23.12.08

סביבון דור 5

 חברות וחברים חוגגים
==============

אמרתי נפנק את הנסיכה לכבוד החנוכה
באיזה סביבון מעופרת יצוקה
משהו שתוכל לסובב מול העיניים
ושיעלה גם לנו איזה זכרון אחד או שניים

עברתי לייד הפיצוציה הפינתית
מתלבט במוחי אם לרכוש עצי או מתכתי
אך כבר בפתח נבלמה הדילמה העתידית
כששלט ענק הציע סביבון במחיר של מכונית

בטוח שיש טעות חייכתי למוכר בבטחון
מה באמת המחיר הצבעתי על הסביבון
אין טעות חבר, יש לך שם שלושים קפיצים הידרואליים
עם מכוון כיווץ אוטומטי וטעינת כבלים חשמלית

אנחנו מדברים על החתיכת עץ עם האותיות ??
זה היה בעבר! הוא אפילו לא הרים את הגבות
היום זה מגיע עם מנגנון שליטה מרוחק ותריסר חיישנים
ואין מה לדאוג , זה עם אחריות לחמש שנים

נכנסתי אחוז תזזית לחנות צעצועים בסוף בן גוריון
שם היו דגמים חדשים שלידם הפיצוציה היא מוזיאון
סביבוני אלומיניום עם כנפיים וסיבים אופטיים משולבים
דגמים אוירודינמיים עם סראוונד ולייזרים אדומים-צהובים

עליתי על הקטנוע ונסעתי במכונת הזמן לדרום העיר
שם בדרך כלל הזמן עומד מלכת ונקווה שגם המחיר
"אתה יודע המשחק הזה של חנוכה" ניסיתי להסביר למוכר
חושש שאולי לקחתי אחורה מדי למישהו שלא זוכר

אבל אז נפל לו האסימון והוא הביא אותי לחדר אחורי
שם עפו מסביב כלים שדומים לסביבון בשיוט סיחרורי
היצורים התברר, הם סביבונים שעבור שיבוט גנטי
והוחדר להם ספק , זיכרון ושדה משיכה מגנטי

הם מתקשרים כמעט בכל פרוטוקול קיים טען המוכרן
"חתיכת עץ מזורגגת" צרחתי ונפשי על סף אובדן
בכל מדינה מערבית ובכל איזור חיוג למעט בנסיכויות
רעדתי, "סביבון עץ קטן" מלמלתי " איזה נס  כבר צריך לקרות"

אני יכול להראות לך דגמים אחרים הוא הציע
"עזוב" הסתובבתי לדלת מפנה אליו גב במפגיע
כדאי לך לראות !! יש גם דגמים יד שנייה....
"סביבון זה פאסה" התיאשתי, אני אביא לה סופגניה.

+

נפגשים  בלוצ'ה ("כפיות")
בוגרשוב 33  משעה 21:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

מחושך לאור:

1)      אחחח..נס גדול היה פה פעם, כולם מכרו את אותו סביבון באותו צבע באותו מחיר, והיית צריך להשקיע קצת חיכוך עם האצבע והאגודל כדי שהוא ירקוד על השולחן...היו זמנים
2)      בכל זאת חג שמח לכולם...קחו את הסופגניות בחיוך ...ואת המעוז צור באורך רוח...קצת נרות ברכות ושירים יכולים להיות הזדמנות טובה לקרוב לבבות....וגם לקרוב לביבות. אז חג שמח לכולם.
3)      עובדה : חנוכה הוא החג עם הכי הרבה שירים מכל החגים.
4)      "לעת תכין מטבח \ מצר המנבח"  - תודו שלאף אחד מכם איו מושג ירוק מה זה הדבר הזה אה ?! אבל כולכם שרים את זה כאילו זה מינימום המשפט השני שמלמדים בגן  . יאללה הרווחתם.
5)      השבוע אין האח הגדול והאחות השמנה אז כולם מגיעים כרגיל, גם זו שהבטיחה שהיא תבוא עם חברה וגם זה ששואל אותי כל שבועיים אם אנחנו עדיין שם.  התשובה אגב היא כן !
6)      ותודה רבה על כל התגובות – תמשיכו בהמוניכם – השבוע אני מרשה גם לאנשים חדשים להגיב ואף לכאלה שלא הגיבו אף פעם.
7)      חג שמח ומואר.

6 תגובות:

  1. האשה הראשונה11.8.11

    מצחיק מצחיק... לפחות בלביבות נשארנו עם המתכון של האימהות...
    חנוכה החג עם הכי הרבה שירים, שומנים, אירועים ואורים.

    אוהבת אותך אור שלי

    השבמחק
  2. חבל שהמילה פרוטוקולים צריכה להופיע פה. ממש חבל.

    דרך אגב, אני אבא לשנייםץ

    חג שמח!

    השבמחק
  3. ליהי11.8.11

    איזה יפה
    נקרענו מצחוק
    אני מזמינה אותך לביקור בחנות קסומה אמיתית, טויסים ברחוב זמנהוף פינת קינג ג'ורג', זאת מנהרת זמן באמת
    חג שמח

    השבמחק
  4. עדי אדר11.8.11

    אני בדרך כלל לא עונה אבל הפעם יש לי מה להגיד...
    אז בדיוק אתמול בערב תוך כדי השירים חשבנו על זה (עם הבן זוג והמשפוחה) שאנחנו שרים מילים לא מובנות והלכנו לבדוק
    ועכשיו אנחנו כן יודעים מה זה "לעת תכין מטבח" (שורש טבח = הרג) ומה זה "המנבח" (שורש נ.ב.ח כמו נביחה של כלב, צר המנבח = אויב שנובח, כנראה שהכוונה לעמלק)
    והשורה הכללית היא: בזמן שיעשה טבח בכל אוייבי ישראל.
    והנה נפתרו התהיות (בין אם היו ובין אם לאו) לפחות לגבי השיר הספציפי הזה (כי בטח יש עוד רבים וטובים כאלו)
    אגב, אחרי שהלכנו לבדוק את זה נזכרתי שכבר הייתי בסרט הזה באחת השנים הקודמות, אבל זה כנראה מסוג הדברים שסופם להישכח...
    חג שמח לכולנו,
    עדי

    השבמחק
  5. Amit Shar11.8.11

    ריגשתני ידידי היקר. לאן נעלמו הדברים הפשוטים בחיים, הא? מה שבטוח – טכנולוגיה ואורות מסנוורים לא יוכלו להחליף אותם.

    עמית

    השבמחק
  6. הדסי11.8.11

    איזה מייל מצחיק!!
    הרגת אותי עם הסביבונים.
    ואיך לא עם המשפט בשיר "לעת תכין מטבח \ מצר המנבח" . חזקקק ביותר!!
    לא נעים לי להגיד שאני בכלל שרתי "לעת נכין מטבח \ מצרם נבח.."

    יאלללהה ביי

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.