4.7.06

האנשים האחרים


חברות וחברים אחרים
߶-¶-¶-¶-¶-¶-¶-¶-¶-¶-¶-¶-¶ ß

תמיד יש את האנשים האחרים
עם התירוצים והסיפורים
שיכולים להביא לי את הסעיף
או לעורר בי רחמים
אני רואה אותם ליידי
בבנק בקופת חולים
במקומות בילוי ו...
בעצם בכל מקום עם תורים.
והם כל הזמן מסבירים..

"תנו לי ללהיכנס
כן , הזמנתי מקום,
כלומר , לא בדיוק
החברים שלי כבר בפנים
הם מחכים לי...
בטח שאני חבר
אני מגיע לפה כל שני בערב
נשבע לך בסבתא'שלי
באמא'שלי, באחותי, בחיי !
בחיי אלוהים שבטח אין לך !
לא, לא , סליחה , נו , ברור שאני דתי
אפילו מאמין !
בטח, ברוך השם ,בעזרת השם, נ נח נחמן מאומן
תנו לי להיכנס !!
בבקשה , אני מכיר את אבי
מה זאת אומרת מי ?
הברמן- הגבוה – הרזה – עם הפירסינג
לא זה - השני !
נו תנו לי להיכנס כבר
הייתי פה מקודם וחזרתי – לא זוכרים
פשוט נמחקה לי החותמת מהזיעה
ושכחתי את התיק בפנים !
את הארנק ?!
את המעיל ? ..את החברים ?!
זהו - את החברים !
החברים שלי בפנים
תנו כבר להיכנס"

"מי אחרון ?
כי יש לי רק שאלה
באמת, אני חוזר לפה עכשיו
וחבל שאני אעמוד את כל התור שוב
הייתי פה בבוקר
שם משפחה ?
אל תטרח -אני לא נמצא ברשימה
נכנסתי לפני הראשון
מקרה חירום
בחיי
שאני לא אבריא אם אני משקר
הרגע חזרתי ממיון
אני רק מחזיר את הצילום
ושואל איזו שאלה קטנה
זה לא שאני מקבל טיפול
הם חותמים לי על הטפסים ואני עף מפה
עשו טובה
אני במילא רק בא לאחות !
נו"

"סליחה ?!
אני אחרי הגברת
זאת שיושבת ממול על הספות
היא- נראה לי - אחרי האדון שהלך להתפנות
אל תדאגי
הם שומרים לי פה
פשוט ביררתי יתרה והוצאתי צ'קים
אבל נתקעה המכונה באמצע
וקראו לטכנאי....איזה 20 דקות....
ולא רציתי....
אההה , סיפור ארוך
אני לא אלאה אותך
אבל באמת אין לך מה לדאוג
באמת הייתי פה
אני לא איזה טיפוס שנדחף
אני לקוח מועדף
כל הפקידות מכירות אותי
תשאלי אותן
שנים אני פה בסניף
כל תחילת שבוע
אני מכיר את כולם פה
תשאלי את כולם
תשאלי את מי שאת רוצה
אפילו את המנהל
את המנקה,
את הטכנאי !
בחיי"

האנשים האחרים האלו
פשוט יוצרים מצב לא נעים
כי כשאני באמת בא לאחות
או להחזיר את הטפסים
אני נראה מה זה לא אמין.

