרות בהיסטוריה ובספרות
סדאם זרק טילים על תל אביב ורמת גן
היום סדאם הוא פרק באותה בבגרות
ושוב הגלגל מסתובב לו כמובן

היום כולנו בשלב הבא של אחרי תארים
טיולים חולשי עולם ושלל התנסויות
הכל הרבה יותר אמיתי , הרגשות ברורים 
ורובנו יודעים יותר להעריך חוויות

באיזה שהוא מקום אפשר לומר שלמדנו פתיחה
החברים הקרובים מסודרים במפת חיינו השזורה
נותר רק לפתח את המשחק בדרך הבטוחה
לחלום ולאהוב, להאמין ולהגשים איזו מטרה

ולסיום אחרי שלא גרפנו 50 מליון
ולא הסגרנו את סדאם עבור הון
נשאר לנו רק לסובב סביבון
ולאכול סופגניות – אבל המון...


מקווה לראות את כולכם
ביום שלישי בתשע
רש"י 17 ( על פינת קינג ג'ורג')

אז  באמת חיים טובים וניפגש
עזי

והיום בפינת השיר  


קמתי אל בוקר חורפי מאוחר
בשבוע הגרוע של חיי
יש כל כך הרבה דברים שאין לי
שקל יותר לספור את הדברים שהעיזו להישאר
נותרה לי קצת אופטימיות  שגנבתי מחו"ל
לפני כמה שנים , אבל גם היא יד שניה
במצב משומש , ובספק אם תחזיק מעמד עוד זמן רב
הגשם אמור לשטוף את הרוע לפי כל הקלישאות
אותי הוא רק מרטיב
כולם שמחים - וואו  גשם ,   גשם  !!
" גשם  זה טוב....וכו' "
מה כל כך כיף בלהירטב, בלרעוד מקור
בלשתות שוקו חם ומיתולוגי
מתחת לשמיכת פוך מסריחה מגרביים של שלושה ימים
בבוץ שנידבק לבגדים , במכוניות שמשפריצות
מצידי שיבוא וישטוף את המכונית שלי חינם
ישקה כמה עצים ימלא איזה כינרת או שתיים ושיתחפף
החיים שלי יכולים להיות רטובים ובוציים גם בלעדיו .


אפשר ליצור איתי קשר ב: 053414857

.נ.ב
1: כמו  שודאי ראיתם אפשר לכתוב על הכל , אז תמשיכו לשלוח שירים. ותודה לשולחים.
2: למי שלא ידע או פחד להגיע עם אוטו לתל אביב, ברחוב המקביל לרש"י יש חניון חינם !!
3: אפשר ורצוי להפיץ את המייל הזה לכל מי שאוהב להנות מהחיים.
4: אגב לשאלתי בשבוע שעבר :"מישהו בכלל מגיע עד מספר 4 או קורא את הכל עד הסוף?" ענו רק ארבעה אנשים, שניים אמרו לי את זה בעל פה.... עדיין מספיק מספק.
5: חג חנוכה שמח לכוווווווווווווולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.