5.8.08

תירוצים מצוצים



     חברות וחברים יקרים
אההההההההההההההההההההתראההההההההזהלאאתהזהאני

אני לא הורג סבתות
אפילו אם איחרתי לישיבה ממש חשובה
או הברזתי מחתונה של מישהו קרוב
אני מעדיף חיוך אידיוטי
מאשר לדמות פרצוף של בית קברות

הבעת פנים סתומה שאמורה להבהיר לצד השני
שמצטער אבל..."ככה זה בחיים"
יש דברים שפשוט לא בא לי לעשות
ולא לכל דבר, קיים הסבר מתאים

ובכלל מה הרעיון מאחורי שקרים לבנים
למה צריך לדרוס את הכלב בפעם השבעים
כדי לגרום למישהו שאתה לא מכיר
להשתתף בצערך הוירטואלי
רק בגלל שלא באת כשהוא הזמין לחמין

גם כל הקטע הזה של להטביע חתולים
או לשרוף בתים או חדרים
שלא לדבר על תאונות דרכים ופינצ'ור גלגלים
והשנוא עלי מכל  - להחלות ילדים

אני גג יכול להמציא איזה סיפור מרדים
על שוטר שעיכב אותי לבדיקה שגרתית
וגם אז קופצת לי העין בתזזית
והיד רועדת כמו מפעיל חצצית

מה לעשות , קשה לי לשקר
רואים את זה אצלי על האף
אני מתתחיל להסמיק ולהזיע בגב
לא יותר פשוט לומר את האמת בפנים
לקחת שאיפה עמוקה,  להביט בעיניים ולומר
"זה לא את  - זה אני"


                        +

שד' רוטשילד

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 21:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

לא היה משהו אחר אז :

1)      היה או לא היה ..מפגש בשבוע שעבר ? בירושליים פרצה תחרות חוצת ערים וקבוצות בדיוק באותם שעות שהמלכים ברחובות.
2)      התוצאות מהתחרויות בירושליים טרם הובאו למכערכת הדירקטוריון אך הן יוצגו פה בשבוע הבא J
3)      כמה טעויות כתיב קטנות נפלו בשאלות של השבוע שעבר מה שהקשה יותר על בעיית הפתירה אבל זה לא עצר מעידן ואמו לפצח כספות -דוספוואה:
התשובות היו בנושא דגים:
a.      תביא שבט ! אני ואתה לא נקבל(5)  לויתן
b.      כשהכסף זולג מגיע צמד לאיבר (6) דולפין
c.      טורף כמו אות (4)כריש
d.       קהל שלא דן בכבדה(4) בקלה

4)      ושאלות השבוע הן בנושא תכשירי נקיון:
a.      נובס על ידו  טען הלכלוך מאחור (4)
b.      שמעתי שהם מכיוונים שונים (4)
c.      האדון מחה כף אל כף כדי לא להקשות (4)
d.      לבש פרצוף של שמנת בתוכו (4,3)
5)      השינוי קורה ...צריך רק לראות אותו ...
6)      לא להפסיק להאמין
7)      להפסיק להשמין !
8)      ולתת נשיקות לכל מי שמגיע לו.
9)      כמעט הסתמנה חזרה למגרש מחר.... אבל אני אצטרך לדחות את זה לשבוע הבא.
10)  המון אהבה לכולם

3 תגובות:

  1. חילו31.7.11

    חילו,
    אני תכננתי לשבת ולקרוא את מה שכתבת, אבל בדיוק דרסתי את הסבתא של הכלבה שלי בדרך לחמין.
    (רציתי לכתוב משהו על זה שהילדים חולים, אבל זה באמת נכון).

    השבמחק
  2. פשוט מדהים
    אני כבר לא יכולה להחליט מה אני אוהבת יותר את השיר או ההערות שלך בסוף אז אני אחליט על שניהם!

    השבמחק
  3. I'm with you on this one. If I say that I am ill - I automatically start to become ill.
    How have you been? How is fatherhood?
    Honey

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.