9.12.08

נזלת למה זה טוב


     חברות וחברים מדוזלים
ςζξ ςζξ ςζξ ςζξ ςζξ ςζξ ςζξ ςζξ

עם פרוץ החורף הנגיפי ושלל המחלות שהאוויר, בחרתי להביט על הצד השני
ולהביא לכם כמה עובדות טובות על הנזלת:

·         סוף סוף נפטרים מכל מיני גלילי נייר טואלט מאובקים ששוכבים בפינות הבית מהחורף שעבר ורק מזיזים אותם ממקום למקום.
·         אם הגוף מייצר כמויות אדירות ואני מוציא אותן החוצה, חייב להיות פה איזה שהוא אלמנט של הרזייה– טלפון לשומרי משקל אמור להבהיר את העניין.
·         הקץ לנחירות! אף סתום לא נוחר - זה מדעי.
·         כל הבית הופך לחירייה של ערימות טישו משומש – ואין סיבה מזרזת מזו לרוקן את האשפה יותר מפעם אחת ביום.
·         ואם כבר בסדר עסיקנן, בסך הכל חיפשתם אקמול לצינון, אבל גיליתם שחצי חברת טבע שוכנת במדף התרופות – ולמרות שאתם נשבעים שלא קניתם כלום מהחורף האחרון – פורץ לו טיהור הארון.
·         אם לא מריחים לא אוכלים !– בואנה הצינון הזה עוד יחזיר אותי לכושר !
·         תודו בזה - אם כולם מצוננים –ואף אחד גם ככה לא מריח – אפשר פשוט להפליץ חופשי.
·         ובאותה נשימה לאטום את הבית ככה שצוללת גרעינית רוסית תראה כמו סנטרל פארק לעומתו. אם כבר עינוי אז לפחות מהגז הפרטי שלנו.
·         וכוּלה נזלת עם קצת שיעול אבל זה עושה את הקול שלכם מה זה סקסי...
·         וזה לא שאתם לא יכולים לקום מהמיטה – דחילק... נזלת, אבל זו סיבה מצויינת להתקשר לאמא שמייד מגיעה עם מרק חם ואלף פינוקים, וגם אם אתה נשוי בן ארבעים ושתיים אתה מרגיש כאילו הברזת מהיסודי.
·         וכמובן טלפון לעבודה עם דיליי של שתי שניות בין מילה למילה יוצר את התחושה שיש לכם מינימום ברונכיטיס לימופיציטיס מדבקת במיוחד.
·         ושיקום מי שלא מסתכל בתוך הנייר על הבוכטה שיצאה לו מהאף בסוג של גאווה אמיתית השמורה לשורשי המשפחה.
·         ובאותה התרגשות אתה מרשה לעצמך לא לצאת מהטרנינג שלושה ימים ברציפות , לגדל זקן , לשרוק בזיופים ולסנג'ר את כל העולם לעשות לך תה עם ג'ינג'ר דבש ולימון אבל בדיוק איך שאתה אוהב.


+
נפגשים  בלוצ'ה ("כפיות")
בוגרשוב 33  משעה 21:00
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

מתחת לאף:

1)      הכי חשוב שתהיו בריאים.
2)      ואם אתם בריאים אז תשמרו על זה ותדביקו אחרים.
3)      לפעמים המייל השבועי מגיע מעט מחורבש, כל מה שצריך לעשות זה לסמן את כל התוכן ולייש לימין ( יש איזה לחצן שעושה את זה ) וזהו , ככה אפשר לקרוא כמו שצריך ואפילו להבין מה כתוב.
4)      אני מבין שמי שהיה חולה בבית לא יכל לבצע כל כך את מה שדיברנו בשבוע שעבר, אבל איך זה לברך או לחייך לאנשים אחרים שאתם לא מכירים? מי ניסה ? איך היה? ספרו ספרו
5)      בשבוע שעבר לא הגעתי כי שמרתי על הנסיכה והיום אני מקווה מאוד שאגיע עם או בלי גליל ביד.
6)      המון בריאות ואהבה.

4 תגובות:

  1. Barak11.8.11

    "בשבוע שעבר לא הגעתי כי שמרתי על הנסיכה" ..... אאאאללללקק , בטח עישנת את הקצה שנשאר אצלך J
    אני גם מצונן , עם גרון בוער בטירוף , מסתבר שוויסקי לא ממש עוזר .. רק שורף יותר .

    בריאות ועושר .
    יום טוב

    השבמחק
  2. גילי11.8.11

    עזי,
    מה המצב?
    באיזה עולם אתה חי?
    מאז שהמייל השתנה הכל השתנה.....
    למה?
    אני מבינה שהעיניינם בבית ברוך השם זורמים לתפארת
    אך מה ככה עם עצמך?
    יום טוב
    גילי החופרת

    השבמחק
  3. Amit Shar11.8.11

    מקווה לראותך היום. לראות את חצי הכוס המלאה זו אחת התכונות הנדירות במקומותינו ואתה ניחן לא רק בה, אלא גם ביכולת הביטוי המאפשרת להתענג על כל מילה ומשפט המבטאים אותה.

    להת', עמית

    השבמחק
  4. לאורה11.8.11

    בוקר טוב ידידי!!
    גדול כמה שזה נכון!!
    מקווה שהנסיכה החלימה ומרגישה טוב :)
    לגבי המייל היומי: הוא נכון כל כך, ואצלי באמת צריך את אמא לקצת פינוקים, כי מספיק שאני מטעטשת ו/או מתחילה להתלונן שכואב לי/אדום לי האף, מספיק כדי שמישהו שאתה מכיר יפתח את סימפטום המיסכנות ותוך שניה יעבור אותי בנזלת/כאבים/שיעולים/התעטשויות ומה לא ותוך שניה אני נאלצת להחלים כדי לעבור לטפל בו...מה נעשה? כאלה הם גברים חולים, לא?
    מקווה לראותכם מחר בפורטו לוקו. אם אתם מגיעים בטוח תודיע לי ואדאג לכם לכרטיסים חינם, סבבה?
    נשיקות ויום טוב ללא חיידקים והתעטשויות...
    נשיקות
    לאורה

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.