28.8.07

עגלה

חברות וחברים מתכוננים
=-_=-_=_=-_=-_=_=-_=-_=

עגלה
ארבעה גלגלים
זוג ידיות, צמד מוטות
ומגש באמצע עם הכנה לתינוק
נשמע פשוט ?
טעות !

געגועים לפסיכומטרי
עטפו אותי במעבי חנות התינוקות
הסיבוכיות העתיקה של שאלות ההגיון
נראו לי קלים יותר לניתוח ופתרון
חשבתי לתומי שבאתי לבחור צבע ודוגמה
ולהספיק למשחק עם החבר'ה בשכונה
אך כאוטובוס ארוך שתעה בדרכו
ופרסה היא כבר לא אופציה ריאלית עבורו
נשאבתי אל עולם של ציוד הכרחי
לכל תינוק שרוצה לשרוד
בעולם הנוכחי

המוכֵר המלוּוֵה בחיוך אבהי
מרגיש צורך מוזר לכרכר מסביבי
פותח – מסיע – מרים – מפנה
ונראה כאילו הוא באמת נהנה
כשהוא מזמר מפרטים טכניים בפיוט
במופע יחיד במרכז החנות

ובעודו מדקלם טכנולוגית קיפול מהפכנית
צפה במוחי תמונה של מוסכניק אופייני
מביט לכיוון מכסה המנוע שלי
וממלמל חלקי מילים באידיש
שרק מכונאים מבינים
ושכולנו בעצם יודעים
שהעובדה שאני מהנהן במבט מתוסכל
אינה מדד להבנה כלל וכלל
כשמה שמעניין אותי היא השורה התחתונה
בה אני משלם יותר מדי בלי הצדקה ובלי חנינה

התעוררתי מהמוסך אל תוך מכירת חיסול בנאס"א
...וזאת מתקפלת למטריה
...והשנייה למזוודה
עם גלגלים נשלפים וכָן שיגור משוכלל
שניתן בעזרתו לעשות סיבוב מלא בחלל
לרוץ בים - על המים !!
לעבור בין מצבי צבירה
לשנות מזג אוויר
ולנסוע בזמן

אפשר גם בקלות מדהימה
להפוך אותה לטיולון
או סיר לילה קטן
או שידה
והכל מבלי לזוז מהמקום
ומבלי אף תוספת מוזרה
העיקר שהמלאך שלכם
לא ירגיש דבר
תאמין לי
זו לא עגלה - זו השקעה !

+
הערב בשעה 21:29

שד' רוטשילד (בין בלפור למזא"ה)
חיים טובים וניפגש
עזי
אחרונים :
1) זה בסדר, גם אני אמרתי " אני לא אקנה" ו.."אצלי זה יהיה אחרת" וגם טענתי "פונקציונאלית-מינימלית-קומפקטית-סטנדרטית" , כן בחיי, אפילו הוספתי " עלי לא יעבדו עם מותגים ושטויות שאני לא צריך" ç בקיצור, עגלה מודל 2008 עם גלגלי מגנזיום, כריות אוויר ומנוע הידרואלי בממשק חברותי – הצעקה האחרונה !! כל כך אחרונה שזה שצעק אוצה עוד לא סתם את הפה.
2) הפרסומת המגניבה שתפסה את עיני בתחום הנ"ל: " עגלות קונים אצלנו – כי כל השאר עגלות".
3) הלינק של הבלוג המת – למי שרוצה נסיון אחרון ( הסעיף הזה יידחק בסופו של דבר לסוף)
4) החידה בשבוע שעבר היתה כנראה קלילה ואם זאת נראה שהתקשו לפותרה:
a. הארגון בהה לפני חובה או עצמאות צרפתית וסיציליאנית - הגנה { ארגון ההגנה - בתוך הה , הכניסו את המילה גן ( גן חובה או גן העצמאות) ותקבלו הגנה – בשחמט קיימת הגנה צרפתית והגנה סיציליאנית ועוד רבות אחרות)}
b. זוג משקאות זורמים מהאמצע לאגפים - בצורה מתפרצת וחזיתית - התקפה {המשקאות הם קפה ותה ומהאמצע למרכז - התà ß קפה וכמובן התקפה מתפרצת והתקפה חזיתית }
5) חידות השבוע : והפעם צבעים !
a. טווה אוכל משמיים בסרט של שחורים ולבנים שהצבע הוא שמו
b. ספר, יין ושוקולד עם חלוק לילה בלי רעש בקו רציף אחד
c. הולך מוצק וחוזר נוזל כסוף
6) כבר לא ממש מאמין שאכן יקום לו ערב החידות הגדול – אבל ממשיך לנסות...
7) ירח מלא הלילה ( ט"ו באלול ) – צאו החוצה – אפילו לפיקניק בפארק –בים – לא צריך הרבה תכנון ( שמיכה – בקבוק יין ואם יש גיטרה ופיסת שמיים אז מה טוב להם לשניים )
8) אוהב אתכם הרבה – אבל זה לא חוכמה – תאהבו גם אתם את עצמכם.

תגובה 1:

  1. Barak18.7.11

    קנית כבר סטריליזטור לבקבוקים ?
    איזה כיף לך יא עזי !!

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.