7.8.07

גם וגם

חברות וחברים יקרים

MGVGVGVGVGVGVGVGM

אני רציתי גם וגם
אבל לא נשאר
היה רק או או
התבאסתי לאללה
ממש היה מתאים לי גם וגם

זה הכי כייף גם וגם
זה כמו אחד ועוד אחד
או שלוש בשבע
אתה לא חושב על זה הרבה
אתה פשוט לוקח
אפילו אם אתה לא צריך
לא משנה מה זה
שמפו- קפה –פיצה- צעצוע לילד
אפילו מכונת קפה !!
אתה כבר תמצא למי לדחוף אותה במתנה
לחנוכת בית, לערב חג , ליומולדת ..
זו לא ממש בעיה
העיקר שקנית שניים במחיר אחד
דפקת את המערכת
סחטת מחיר מהסרטים
ועשית קופה.

אין כמו גם וגם..
לעשות את הכל באותו זמן
לרקוד בשתי החתונות
להספיק את החטיפונים באחת ואת הקינוחים בשנייה
להתחיל עם הברמנית והחברה של הכלה
לנהל מנגנון של הפרד ומשול
ובו בזמן להנות מהכל

זה בסדר
אין מה להיות צבועים
כולנו אוהבים גם וגם
כולנו רוצים גם לעבוד מעט וגם להרוויח המון
למצוא דירת גן במרכז, גם עם חנייה, גם עם מרפסת וגם במחיר סביר
לרכוש מכונית ספורט קומפקטית ובאותה נשימה משפחתית
לטוס לתאילנד דרך אמסטרדם עם נחיתה רכה בחופי סיני
להצטיין בתואר וגם להיות מלך המסיבות
גם למצוא זוגיות וגם להמשיך להתהולל כרווקים
גם וגם
נו אתם יודעים

אנחנו רוצים שהבחורה שלנו תהיה
גם סקסית בטירוף וגם שתצניע את הגוף
שתהיה עדינה וקרבית בו זמנית
רצוי גם ספונטנית ומחושבת
גם מעריצה וגם אוהבת
אתלטית אבל בלי הקטע של השרירים
שתדע לצטט את שיקספיר ובמקביל את הגשש החיוור
וזהו – נראה לי שאני לא צריך יותר
אמממ..... אולי ...
שתהיה גם דוגמנית גם רופאה וגם מבית טוב
גם וגם..
הכי טוב.


+
הערב בשעה 21:36

שד' רוטשילד (בין בלפור למזא"ה)
חיים טובים וניפגש
עזי
וגם זה :
1) סחטיין – אחרי שגיליתם שקיים בלוג עכשיו נעבור לשיעור הבא ! איך להוסיף תגובה\ביקורת\רעיון כדי שכולם ידעו מה אתם חושבים – אז ככה , בסוף השרשיר יש ציור של עיפרון והכתובת הוסף הערה – ליחצו עליו ויפתח לכם חלון להוספת תגובה – אפשר להזדהות בשם ואפשר גם לא. מוסיפים ומאשרים וזהו.
2) החידות בשבוע שעבר היו פתירות יותר:ואלו הפתרונות :
a. ד"ר עץ קורא להבא בתור עם כח פרא ? ( סוס )
b. סרט על מ"מ שהוא גם מלח וגם צץ עם שליחים? ( רץ )
3) החידה של השבוע : אישיות
a. כשאסתר נחמן וזפלין נפגשים הם עושים את זה שם?
4) אין לי יותר מה להוסיף היום – אז פשוט תבואו ותהנו ממזג אוויר כייפי ביותר בשדרה
5) אהבה להמונים.

3 תגובות:

  1. אנונימי13.8.07

    אהלן,
    השיר הזה כתוב עלי!
    אני זה הקטע שלי גם וגם ורצוי עוד.
    חברה ואני היינו קוראות לזה 'שביל הזהב' יעני גם כוסית וגם זורמת, גם רצינית ועמוקה וגם מגניבה וכו וכו וכו
    כל טוב ילה ביי
    גילי

    השבמחק
  2. Barak15.7.11

    סחתיין , הזכרתי לי את המוטו שלנו בתאילנד ...
    אאאמממ ... אני לא יודע מה בא לי הבוקר , פתאי או פאנקייק . ממ... גם וגם !

    השבמחק
  3. חושנית15.7.11

    חושן!!!! זה מקסים.... מצטערת על האיחור בתגובה, רק עכשיו ראיתי את זה...
    כמה שזה נכון, גם וגם פותר בערך 90% מהבעיות שיש בכדור הזה.... ודוגמא אחת מהחיים – מזגנים, אם הם היו גם מרעננים וגם לא דופקים את עור הפנים והאוזון אז זה היה להיט...
    זו היתה דוגמא מציינת ל-או או.... מה לעשות ..
    עוד דוגמא מהחיים, אי עכשיו גם עובדת בטירוף, וגם אין לי חיים.... תחשוב על השילוב הזה בכל קומבינציה אחרת והוא פשוט לא הולך.... (כשאין חיים ואין עוד משהו זה כבר ממש לא כיף)
    טוב, די עם השטויות לשעת לילה מאוחרת
    נשיקות אהבה, וחיים דבש
    חושנית

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.