2.9.08

בירוקרטיה לכל


    חברות וחברים אבודים
? à ↑?<= ↔↕?→↕?  ↑?<=

הלכתי עד סוף המזדרון ןפניתי ימינה
כמו שאמרה לי הפקידה בכניסה עוד לפני שפציתי את פי
היא דיברה בטון אוטומטי השמור למזכירות מוקלטות
שעובדות בכל מקום שאף אחד אחר לא עובד בו

אבל הדלת המיוחלת לא נמצאה כמו בהסבר המדויק
אז פניתי לדלת הבאה שניצפתה פתוחה ממרחק
ג'ינג'ית נמוכת קומה זרקה אלי "חתיכוש מאיפה נפלת עלי עכשיו?"
מייד התנצלתי על נישואי המוקדמים וביקשתי את משרד האחראי על ה...

"קומותיים למטה – חוצה ת'גשר – פונה שמאלה ומטפס לשביעית"
שלחה אותי האחרונה עם ליפסטיק זורח וטון פודרה בהירה
כבר במעלית ציפה לי עובד נקיון ששלח אותי לקומה הרביעית
אלה הרי מכירים ויודעים הכל, והג'ינג'ית גם ככה נראית לי בעייתית

את הקומה הרביעית פתחתי בסערה,
מישהי עם טלפון וסנדוויץ ניסתה לשכנע אותי שהיא לא אשמה
רזונת עם ציפורני חתול צעקה שהנה שלחו גם אותי לתקוע לה את העבודה
אחריה פקדתי תריסר משרדים, שני מחסנים, מטבחון ואף לא כיוון אחד לרווחה

האמת, אין לי מושג מה אני עושה פה בכלל, רק רציתי לדעת איפה להגיש את ה..
"מה אתה דפוק?שוב אתה פה?אמרתי לך רד למרתף ותשאל שם"
הפעם זה עובד תחזוקה! אלה חזקים יותר מהנקיון אבל לך תדע
במרתף שלחה אותי זקנה עם אוזניות לחדר דואר בקומת הגג

בדרך לשם שיגרה אותי נערת התה לאיזור המעבדות
שם איזה חייזר פלט מילים באוזבקית בקור של מינוס 30
שמבלי להבין אותן העפתי את עצמי לקומה העשירית
ומשם במדרגות דרך שרוול בלי קליטה לאיזור הממודר

מיואש ומיוזע , דידיתי לגג, מכיר כבר את כל פזמוני המעליות
ושמונים אחוז מעובדי בבניין , אולי...חוץ מהאחראי על ה..
ואז זה קרה ! הנה הוא ! חדר מואר עם שלט קטן : האחראי על ה.."
נכנסתי שפוף  והסדרתי נשימה – "סליחה , אולי תוכל בבקשה.."
תקשיב בחורציק, אני לא באמת האחראי
האמת שאף פעם לא היה
אין פה אף אחד כבר יותר משנה
אתה יכול להגיש את המסמכים להיא בקומת כניסה.

+

שד' רוטשילד

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 21:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

סוף הקיץ:

1)      תודה על התגובות החמות ועל עשרות המיילים התומכים והמזדהים, זה עושה הרגשה חמימה בלב.
2)      השבוע לא נחגוג יומולדת כמתוכנן בשל תקלות מנהליות ונדחה אותו למפגש אחר.
3)      שיחקו אותה עופר ואבויה עם התשובות לחיות החתוליות:
a.      שימפנזה ? (4) צ'יטה
b.      נימרוד איבד את ידו (3)נמר
c.      חולצה של סיינפלד לא שווה כלום (6)טיגריס
d.      שאלת דב ? (4)פומה
e.      מזל שקשור למוסיקה (4)אריה
f.        אורגיה משוגעת בלי אלוהים (5)יגואר
g.      שתי שאלות שונות עם אותה תשובה: הראשונה קשה ביותר, השניה סתם קשה (5) לביאה
1.      א.
2.      אם בולעת ויטמין.

4)      קנאה וחתרנות הן מעלות רעות !! עם זאת, אל תתבישו להגן על עצמכם.
5)      מצעד המגיבים היפים :תמיר, ברק, אבישי, ענת, עופר, גילי,יוסי, רותי, ארנון,עידו, הדסי, אבויה, מור, יגאל, ועמית שהגיב באיחור אופנתי אבל כדרכו בקודש עשה את זה בסטייל.
6)      אל תפסיקו להיות חלק ממשהו גדול...
אהבה אמיתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.