2.12.08

האח הגדול


    אחים גדולים ואחיות קטנות
ЏΠЏΠЏΠЏΠЏΠЏΠЏΠЏΠ

אם זה מריח כמו מגפה
נראה כמו מגפה
ומרגיש כמו מגפה
אין מה לעשות – זו מגפה.

            +

הווו הנה הם מגיעים בסוף…עוד מעט סוגרים פה.
אני שולח חידוד ציני לחבורה שפורצת את גבולות הפאב
אני מבין שניתחתם משחק של קספרסקי..
או ששוב העלתם את פישר בסיאנס..
אחח.. אתם אין לכם אלוהים, אתם
רק ללמוד ללמוד ללמוד
מה עם קצת חיים, הנאה, איזה משחק רווי אלכוהול
רגע…
אל תגידו לי שגם אתם מהאח הגדול

מה אתה בסרט! הדראק הזה..
מי מסתכל על זה בכלל
נראה לך שיש לי זמנים מיותרים
אגב, הלילה העיפו את רנין
דמות מפתח , אתה יודע
למרות שאישית לא התחברתי אליה
יחסית לשאר, היא הייתה הבחירה הנכונה
מגיע לה !!
מי היא חושבת את עצמה שתפתח פה על החברה הישראלית
שתחזור לחור שהיא באה ממנו
אמרתי לך, לא מסתכל על זה – חרא תוכנית.

גם אני לא משקיעה בזה דקה, הצטדקה גיסתי
את רוב הקטעים מראים בתוכניות אחרות
בפרומואים ארוכים ולפני החדשות
באתרי האיטרנט ואחרי הפרסומות
בשאר הזמן אני רק מציצה
אתה יודע, שמנפים מישהו וכשהשידור ישיר
קצת לפני השינה ושעה בבקרים
אבל חוץ מזה זה מיותר
פשוט חבורה של מפגרים.

היא פשוט צודקת אומר לי חבר מהגדוד
זה אדיוטי לבזבז ערב שלם על ריאליטי רדוד
שיהיה אח גדול או אחות קטנה
כל החארטה הזו שהשתלטה על המדינה
כאילו מה? אני אהיה יותר חכם
אם אני אראה את נמו אוכל תריסר ביצים לארוחה
ואת עינב בביקיני מסנג'רת את לאון לבריכה
לא, אולי מעניין לראות את הדורבן מחשש
ואת הסתומה מחשבת שמונה כפול שש
תעזוב , יש לי דברים אחרים על לעשות
מאשר לחכות לשלישי בתשע ושתי דקות.

כל מילה בסלע, תורמת אחותי
אין שם שום טיפת חינוך או תוכן אמיתי
בסך הכל זרקו בוילה בקצה שום מקום
חבורה שעושה המון כלום לאורך כל היום
מהג'קוזי למטבח , מהשולחן לסלון
ואז בשוט ארוך אל תוך המקלחון
משם בהבזק מהיר עוברים אל מתחת למים
אל מתחת לשמיכות, בתוך הארונות, ומאחורי האזניים
פשוט גיבוב עצום של הררי שטויות
טוב ,זה מתחיל
נדבר יותר מאוחר, בסדר..
פשוט... נגמרו הפרסומות.
+
נפגשים  בלוצ'ה ("כפיות")
בוגרשוב 33  משעה 21:00
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

האח החורג:

