26.8.08

אנשים מהסוג שלך


        חברות וחברים מוצלחים
XX√√X√√√X√√√√√X√√√√√√√√

אתה יותר מדי מוצלח
אנחנו לא מעוניינים באנשים כמוך
אתה נוטה לחתור לייעול, עושה דברים באופן מושלם
זה גורר בדלנות מערכתית , סוג של איפה ואיפה

אנשים יתחילו לשאול שאלות
אנחנו ממש לא צריכים את זה על הראש עכשיו
אנחנו יותר בכיוון של מקצוען שתקן
יס-מן שיהנהן בזמן שאחד מאיתנו עובר במסדרון

אתה אובר-כשרוני
מהאנשים האלו שבוער להם להוביל ולהנהיג
לתקן ולשפר כל תהליך שנקרה בדרכם
זה מסוכן לנו להנחיל כזו דוגמא לעובדינו

ובכלל אתה נראה מצויין ומקרין ביטחון עצמי גבוה
יש לך תחומי נסיון רבים ואישיות רבגונית
אין לנו תקן לאדם כמוך
אם לא תפסיק להצטיין אין לך מקום אצלנו

באמת אבל באמת מצטערים
אנחנו מחפשים אנשים כמוך רק יותר ממוצעים
אפורים משהו שאינם מתעניינים במציאות
חובבי שגרה , מונוטונים, שלא מחפשים משמעות

אתה יודע .. מבצעי פקודות
נמשכים עם העדר, בלי שאלות
כבויים, רפוסים , אנשים קטנים
חסרי חברים, רצוי אפילו חסרי חיים

ואנחנו מוכנים לשלם הרבה לכאלה אנשים
יותר מאשר תוכל לדמיין לעצמך
תראה לאן המוצלחות הביאה אותך
יכולת להיות כלבלב נאמן

וכרגע אתה פורש את משנתך הענפה
ועוד מאמין בחזון – בדרך – בעמל
לא חבל שהתעלית כך מעל כולם
לא חבל ?

+

שד' רוטשילד

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 21:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

נעשה משהו אחר :

1)      תבדקו איפה אתם עובדים..מקום למחשבה..
2)      פטריוטיות השדרה חוזרת לעמוד השדרה שלי- נשארו לנו רק חודש וחצי של חום כייף ואווירה שאפשר להשיג רק פה אז בואו בהמוניכן.( המודעה פונה לבנות ובנות כאחת )
3)      בשבוע הבא חוגגים יומולדת לאחד מראשי הדירקטוריון בדימוס – הולכת להיות חגיגה גדולה, שתלווה בהרבה אלכוהול – תתכוננו !!!
4)      בעצם ....בואו ניתן את הטיזר מעכשיו...תהיה תחרות שחמט בבליץ בסגנון ליגה (כולם נגד כולם) כאשר על המפסיד לשתות שליש בירה לפני המשחק הבא. כולם מוזמנים לשחק ( משחק מגיל 18 בלבד או בליווי מבוגרת )
5)      התשובות של ריקודים. [ רק הדסי והאישה הראשונה פתרו את השאלות ]
a.      להפך ! השקט של החול המדברי מטבל את העניין (4) סלסה
b.      קאפיריניה או קובה ליברה למשל (5)רומבה
c.      אמא או אבא (4)הורה
d.      ציון עובר וציון נכשל ואומרים שיש בו דברים (4)טנגו
e.       קו, תו, והצד הטוב של פינוקיו (7)פסדובלה
f.        לא יחזור במטבע זר (4)ואלס
g.      לומד איך להיכנס במידלר (3)בלט
6)      והיום התשובות לשאלות הן חיות ממשפחת החתוליים:
a.      שימפנזה ? (4)
b.      נימרוד איבד את ידו (3)
c.      חולצה של סיינפלד לא שווה כלום (6)
d.      שאלת דב ? (4)
e.      מזל שקשור למוסיקה (4)
f.        אורגיה משוגעת בלי אלוהים (5)
g.      שתי שאלות שונות עם אותה תשובה: הראשונה קשה ביותר, השניה סתם קשה (5)
1.      א.
2.      אם בולעת ויטמין.

7)      ולמרות הכל כדאי וצריך להמשיך לחייך כמה שיותר...זה לא עולה כלום ומשיג כל כך הרבה.
8)      תודה עם חיוך וסמיילי לכל המגיבים והמגיבות שעושים לי את היום ואת טעם ההמשך : עידן, עידו היפה, גילי, הדסי,ענת המהממת, עמית, והאישה הראשונה.
9)      תמשיכו תמשיכו תמשיכו .....
10)  יום שלישי נעים לכם – שיהיה לכם פעמיים כי טוב.

