9.9.08

קסם היופי


    חברות וחברים קסומים
₲₴₲₴₲₴₲₴

יופי הוא בעיני רעיון שמצליח
חשיבה יוצרת שממומשת בצורה פשוטה ומוצלחת
ביצוע חלק מדויק ונטול עקבות
המשאיר את המתבוננים בו פעורי פיות

האמן מרוכז בעבודתו
מלהט בתנועותיו המחושבות לעיני צופיו
משוטט בעיני הפוקר שלו כחוכך בצעדו הבא
ומושך את תשומת ליבם היישר אל המציאות המדומה שיצר

קובע את החוקים בממלכתו שלו
ורואה את העתיד שתכנן כמשתהה מהצד
והנה מתוך אי הודאות מתגלה התרחשות
כמצע בלתי אפשרי כמעשה כישוף

האמונה מסרבת להתייצב הידע מתערב
למרות שעד עכשיו לא זיהה פרצה חשודה
הוא טוען שאין זו התנהלות רגילה
משהו מתעתע משהו אינו פועל כשורה

ידי האמן החשופות ממשיכות לנוע במרחב
שוברות את חוקי הפיזיקה הידועים למדע
חושפות מתוך הבלתי נודע את הלא יאומן
בקור רוח ובחיוך מתוזמן

הוא שולט במוחות הנוכחים
צובר כח ממבטיהם הנבוכים
כשהוא מצליח ליצור יש מאין
בצורה טבעית עדיין

והוא בסך הכל לוקח רעיון
משחק בו עם הדמיון
מדלג על משוכות ההגיון
ומגיש אחר אימון את החזיון

מעשה גאונות
יופי ממומש
קסם
על ממש.

+

שד' רוטשילד

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 21:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

It’s a kind of magic:

1)      בשבוע החולף היו בשדרה המוני אנשים, מבוגרם , צעירות, ותיקים, ישנים, והייתה אנרגיה חזקה של חשיבה ובילוי, משחקי זוגות אל תוך הלילה ומשקאות משכרים, הפתיעו בהופעות אורח שחקנים מהעבר ומהעתיד – מי יודע ?!
2)      בואו בהמוניכן – גם השבוע אמור להיות טונות של כייף.
3)      שימו לב , בקרוב המייל שלי עומד להשתנות, עדין לא החלטתי למה, אבל יש לי כמה רעיונות, אז זו הזדמנות נהדרת להזכיר לכל מיש רוצה וכבר למד להכיר :
a.      אפשר להצטרף לרשימת התפוצה , בלי התחייבות לשחק שחמט, ובלי לשלם דמי מנוי של שקל שבעים לחודש, קר לשלוח לי את המייל של האדם שמעוניין להצטרף.
b.      אפשר גם לרדת מרשימת התפוצה –ע"י בקשה פשוטה במייל.
4)      תגיבו תגיבו תגיבו – זה קל , זה משחרר, וזה מוציא מכם את האמת , אפילו אם היא מרה. אני בעד ביקורת, אםילו של מילה אחת, אז לא לחשוש ולא לחסוך.
5)      סוף זה לרוב התחלה של  משהו אחר... עכשיו צריכים רק לבדוק אם הוא טוב יותר – רע יותר – לא יודע מה יותר – משהו אחר.
6)      אני הרבה פעמים חותם באהבה אמיתית ונשיקות לרוב  וכל  מיני איחולים כאלה, ויש לי הרגשה שאתם לא תמיד לוקחים אותי ברצינות.... יכול להיות שאני טועה..אבל זו ההרגשה..
7)      אז אני מבקש מכולכם – לעזוב עכשיו את הכל למשך 26 שניות – כן כן ! גם את שמהבוקר בטלפונים וגם אתה שמשתעמם בישיבה – קחו 26 שניות – תעצמו עיניים ותחשבו על מישהו שאתם אוהבים.
8)      זהו לא היה קשה אה ?!
9)      יאללה נראה אתכם בשדרה –מזג אוויר כייפי ואולי תמצאו התחלה...

2 תגובות:

  1. הדסי31.7.11

    היי אחי איזה מייל יפה, אהבתי!
    כל פעם אתה מדהים אותי מחדש.
    אתה הופך יום שגרתי, מנסח אותו לכמה שורות..
    ועושה אותנו מאושרים בעוד קריאה כייפית במייל
    ולחשוב שכולנו בסוף של דבר באיזה דרך שלא נסתכל, חושבים אותו דבר!

    השבמחק
  2. קרן צרפתי10.8.11

    אז הנה כמה רשמים וירטואליים ולא מבוססים על השדרה מסן פרנסיסקו:
    אהבה, התלהבות, חברויות, אלכוהול
    שחמט, עצים, שוב אלכוהול (האם הרוב שם אלכוהוליסטים?) תל אביב, ישראל, שירה, יצירתיות
    נשיקות, קרן

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.