19.8.08

מוסיקה לנשמה


חברות וחברים אהובים
  
זו הייתה התמסרות מלאה
כשבונו בשחור ולבן התמזג עם הבס השולט
שובר אותו במילותיו המחוספסות והסוחפות
פותח תסחיף מוסיקלי משודרג במערכות השמע של אזני
עיני היו נרפות כלאחר יום מעייף בקטיף כותנה
די-אדג' היה מחדיר את הדוקרן המיתרי ישירות לרכותי
ושכרון חושים אפף אותי עד ריחוף
הייתי כולי שלו
כנוע לגמרי לשיר
מודע לתהפוכות הרגשיות שהוא מחולל בי.

הביקור המסורתי בחנות הדיסקים השכונתית
יום יום בדרכי חזרה מהתיכון
היה חלון לעולם שמעבר לים, מעבר לתפישה, מעבר לדמיון
עם כל להקה הייתה לי מערכת יחסים שונה
כל בחירה נמהלה מערבולת הימורים וויתורים קשה

לשירים הייתה משמעות
היה להם סיפור מסגרת
חלק מתמונה ריאליסטית או אולי הזויה
אבל ללא ספק עם רעיון מוביל שהתווה את דרכה.

היום הקסם פג
שירים הם במרחק הורדה
שלוש דקות במחשב איטי עם פס רחב
כל מערכת יחסים שהייתה בעבר הוחלפה במהירות גלישה
תאי מוח שהוקצו לרוק כבד מומרים לתיקיות בזיכרון
שום ריגוש לא מנצנץ במעלה הגרון
מעברים מוסיקליים גאוניים שהיו נצרבים בתודעה
נצרבים על דיסקים בטכנולוגיה ידועה

אפילו בהופעה חיה
בהנחה שאין פלייבק פעיל מאחורי הבמה
קשה לי למצוא את קצה החוט אל הנשמה
פלאפונים שולחים אל הלילה קרינה
במקום שמציתים האירו את החשיכה
אבל האווירה.....

המוסיקה ...טובה ...אולי... אפילו מעולה
אבל אני לא שוחה בתוכה
אני לא שם
חסרים לי הרעד ברגליים והצמרמורת בגב
הציפייה המרשרשת לתחילתו של השיר הבא
את החום מעל הלבלב
בשיאה של בלדה עצובה.

אני מתגעגע ליומיים לפני והחזרה על הרפרטואר
איסוף החברים ששותפים לאותו דבר
שנהנים כמוני מההסגנון המושר
שנותן לנו לגלוש לעבר
בעצימת עיניים
בטעם חמים
ומוכר.


                        +

שד' רוטשילד

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 21:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

איזה חום :

1)      ודווקא הייתי בהופעה מאוד טובה – התפוחים נתנו שואו מעולה ואירחו על הדרך את המאסטרו שלמה בר ואורח לא צפוי בדמות האשם תמיד הלו הא יאיר ניצני המיתולוגי. וכמו שאמרתי המוסיקה הייתה מעולה...אולי אם היינו על שפת הים...חצי עירומים...עם וודקה ובירה בכל יד...לא יודע...אולי....התמונה הייתה שונה.
2)      מה גם שחשבתי שלט"ו באב זה תהיה התחלה טובה לצאת להופעה עם האישה הראשונה, אך זו הוקפצה עוד בחימום לטפל בנסיכה שמוציאה את מלתעותיה הראשונים...לך תבנה מדינה.
3)      מקווה שהייתה לרובכם חוויה נחמדה בשבוע שעבר...אבל גם אם לא – רילקס ! אהבה מתרחשת כל השנה.
4)      אז מה קורה עם השאלות האלה ....ארנון שיחק אותה השבוע עם מענה מלא , עידן הביא  אותה בחצי מנה (ערי בירה ב – 5 אותיות )
a.      המגדלים שלה כמשל היא מה שאנחנו מקצרים בהי ç האנוי
b.      איך נדע מה גודלו של לו? çמדריד
c.      בתאריך זה האהבה מקבלת סימן לועזיçטוקיו
d.      מכוון לאחור התותח עליו נע על המיםçטשקנט
e.      שלילה וחיוב אמריקאי בניגוד çסיאול
f.        אלן לא נותנתçסוקרה
g.      מוכר הספרים שלה כתב על חודש האהבה בצלילçקאבול
h.     רציתי להוסיף בסוף המכתב בקרה çקנברה
i.        זה האות לחזור ממקום האולימפיאדהçתוניס
5)      והשבוע , אם כבר נגענו במוסיקה – כל התשובות הן סוגים של ריקודים.
a.      להפך ! השקט של החול המדברי מטבל את העניין (4)
b.      קאפיריניה או קובה ליברה למשל (5)
c.      אמא או אבא (4)
d.      ציון עובר וציון נכשל ואומרים שיש בו דברים (4)
e.       קו, תו, והצד הטוב של פינוקיו (7)
f.        לא יחזור במטבע זר (4)
g.      לומד איך להיכנס במידלר (3)
6)      אמון....אחחחח אמון....מה יש לומר ? הבסיס לכמעט כל מערכת כלשהיא , זוגית , קבוצתית, משפחתית, תעסוקתית...  אל תזלזלו באמון.
7)      זה משבוע שעבר ...אבל יש דברים שכייף למחזר : לאהוב לאהוב לאהוב
8)      יאללה בואו לשדרה, צאו מהשיגרה , תעברו יהיה כייף לאללה. תשאלו את יפעת ותמיר, אחרי 4 שנים הם קפצו שוב ואהבו. תשאלו את יניב שקפץ פעם ראשונה אחרי 5 שנים ולא האמין.
9)      בואו ביחידים-בזוגות-בחבורה-עם גיטרה-שש בש-אבטיח-ספר-יין-חידה-בעיה-תסכול-שירה-חברים-משפחה-שכנות-קביים-כסא-רולרבליידס-שעמום-עצבים-אהבה.... העיקר תבואו אה.

3 תגובות:

  1. עידו31.7.11

    מלך שלי..
    מה איתנו?
    מה עם הכדורגלנים?
    שנה חדשה בפתח !!!!!!!!!
    עזי תחזור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    תחזור, תחזור תן לי גב

    השבמחק
  2. גילי31.7.11

    איזה כיף היה איתכם משפחה מתוקה שכמותכם, ב"ה בקרוב אצלכם,
    בעניין ההופעות החיות, אני שותפה לשאלה האם זה עדיין תופס?
    לדעתי התשובה היא כן ובגדול יש מצב שזה בילוי מוצלח פשוט תתאם עם רותם שתישן טוב בלילה ותיתפנפן.
    ראינו את חמי רודנר בהופעה אקוסטית באוראנוס בנתניה וואלה היה חושלוקי רטט.
    אין על התיכון באמת היה לא רע בכלל (אני יודעת הייתי שם)
    ומצחיק לחשוב שכל מה שבעצם עומד ביננו לבין חופש כזה וביחד של בילויים זה רק בייביביטר...
    ובלי צל של ספק יוזמה ואמונה!
    לחיי הקלות
    וואלה איזה כייף, אנחנו עוברים דירה.
    גילי, 9 טון

    השבמחק
  3. Amit Shar31.7.11

    איזה כיף לקרוא! אין עליך...

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.