9 תגובות:

  1. תמיר31.7.11

    גדול !!!
    ככה זה במיקרוסופט ?
    תמיר (הבעל של טל שרון)

    השבמחק
  2. ברק בן דיין31.7.11

    כל מילה במקומה!!!

    היות וזו הפעם האחרונה שאני אקרא את הדברים הללו דרך המייל הזה, אני אשמח אם תכתב את זה למייל הפרטי שלי ב-barak_bd@hotmail.com כדי שאני אמשיך לקרוא כל שבוע...

    רק שתדע שהיו מקרים שפשוט חיכיתי למייל הזה ממך ביום שלישי, זה תמיד היה כיף לקרוא מייל אחד כיף בים של מיילים משמימים על דברים לא חשובים בעבודה.

    ברק

    השבמחק
  3. אבישי31.7.11

    אם אני מנחש נכון על מה אתה מדבר,
    אז התשובה שלך היא לא!
    ואם הניחוש שלי היה מוצלח אז גם יש לי מעט ביקורת.

    השבמחק
  4. Barak31.7.11

    ד שניפגש לבירה כבר ימציאו משהו חדש , כמו בירה היברידית או משהו כזה ,
    תבוא למירוץ לילה ב- 31 באוגוסט תן לי עידוד שמד"א מנסים להחיות אותי בקו הסיום (סביר להניח שאני
    אאבד את ההכרה מרוב כוסיות שרצות עם החולצות נייק הצמודות האלו ,הקוקו המתנפנף והטוסיק השובב ש
    "קורץ" לך מבעד לטייצ' )

    נתראה

    השבמחק
  5. עופר31.7.11

    ידידי היקר,

    תיסלם על היצירתיות, כרגיל.
    חשבתי על העובדים אצלנו במשרד.
    אני מקווה שלא התפשרנו על ממוצעים...

    השבמחק
  6. גילי31.7.11

    כמה דברים
    אני חוויתי משהו דומה פעם אחת (בלבד)בחיי שהרי אינני כה מצטיינת מטבעי, אבל בעבודה האחרונה שלי בתור בודקת תוכנה פיטרו אותי (ולא כי לא הייתי טובה) פשוט לא כלכך התאים להם השיחות שניהלתי עם אנשים בהפסקות...
    פתרון יצירתי לעניין הוא להיות עצמאי. במקום לקדם אותם ולהצטיין עבורם (מה שכאמור לא כלכך מתאים להם) אתה חופשי לקדם את מה שאתה רוצה. החיים עצמם נותנים את הגבולות והמסגרת.
    בכל מקרה כיוון מעניין תפס השיר השבוע. באמת מעניין מה עומד מאחורי זה...
    אפרופו אפשרופו.
    דיברנו על מייל חנפני למייקרוספוט עם קישור לאתר חשבתי על הבטחה להנחה של 10% לכל מי שרוכש ממוצרינו.
    מה אתה אומר אולי יש לך רעיון מה לשלוח?
    פינת ההמלצה - הדיסק החדש של מאיר בנאי!
    המשך שבוע נהדר
    גילי

    השבמחק
  7. רותי31.7.11

    עזי ידידי,
    צר לי לקרוא כמה אתה "שבוז",
    אבל מייקרוסופט זה באמת לא המקום בשבילך,

    אם אתה כבר לא שם - אין לך על מה להצטער
    ואם אתה עדיין שם- למה אתה מחכה ???

    חבל שהסתיימה תקופת WHALE ,
    אבל אני עובדת בסטראט אפ וזה דומה מאוד, וכיף לי,
    וקיבלתי לא מזמן הצעה לעבוד במייקרוסופט ושמחה שסירבתי,

    מחזיקה לך אצבעות,

    רותי הבר

    השבמחק
  8. עידו31.7.11

    עזיקה, לא להיכנע לבינוניות! אני יודע שזה מה שאתה יודע ומרגיש, ובכל זאת – היה מי שאתה (ולא מי שהם רוצים שתהיה...)
    יום טוב
    עידו

    השבמחק
  9. אבא31.7.11

    עזי קראתי את הטור השבועי,
    ואולי אני טועה ,אבל יש שם ,איזה שמץ של יאוש
    מן המערכת,אז צא מזה,
    מחר תזרח השמש מחדש ,
    וחוץ מזה אני סומך עליך ,
    שבעז"ה הכל יסתדר ,והכל יהיה לטובה,
    אבא

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.