27.6.06

המלחמה הקרה


חברררררות וחבררררים יקרררררים
▲►▼◄▲►▼◄▲►▼◄▲►▼◄▲

אי אפשר לעבוד ככה !
היא מתייפחת בשברון מתכתי
וקמה בפעם המאתיים בחודש הנוכחי
חמושה בגישה אולטרה נחושה
מכוונת פעמיה לעבר הכניסה
בהליכה רובוטית חלודה
בועטת בפינגווינים דמיוניים בדרכה
מפנה אלי מבט זועם
מעל לחיים סמוקות
והבל חם שנהדף משפתיים כחולות
ומסמנת לי בריסיה המושלגים
"הפעם לא יעזור לך כל הטענות!"
אני מעלה בחמש מעלות.

שלא תעיזי לגעת לי במזגן!
אני מקפיא את אצבעותיה בצעקה חדה אחת
בפעם השנייה באותו יום, וכרגע על הווסת.
אגלי זיעה ראשונים
מתחילים לבצבץ על מצחי
והכסא כבר מדביק את החולצה לגבי.
אני מתרומם יחד עם כל התסכול שיכולתי לגייס
מצביע החוצה ומוכיח אותה בלי להסס
יורד קייץ בחוץ !!! אם רק תפתחי את העיניים
יש 300 אחוזי לחות והשמש מפציצה בקרניים
שמחממות את האוויר עד שקשה לנשום
ותאמיני לי שזה לא כייף להחליף חולצה שש פעמים ביום!
המעלות עולות על גדותיהן
ואין טיפת רוח שתאזן
כך שאפילו אי אפשר לפתוח חלון
אז אם קר לך - את יכולה ללבוש דובון
מחממי אזניים, כפפות, חותלות
מצידי גם חזייה חשמלית
אבל אין סיכוי למהפכה מזגנית.

היא הביטה בי בסוג של בוז חתרני
פטמותיה זוקרות כמגדלים
מחפשות מפלט מחורי הסוודר
שבדרך קבע זרוק אצלה בחדר
דמעה שהחלה את מסלולה בקצה עינה השמאלית
החלה להתקרש בזויות
ושיוותה לה מבט עם טירוף ריגעי
עם זיק הגובל באי שפיות זמנית
השמור לדמות של הרע המטורלל
בסרטים המוכרים של גיבורי העל

בעינייה השתווינו לערימות בשר תלויות על וו
והיא בתוך מקרר ענקי – בתפקיד הקצב.

נרתעתי מהתגובה החוצבת
ומייד חזרתי לשבת.
מבין בדיעבד שאם שיוויתי להבנה
זו ודאי לא הייתה הדרך הנכונה
כי כרגע עומדת מולי רוצחת שכירה
שדורשת בשם כל המין הנשי - הפשרה
או כל סוג של פתרון או פשרה
כדי לא להסלים את המלחמה הקרה
כי הרי אין איזה חוזה ארוך שנים
שמלמד על הבנה בין המינים
אין מה לעשות - אנחנו פיזיולוגית שונים
נכון -במפרט אדיר של תחומים
אבל במיוחד במזגנים.

+

גם ביום שלישי הזה- א' בתמוז [חודש חדש – תתחדשו ]
יש ערב שח בשדרות רוטשילד (בין מזא"ה לבלפור)
נתחיל בסביבות 21:00 (עם מקום לשינויים)
אז חיים טובים וניפגש
עזי.

