29.7.08

אייס אייס בייבי


חברות וחברים יקרים
AייO AייO AייO AייO AייO

אני שונא את אייס
אני בד"כ לא שונא הרברה דברים
אבל אייס הצליחו לשגע לי את הצורה
ולולא מקרה המסטיקים באותו לילה מיותם
הייתי יורק שלוש פעמים בעוברי ליידם

הכל התחיל בחורף
מבצע בעיתון הבטיח לי רדיאטור כמעט בלי לשלם
והרי לא יעור ולא ישן בית בישראל
ללא רדיאטור מחמם
מייד רכשתי אותו במיטב מטלטלי

אחרי יום הוא התקלקל
חזרתי וקניתי בתוספת מאות מרשרשים
אחד שבאמת עובד אפילו בתנאים קשים
כשהוא התקלקל אחרי יומיים
הוספתי עוד כמה מאות וקניתי מכונת חימום מהשמיים

אבל שנייה לפני התשלום
שכנעה אותי הקופאית במבטא כבד מאוד
שכדאי לי להיות חבר ולקבל זה הטבות
מיהרתי, אז חייכתי בסירוב
אבל האחרונה התעקשה עד העצמת העיכוב

וכך מבלי לחשוב על זה חזרתי באותו שבוע
עם החברות החדשה שנרקמה על כרטיס פלסטיק קטן
אך מסתבר שהאותיות הקטנות נכתבו בשקוף
מאחורי הדף האחרון של חוזה בעובי של דפי זהב
שלא טרחתי לאסוף מהאשנב.

וההטבות חלות בשנה מעוברת בחנות אייס נידחת בחולון
לא אמרתי נואש והטרחתי את עצמי לזמן ולמקום הנכונים
ורכשתי בהטבתי שלושה קולרים וסט תכשירים לשערות כלבים
ויתרתי בשמחה על עודף של שקל ושלושים
אפילו שאין לי כלב שלא לדבר על קשקשים

אבל הקרציה בקופה אמרה שזה לא מקובל
ואני חייב לעבור את המכסה כי המחשב לא מאפשר
לוותר על שקל אחד או יותר
לא עזרה לי כל מחאה שהעליתי בהתרסה
ונאלצתי לקנות לדאבוני גם מסטיק מנטה בקופסא

מה שהציל אותי בביקורת לילה מפתיעה
מתחת לגשר הירקון ע"י משטרת התנועה
אחרי מסיבת רווקים פרועה
לשאוף מפה ולנשוף לכאן, לנגוע באף וללכת על הפס
והכל עבר בהצלחה בזכות מסטיק מנטה נלעס.

                        +

שד' רוטשילד

בין מזא"ה לבלפור  .....  הערב מ- 21:30
אז חיים טובים
וניפגש

עזי  -: 0544266802

אחרית דבר:

1)      5 שנים מדהימות צויינו במפגן מרהיב ויפיפה של 50 חברים וחברות שהגיעו להנות, לשתות, להיפגש ולשחק כמו כל שבוע , רק במצב רוח הרבה יותר מרומם, בהשפעת אלכוהול ורוח טובה.
2)      תודה למשתתפים ולמברכים הרבים שפיזרו מילים יפות , מחמאות והבטחות : אבנר, הדס, ענת, רון, ניר, עידן, גילי, אמיר, גילת, רותי, האישה הראשונה וארנון שהגיע מהצפון.
והיו עוד מבקרים וחברים מכובדים נוספים ששמם לא צויין כאן.
3)      לאור בקשת הקהל ( יותר נכון עידן ) חוזרת פינת החידות לקמבק קצרצר, אז היום התשובות יהיו בנושא דגים:
a.      תביא שבט ! אני ואתה לא נקבל(5)
b.      כשהכסף זולג מגיע תמד לאיבר (6)
c.      טורף כמו אות (4)
d.       קהל שלא דן בכדה(4)
4)      "משדכים ברוטשילד" – הפרוייקט חי ונושם , הרשימה גדלה, ואם אתם מעוניינים להצטרף שילחו לי איזה משפט על עצמכם (גיל גובה וכמה מילים) ולידיעת הכלל, יש כבר שתי התחלות שיצאו מתחת כפינו הטורחות
5)      רוצים שינוי ?

3 תגובות:

  1. האשה הראשונה31.7.11

    באמצע העומס והלחץ התפוצצתי בצחוק מחץ
    איך עליך בשאיפה יומית לאתנחתא קומית

    השבמחק
  2. Amit Shar31.7.11

    עזי יקר!

    גם אם לא שמעת ממני וראית אותי במפגש היה סמוך ובטוח שהייתי שם ברוחי. מחזק את ידיך להמשיך להיות אדם נהדר שכמותך, אכפתי ורגיש ומעל הכל – אוהב אנשים.

    ידידך עמית

    נ.ב. אלוהים נמצא באותיות הקטנות

    השבמחק
  3. Barak31.7.11

    הי עזי ,
    אני עובר לעבוד בת"א . תן לי שנתיים שלוש ובטוח נוכל לתאם איזה בירה .
    אולי באוליפיאדה שתהיה בבורה בורה ?
    החל מ- 9-9-08 סחבק יכבד את העיר בנוכחותו היומית .

    אם אתה שואל אז אני עובד לעבוד בשב"כ .
    ד"ש

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.