+

כמדי ליל שלישי
בשדרות רוטשילד ב - 21:30
חיים טובים וניפגש
עזי.
0523414857

הודעות של סוף מונדיאל:
1. גרמניה הולכת לפגוש את איטליה בחצי הגמר מונדיאל – אז אני אגיע אחרי שנגמר. וזהו. משבוע הבא חזרה לשגרה.
2. מסתבר שעניין המזגנים הרים קוראים רבים מהמושבים המקוררים, ובעיקר קוראות מקוררות וה- תגובות זרמו בצינורות – אז תמשיכו להרים את הכפפה ולכתוב בלי הפסקה.
3. הצלחנו להשתחל לטיימאוט בכתבה שעשו על שדרת רוטשילד המוצלחת,עם שינויי תפקידים קלים, ולא מספיק נתונים –אבל זו התחלה נחמדה לתחילת הקיץ – בקרוב בעזרת האישה הראשונה אולי ניכנס חזק לתמונה.
4. הקבועים : :2006 , 2005 , 2003-2004 .ו-רשימת התפוצה
5. אגב : מי שיש לו שטיחים מיותרים , לונגים ענקיים, מחצלות או סדינים ישנים, מוזמן להיפטר מהם ולהעניק אותם למכים – שכן באופן מסתורי בתקופה האחרונה נכחדו לנו פריטים – תודה מראש.
6. ואל תשכחו - חיוך עושה את כל השינוי – אז חייכו בלי הכרה.

5 תגובות:

  1. אמיר26.6.11

    נו, אתה בישראל, חביבי....
    מה יש לי לומר על השיר שלך??
    סחתין על ההשקעה...איכשהו אתה תמיד מוציא לי את המילים מהפה(אמרתי לך כבר, לא? ) .
    מקווה מאוד שהאנשים האלה, שאתה כותב עליהם, לא שייכים לשדרה.
    ו...בחור, תבוא לבקר בסבקוץ' (יש שם בנות שתוכל לסחוף איתך לשדרה, ויש שם חוג קבוע של דן, כל יום חמישי החל מ 19:00).
    ת'שמע, אני לא יודע מי פותח היום, אז אם אני, אנא עדכנני (אני תמיד בסגירה, עד כמה שידוע לי).
    כן, אני מבטיח לכתוב בעצמי גם, בקרוב...
    שלומות.
    אמיר

    השבמחק
  2. ניר26.6.11

    אח.... עזי...
    כמו תמיד, הנחת עלי כמה רגעים של נחת בין עיסוק אחד למשנהו..
    קצת שונה מכל מה שקראתי עד עכשיו,
    שונה בצורה שונה, לאו דוקא פחות טובה!
    נראה כי היה טמון בכתיבה הזו תיסכול\כעס רב? לא כך?
    אין ספק שזה בהחלט מעצבן כל הסיפורים הללו...
    שיהיה אחלה של יום שלישי, אני מאוד מקווה להגיע!

    השבמחק
  3. גולן26.6.11

    אתה כותב אחלה שירים.....אני נהנה כל שבוע - יעל (מהודו) שולחת לי

    השבמחק
  4. Yaron26.6.11

    Ahalan Ezy,

    I am glad to receive your mails every week. It proves me that there are some traditions that are difficult to break.
    Well. I am afraid I will not be able to arrive (as you probably noticed) because I am currently living in London for the last six moths.
    In about a month I will come back to Israel but for a very short time as I will then leave to Manhattan.
    As per your story, just wanted to let you know that I had to visit the Israeli consulate in London as I needed my father to do something for me in the bank, and they requested that I prove to them that I am in London. In any case, that small office is located cloze to High Street Kensington in central London. I have arrived there around 09:30, as their working hours is on every odd day between 10:00 and 13:00. A very bust office.
    Outside their complex, there was a small line of about 5 people. Slowly, slowly, more people arrived. Each one of the new people had an explanation why he is the one that should jump to the beginning of the line. “I have a flight in few hours and I need my new passport now”, “My wife was here yesterday and the left my name on the board”, “My father does not speak Hebrew and he is in a great hurry”, “I was here before and came back now as they have sent me out” and more and more and more. The funny thing was that only 50% of the people were Israelis. All the others were “regular” British citizens that need “only a question” from the Israeli consulate.
    Me and a new couple that just got married and was in front of me started making jokes about it. We really felt as we were back in Israel. The UK citizens that usually behave perfectly politely have adjusted to the Israeli lining system in a very quick and good way. Maybe it is the weather, maybe it is the genes, maybe it is only me.

    Just wanted you to know…

    Dash to everyone,

    Yaron

    השבמחק
  5. נירית10.7.11

    יצא לך אחלה !

    "האשה הראשונה" – שוב גרמת לי להסמיק ולאתגר אותי עכשיו מול הגורמים העיתונאים.....

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.