1)      לא יודע מה לומר, אני מבין את יצר המציצנות, את הסקרנות, את השאלה "מה יהיה הדבר הבא שיקרה?" , אני חוטא בתכונות אלו בעצמי, אבל באמת בקצת שנכפה עלי לצפות לא מצאתי שום שעשוע או עניין בתוכנית. אבל כמו שאמרתי , עם תכונות של מגפה לא מתווכחים...
2)      לאור החוק החדש ( שאגב לא חל עלי ) מי שלא רוצה להיות חלק מרשימת התפוצה, שירשום לי בקשה לרדת ממנה.
3)      לאורך 5 השנים שהרשימה קיימת, הצטרפו אליה בקרוב כ - 530 מכותבים, ביקשו לרדת 12, סולקו 2 , ונעלמו בחילופי טכנולוגיה 9 בקרוב. כל המידע הזה חסר ערך לחלוטין אבל מה אכפת לי לתת לכם אותו.
4)      למייל של שבוע שעבר הגיעו המון תגובות , אני חושב שנשבר שיא התגובות אי פעם, תודה לכל המזדהים והתומכים, אלו שהתרגזו עבורי ואלו שנתנו עידוד, גם אם לא עניתי לכולם , דעו שהתגובות הרבות מעודדות ונוסכות בי רוח טובה, והקרדיט לא מאחר להגיע :ברק, אבישי, קרן , רון , עודד , ענת , איציק , שרון , עידו'לה , איתן , עדי , דרור, עמית , חרובי , תמיר , יגאל , עידן , עינת , מור , שירלי , יואב , ערן ועוד רבים שהתקשרו והציעו את עזרתם...אוהב אתכם המון.
5)      בקשר לתאוריה שנידונה פה בשבוע שעבר לגבי שחמט ונשים הגיעו כמה תגובות מענינות, מתוכם של שירלי ושל האישה הראשונה שעוד יפורסמו פה בהמשך, אך אני מחכה לעוד פנינים.
6)      ומה הקונטרה שלי לאח הגדול שמלמד את כולנו להציץ פנימה לעולמות אחרים, אבל לא מלמד אותנו להקדיש את תשומת ליבנו לעולם שלנו מחוץ לטלויזיה ולבית.
השבוע נסו לברך בכל יום בברכת בוקר טוב או לסירוגין בשלום, לפחות מישהו אחד שאתם לא מכירים בכלל. זה אמנם נראה קל אבל תמצאו שזה לא פשוט כל כך. אפשר בבניין של העבודה, בדרך למכולת , בחנייה של הבניין. פשוט חיוך קל וברכה. וספרו לי איך היה.
7)      לא לשכוח, בחוץ אתם לא תחת מצלמה. אז אין מה להתבייש..פזרו אהבה.

5 תגובות:

  1. אור כהן11.8.11

    אתה קולע !
    אז כל המוסיף גורע...
    ובכל זאת.. כפי שאתה מיטיב לתאר, להציץ לעולמנו הפנימי קשה יותר

    אור כהן

    השבמחק
  2. ברכה11.8.11

    "הצטדקה גיסתי" ?

    למי התכוונת במחילה מכבודך ? האם התכוונת לאחת מבנותי ?

    הן לא רואות זבל !!!! אלא רק תוכניות איכות

    דרך אגב, אתמול הייתי בריקודי עם – מה קורה שם בחדר הגדול אצל האח הגדול ?

    השבמחק
  3. עידו11.8.11

    עזיקה, כמו שאתה יודע, ענייני טלוויזיה כל כך מקוממים אותי (האמת שכבר לא...) שדילגתי הפעם (בפעם הראשונה בעצם) על המייל עצמו... (על אף שברור לי שגייסת את מרב הציניות לצורך הכתיבה)
    שבוע טוב בכל מיקרה, היה כייף ךהתראות בשבת
    עידו

    השבמחק
  4. שרון אנצ'י11.8.11

    can we have an israeli-canadian big brother??? you know just to see what the hell all Israel (and her brothers and sisters) talking about??? its not fair cause even my family and best friends dont have time to talk to us and talk to us over the phone, but only on "commercial break"....

    השבמחק
  5. Amit Shar11.8.11

    עזי, אתה בן-אדם מיוחד, לא פגשתי כזה, ואני מת עליך ועל המיילים שלך. אנחנו צריכים עוד כמה כמוך, מי אמר ששיבוט בני אדם זה רע?

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.