14.8.07

מדבר ברבים

חברות וחברים מאוחדים
w-e-w-e-w-e-w-e-w-e-w-e-w-e-w-e-w

באמצע הדיבור אני קולט שאני מתקן את עצמי
משנה את הנושא, תואר השם והטיית הפעולה
"זה לא שהיא לא רצתה"
אני מסביר
"פשוט הרגשנו שזה לא מתאים לנו"

אחרי סטא'ג זוגיות של שלושה חודשים
אתה זונח את סגנון הדיבור היחידני
ומאמץ את ביטאון הקולקטיב.

בתחילה בקושי רב ומלא התנגדויות
מחפש את העצמי שלך בכל אמירה
ומדגיש את הצדק הפנימי ביוהרה
ואפילו מוכן להתעקש ולהתנגד
ובלי להתחשב באף מילה שלה
עומד ולא עושה סימנים של ויתור
בעצבנות -על הרגליים האחוריות שלך
סליחה - שלנו.

הניצוצות לכך מסתמנים כשהקשר מתחזק
יותר נכון כשהרהיטים שלה
אוחזים בנקודות שליטה בסלון שלך
הטלויזיה לאט מתמרכזת אל מול הספות
התמונות מתחלפות
והשולחן מתחדש כדי שיתאים לכורסאות החדשות שלה
סליחה – שלנו.

החיים מתמזגים
והשיקוף כלפי חוץ צריך להיות מתוקשר בהתאם
האמת או המציאות לא ממש מעניינים אף אחד
אנשים מחפשים אשמים - אחראיים
מי היה הש.ג ? מי משך בחוטים ?
מי מחזיק במושכות ? וידו של מי היא על העליונה ?!

ולנו אסור לספק את התאווה השוררת הזו
אנחנו הרי אחד מאוחד
מפוצץ בהרמוניה וגיבוש
כמו כל הזוגות שמסביבנו
אולי חוץ מהחברים שלי
סליחה - שלנו

ודרך אגב
אנחנו מאוד מצטערים שאיחרנו
אתם יודעים.. אנחנו בהריון
הייתה לנו סקירת מערכות
והחלטנו יחד לנסוע מהכיוון הלא נכון
וקרה שטעינו בכביש מבלי להרגיש
למרות שחישבנו את הזמן כדי שנספיק
פשוט לא לקחנו בחשבון את שינויי התנועה
ואת הזמן מול המראה
כי אתם יודעים לוקח לנו זמן עד שאנחנו מתלבשים....

+
הערב בשעה 21:26

שד' רוטשילד (בין בלפור למזא"ה)
חיים טובים וניפגש
עזי
וגם זה :
1) זה בסדר – מתרגלים לזה – זה לא כל כך נורא אחרי הכל – זה אפילו הופך להיות נעים בסיטואציות משונות – בהצלחה.
2) החידה בשבוע שעבר היתה דווקא קלילה:ואלו הפתרונות :
a. כשאסתר נחמן וזפלין נפגשים הם עושים את זה שם? ( רוטשילד – הנה הפתרון של אבישי המלך : אסתר רוט נחמן שי זפלין לד )
3) אני חייב לומר שאני נהנה מהפינה הזו – ואפילו אם לא יהיה ערב חידות גדול בסופו של דבר – למרות שכולם מתלהבים מזה – נראכה לי שאני אמשיך עם החידה של השבוע: והפעם תפקידים:
a. אבי מתחבר לתפקיד שעשה ואם הוא הולך הכל הלך.
b. שוקולד בודד משתחרר מהשמינייה.
4) נו טוב הבלוג היה נסיון שלא הצליח כל כך – אבל הוא ממשיך לחיות אז אתם רוצים אתם יכולים עדיין להשתמש.
5) תודה לדרור מלובני שהשתתף ועזר בכתיבת הטור.
6) תודה לכולכם מכולנו
7) אוהבים אתכם.

תגובה 1:

  1. ערן15.7.11

    ואז באים לעולם הילדים
    אותם ילדים מושלמים שאין שני להם, אפילו לא הבן של השכנים
    אנחנו" בגינה, אנחנו, במגלשה, אנחנו מתנדנדים בנדנדה"
    אנחנו" יושבים יחד במספרה"
    אנחנו"אוכלים ביחד ארוחה"
    אנחנו" מנקים יחד את סימני המילקי המרוחים מזכוכיות הדלתות"
    אנחנו מספרים סיפור לפני השינה
    אנחנו באמבטיה מתרחצים
    אבל בסוף היום את עושה את הכלים, אני זו שלא הספיקה להתרחץ, אני זו שלא הספיקה לצבוע את רמיזות השיבה בשורשי שערי
    .... ...אבל הילדים שלי תמיד מושלמים

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.