16.9.08

בועות ניתן לפוצץ


       חברות וחברים אהובים
~o~o~o~o~~o~o~o~o~

בדיוק סיימתי ללמוד כשהתפוצצה הבועה הראשונה
המצב בשוק היה קשה, במיוחד למישהו עם נסיון של שנה
חיפשתי עבודה כשחברות פיטרו על ימין ועל שמאל
בתכלס, הייתי מוכן לעבוד בשביל נסיעות ומשהו לאכול

כולם הפסידו, ישבו ובכו על המדוכה
בלי להתבייש ובלי שמץ של מבוכה
התלוננו על כל מיני תנאים סוציאלים שאבדו
על טובות הנאה לא ראליות שהופסקו

והיו שהגדילו לעשות
ומתוך שעבוד חומרי טוטאלי
איבדו עם הטלפון והרכב
גם את העשתונות

מאז נשבעתי לעצמי שגם אם תגיע השעה
לא אתן לעצמי לרגע לחיות בבועה
מכוניות ליסינג שכורות כמו שיחות סלולריות ארורות
ייתפשו אצלי כהטבות זמניות וברורות

כמוהן גם המתנות לחג והתלושים המדוברים
הטיסות לחול לכנסים המיותרים
הטיולים עם הג'יפים הסנפלינג והשייט
והמשפט המצחיק ההוא " אני עובד מהבית"

את כל אלה לקחתי בערבון מוגבל מאוד
כי בסופו של דבר שילמו לי כדי שאעבוד
ולא כדי שאעמיס תנאים סוציאלים על הגב
ואדפן את הכלוב השגרתי בעוד שכבת זהב.

הבאר ששתיתי ממנה הייתה מרווה ונוחה
ואין לי שום דחף או רצון לירוק לתוכה
רק שהגיע הזמן למשוך למעלה את החבל והדלי
לחייך ולומר "היו שלום ותודה על הדגים.."

הנה אני מחזיר את כל מה שלא היה שלי
מדלג בקלילות מעבר למחסום החשמלי
עולה על הקטנוע ומפליג אל השקיעה
ובלי בעיות מפוצץ בעצמי את הבועה.

+

שד' רוטשילד

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 21:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

בקובייה אחרת:

1)      לפי מיטב המסורת או שנאמר ההרגל, בד"כ בפסח אנחנו פוצחים את דרכנו בשדרה ובסוכות אנחנו פורשים לפי צו של גנל חורף. אז מה אני מנסה לומר בכל הפתיח הזה ? שבעצם יש לנו עוד חודש אחד בלבד לקייץ 2008,  בסה"כ 4 מפגשים !!!! יאללה איפה אתם חושבים שאתם נמצאים. טוסו לשדרה – 4 מפגשים !!
2)      מי שלא היה לו כח לקרוא את הסעיף האחרון אז – יש בערך עוד 4 מפגשים בשדרה – ואחרי זה נכנסים למושב חורף.
3)      אמרתי כבר שכתובת המייל שלי עומדת להשתנות, אז הנה הכתובת החדשה של השח:  chessman.levy@gmail.com  , ואני שומר את הזכות לשנות אותה אי מתי שארצה.
a.      אפשר להצטרף לרשימת התפוצה
b.      אפשר גם לרדת מרשימת התפוצה
c.      ולמתלבטים - אפשר להישאר באמצע
4)      תגיבו תגיבו תגיבו – כל מילה שלכם משנה את העולם באיזה שהוא אופן ( יש לי סיפורים ערב והשכם על כמה מילים ששינו אצלי הרבה דברים- לכו תדעו אולי המילים שלכם יודעות לעשות את זה )
5)      יקירי השדרה אמיר ונועם הולכים לשבור את הראש בשידור חי לעיני מי שמתעניין, יש להם רעיון של חשיבה והגיון וכל מה שמאחד ביניהם – מי שמעוניין בעוד פרטים שיגיע לשדרה ויפגוש את בעצמו את האנשים.
6)      בשבוע שעבר הצעתי מן הצעה לא שגרתית – לעצור את הכל ל 26 שניות ולחשוב על מישהו שאתם אוהבים. אני מודה שלא קיבלתי הרבה תשובות בכתב, אבל בע"פ חזרו אלי פידבקים חזקים ביותר. כל הכבוד למעיזים.
7)      בכלל כל הכבוד למרימי הכפפה, למפשיטי השרוולים, ליזמים ולנחשונים שביניכם. חזקו ואמצו.
8)      נראה אתכם "לפני החגים"  - אין מושג כזה אבל למען המנעות מאפליה לגבי התקופות שאחרי אז שנתראה.
9)      ולסיום כי בא לי ככה "לפני החגים" להביא בכמה חידות תרתי משמע והיום בנושא עריצים ורודנים:
a.      הספרדים הוציאו את הציפור משם משפחתו וקיבלו את שמו (5)
b.      ארטילריה שהורידה את הגזע הנבחר ופוזרה (5)
c.      שפתיי העניות לא יוכלו לעשן סיגר שלו (4)
d.      לבן של הבן של הבן שלו הוא יספר עליו (4)
e.      מולי ניסו לעמוד צבאות רבים אך כשלו (8)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה באמת - אוהב אותך.