אני זמין בין סוף משחק לתחילתו של אחר ב: 0523414857

נ.ב :
1. בשבוע שעבר למי שבכלל הבחין גלשנו 20 מטר דרומה, כדי לא להפריע לשלושה הומלסים שתפסו את הספסלים בחלקה הקבועה – נחזור לשם היום אם יתפנה המקום –לא לשכוח, העיר שייכת לכולם – כבוד ופתרונות מהירים אף פעם לא חסרים.
2. בנים, תתחשבו בבנות עם כל ענייני המזגנים. אל תשכחו, רובן מבליגות החודש על מחלת המונדיאל... ואפרופו מונדיאל: שני המשחקים האחרונים של שמינית הגמר יוצאים היום לדרך – בהצלחה למנחשים ו....ויוה ברזיל !!
3. כשהערב יורד והחום שוכח – צאו החוצה לאוויר הפתוח – ברגל – באופניים – ברולרס- או בכל דרך אחרת – הגיעו לשדרת הקסמים שלנו- עם לוחות , שעונים, גיטרות, חלילים, בירות ונשנושים
4. ואל תפסיקו לכתוב תגובות ושירים , עכשיו ולא בזמן אחר ! משהו שנכתב פה נגע בכם , הרגיז, הלהיב, העלה אסוציאציה מעניינת באמצע ששתיתם את הקפה, תגיבו, תרשמו, תציירו, ותתפרעו על המייל בריפליי עצבני....ומי שרוצה להכניס חברים לרשימת התפוצה שישלח לי את המייל שלהם.
5. לא לשכוח לצחוק כשאפשר , לשמוח כשיש הזדמנות , ולתפוש את אהבה אפילו לעשרים דקות ואפשר כם לעשרים שנים.

4 תגובות:

  1. חושנית26.6.11

    חושני יקירי,
    אני כבר שבוע וחצי עם צינון מתסכל שנובע ממזגן סורר (אצלינו בעבודה לא ניתן לשלוט בו) ובלילה בעלי שיחיה פותח לי מזגן מעל הראש עם טמפ' 25 לכל הלילה. זה כמעט כמו הבריזה מהים שמגיע לי מהמשרד בקומה 30, אז אפשר לומר שגם במשרד אני מרגישה כמו בבית ולכן אני יושבת במשרד עם שמיכת צמר קופאת מקור עם צינון עד הברכיים ואצבעות כחולות...
    אנא הבן את הנשים / בנות/ בחורות .. פעם בשעה תן לנשום אויר נקי ממזגנים... ואולי גם נטול חיידקים (שאגב נובעים בעיקר מהצינון שגורם המזגן)
    המזגנים מייבשים את עור הפנים >מורידים את האיזון PH בעור הפנים> גורמים לקמטים > צריך לקנות הרבה קרמים יקרים > גברים פושטים רגל > אין לגברים כסף לקנות מזגנים> גברים יושבים בשמש בים ומתבטלים בלי מזגן...
    אז בא נחסוך את כל הסיפור ופשוט נכבה את המזגן אם לא למען הנשים אז למען עור הפנים...
    מתה עליך
    חושנית.

    השבמחק
  2. שני26.6.11

    ברגעים אלו אני מרגישה את אותה הרגשת קיפאון מחרידה,למרות שאני עם הסוודר שזרוק פה באופן תמידי בחודשי הקיץ החמים, למרות שיש 300 אחוזי לחות והשמש מפציצה בקרניים.
    בקיצור, בעיות בעיות....קרררררררררררר, קררררררררררררר אבל מתמודדים, ברגע שהגברים יוצאים להפסקה/לישיבה מייד מכבים את המזגנים לצורך הפשרה.
    אצלנו הגברים פה כבר שברו את המפסק שלא נוכל לכבות את המזגן. אבל יש פה על בסיס קבוע ריבים-צרחות-מכות-עצבים.
    אהבתי את המייל

    השבמחק
  3. דודי26.6.11

    מעולה

    השבמחק
  4. ניר26.6.11

    הי עזי,
    לא כל כך הצלחתי למצוא את האופציה שמתרה לי להשאיר תגובה במקום שבו היא אמורה להיות...
    כאחד שגם כותב מידי פעם אני מבין את חשיבות התגובות מאנשים...
    אז,
    ע-נ-ק! פשוט צחקתי כל מילה שניה שלישית, כשרון גדול יש לך חביבי!
    דברים כאלו הם האהובים עלי לקריאה. קלילים זורמים, מצחיקים!
    כל הכבוד ותודה רבה לך!
    ניר

    השבמחק

תודה באמת - אוהב אותך.